even iets recht zetten

• Witches at work

Gerda_H schreef:

>

> Deze caafjes waren ook bekeken door iemand anders. Vooral

> omdat wij pas begonnen,lieten wij het na controleren. Ik heb

> vaker gelezen dat sommige caafjes onduidelijk te

> onderschijden zijn. Jij deed voorkomen of doe ik niet anders

> dan aan inteelt. Jij blijft mij de grond intrappen. Nou,ga je

> gang. Zal ik de schop vast pakken?

>>>D#S Hoi Gerda

Nee hoor ik hoef echt geen schop en zoals ik aan gaf was/ben gewoon helemaal klaar met je.

Ik weet best dat je geen voorstander bent van inteelt he he.

En een ongeluk zit net als het geluk vaak in een erg klein hoekje.

Echter mijn loyaliteit heb ik nog steeds en zelfs nu, nu jij mij hier openbaar leugenaar hebt neergezet zou ik je misschien nog willen helpen als je in de shit zit.

Dus houdt nu maar op met huilen, Ine zal je verder met rust laten, mits jij dat ook doet.

Ik laat hier geen onzin over D#S schrijven, ik hoef geen excuus niks tis goed zo.

Prettige dag verder,

gr. D#S

• Judith

Ik wilde me al eigenlijk niet bemoeien hiermee, maar als ik dit weer lees.

Even om de hex bij te staan Jipke: ik weet heel goed waar je het over hebt, en ik weet nog héél goed waarvoor je me wel niet allemaal hebt uitgemaakt via msn zomaar en alleen omdat jij Jacqueline zwart liep te maken en ik er niet in mee ging. En dat terwijl ik er helemáááál niks mee te maken had! Ik sloeg stijl achterover van wat je me allemaal voor mijn voeten smeet, want voor zover ik weet heb ik jou nooit iets misdaan, net zo min als dat ik überhaupt iets met die hele situatie te maken had. Dus hoe geloofwaardig jouw woord nu is Jipke???? In mijn ogen roep jij altijd maar wat op het moment dat je ergens de klok hoort luiden… nu nog ontdekken waar je eigen klepel de mist in gaat…

Meer zeg ik niet, dit is puur tegen Jipke bedoelt. Ik weet verder niks van de situatie die geschetst word in dit topic dus daar ga ik niet over oordelen. Gerda komt altijd heel aardig over hier op de prik dus in mijn ogen blijft ze ook aardig tot het tegendeel bewezen is.

De hex vind ik ook een schat, dus ik hoop dat alles uiteindelijk weer in orde komt.

Succes met alles recht zetten!

• Jipke frl

Liegen kun je nog steeds, heb je niet zwart gemaakt op msn, je verwijderd, verwijder je mij nu eindelijk ook eens?

• Witches at work

Hoi Jipke

Tja helaas voor jou heb ik Judith nog nooit op een leugen kunnen betrappen, en jou wel, want je beticht me ervan dat ik heb lopen dreigen richting Gerda~!~

Het wordt steeds krommer allemaal.

Dus ipv van rechter ha ha~!~ Tja iets recht kletsen wat erg krom is moet je ook maar kunnen toch?

gr. D#S

• Jipke frl

Kun je zien hoe jij uit je nek loopt te lullen, heb nog nooit gezegd dat jij Gerda bedreigt…………….

Moet je me ook aantonen waar dan.

Judith moet maar mooi gaan fokken, allemaal van die hautaine juutjes…………

• MoniqueW

Hoi Jipke,

Ik wil niet lullig doen hoor, maar ergens las ik een stukje van jou dat het bij de konijnen er wat vriendelijker aan toe gaat tussen de fokkers dan bij de cavia-fokkers, maar ik lees nu verschillende berichtjes van jou dat ik het iedee heb dat je je hier best prettig voelt tussen de cavia-fokkers.

• Jipke frl

Ik laat me hier door een of andere del die zich de heks noemt niet voor leugenaar uitmaken.

Ik heb vanmiddag mail ontvangen wat bewijst wat ik eerder gezegd heb over haar en Jacqueline

En dat Ine die beesten bij haar wel degelijk bijmekaar had getieft.

Maar ja, dat mens de heks leest krom, en hoe zij het wil lezen wordt hier op haar schrijfwijze neergezet om weer lekker iemand door de stront te halen, nou ik heb haar door en ik hoop dat er hier meer mensen nu eens de ogen geopend worden.

Halleluja

Amen

O ja Ine wie ga je nu weer eens bellen om mij lekker af te zeiken zo als je bij meerdere fokkers blijkbaar doet omJacqueline en haar nudistencaafs af te zeiken?

• MoniqueW

Hoi Jipke,

Pffff, ik hoop dat de stoom iets afgekoeld is :)

Je zal je reden wel hebben om boos te zijn op Ine, maar om haar dan meteen voor del en dat mens uit te maken vind ik wel wat ver gaan.

• basjeeeee

Je slaat de spijker op zijn kop Monique, haha, lekker ordinair meedoen hier zo te zien ;)

• Cavia Opvang Betuwe