Hoi Paula.
Ik zeg helemaal niet dat ze ziek is geworden door het oogje om van deze discussie af te komen. Ik heb echt dat idee.Het doet mij ook pijn als één van mijn caafjes ziek is. Echter,na de bevalling knapte ze heel erg op,totdat ze een ontstoken oogje kreeg. Ook kreeg ik van andere fokkers te horen,dat veel drinken veelal komt door de nieren. Daarom ook had ik naar knoevel en Jacqueline gemaild,omdat mij werd verteld dat hier niets aan te doen is. Jacqueline werkt veel met kruiden,en ik heb,mede door eigen ervaringen,het idee dat kruiden heel veel goeds kunnen doen met caafs. Een caaf die hier niet helemaal tof is krijgt ook al snel gedroogde brandnetel. Jacqueline heeft mij terug gemaild dat ik wat de kruiden betreft op de goede weg ben. Ook heeft zij mij gemaild niet te lang door gaan met Donna's Babe. Zij maakt momenteel niet echt een zieke indruk,echter is ze wel veel te mager. Haar gewicht klautert heel langzaam weer wat omhoog,en ik hoop dat dit zo blijft. De tijd zal het leren.
Ook wil ik niemand een slechte naam geven,want Ine is best een goede fokster die ik graag als voorbeeld neem.
Greotjes Gerda