even iets recht zetten

• Gerda_H

Ik had in de topic van Lia gezegd dat er niet één cavia hier mee naar toe is gekomen. Ik heb de hele dag nog eens doorgesproken met Ronald en Magda. Gisteravond zei Ronald dat Valerie,Donna's Babe en Teriano mee hierheen zijn gekomen,.Magda kreeg Donna's Babe van Lia omdat zij haar meteen lief vond. Wij gaan nog even samen én met Lia uitpluizen hoe het verder zit. Er zit in mijn geheugen dus ergens een hiaat. Hiermee ga ik nog niet toegeven dat Donna's Babe niet al was gekoppeld aan Teriano. Ik ga dit nog even verder uitpluizen. Mocht ik alsnog ontdekken adt ik fout zit,dan plaats ik dit ook op het pb.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

goed zo gerda

nu nog even toegeven dat jij ze gekoppeld hebt dan is alles weer opgelost

want zoals al in eerdere topics is gezegd ine kan ze niet geplaatst hebben samen als je de dekdatum bereken dus ik ben benieuwd of jij toegeeft in deze topic

jacqueline

• basjeeeee

Heel goed Gerda, oplossingsgericht ipv verder rellen ;) !

• Gerda_H

Het is ook nooit mijn intentie geweest om te rellen. Ik heb juist een hekel aan ruzie.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Gerda zou dit nooit met opzet doen……….

Heb haar vanmiddag leren kennen en ze is een schat van een vrouw.

Ze heeft nog wat tips van me gekregen.

• Witches at work

Hoi Jipke

Fijn voor je dat jij ten minste mensen kennis hebt ha ha~!~

Ik vertrouw vooral mijn cavia's die bijten me gewoon in mijn fikken alsze boos zijn.

Lekker duidelijk toch?

Ik vind vooral mijn 2 dochters schatten van jonge vrouwen, maar die ken ik ook al een hele poos en geen middagje ha ha~!~

Die zijn ook behoorlijk recht door zee een eerlijk. Kletsen niet vaak om de brei heen kan ik je zeggen.

gr. D#S

• Susan

Dat jij het nodig vindt om Gerda nog een trap na te geven, zegt ook ontzettend veel over jou Ine!

Hou er toch eens mee op!!

Er wordt hier met modder gegooid, niet te geloven:( maar geen mens die iets zegt over hoe het met de cavia in kwestie gaat. Dáár ben ik eigenlijk best benieuwd naar.

• Gerda_H

De cavia in kwestie Susan weegt 628 gram. Ze is dus al gegroeid,maar nog steeds te mager. Zij is ook al veel minder zwak dan vorige week. Het oogje is nog lang niet goed,maar ook al beter dan vorige week. Vorige week was haar vacht echt grauw,nu weer wit. Zij heeft er een lief vriendinnetje bij haar zitten,en daar is ze dikke maatjes mee. Vorige week lag ze steeds op haar zij,en dat doet ze ook niet meer,en ze loopt af en toe lekker in haar kooi rond. Vorige week,toen ze nog alleen zat,moest ik drie keer per dag het flesje vullen,nu,zelfs met z'n tweëen hoef ik het flesje maar twee keer te vullen,en dan is het nog niet helemaal leeg. Ze eet goed.

Groetjes Gerda

• Susan

Fijn dat het beter met haar gaat. Ik gun haar een leuk leven als knuffelcavia bij lieve mensen thuis.

• Gerda_H

Ik hoop dat het bergopwaarts blijft gaan met haar Susan. De tijd zal het leren.

Groetjes Gerda