wendy (Caafjes van WB) schreef:
>
> Mens laat je nakijken….
Hoi Wendy
Had je het tegen mij???
Ja, ook heksen zijn mensen helaas voor jou!
Luister eens MEISKE (zo spreek ik normaal nooit iemand aan ook geen jong volwassenen zoals jij maar nu moet het maar even) ik heb mij al menig maal uitvoerig laten keuren/testen zowel lichamelijk dan wel geestelijk, en heb daar meer dan voldoende op gescoord! Zelfs met 2 tienen en 1 negen de sportkeuring gedaan van het landelik politie opleidings instituut.
Dus nee, ik spoor nog wel ergens mag ik hopen, nu jij nog zou ik zeggen!
Maar ook al had ik deze testen nooit gedaan een ding wist ik al toen ik zo oud was als jij nu bent; "ik prik soms door mensen heen helaas, en sommige worden daar pist off van zoals jij nu ook~!~!
Is niet mijn probleem, daarvoor moet je in jezelf kijken.
Ik ken je verder totaal niet,weet niks van je, niet hoe je eruit ziet niks. Je achtergrond je EQ en IQ niets weet ik van je alleen dat je ook gek op caafs bent, net als de meeste hier.
En laten we dat vooral maar zo houden zou ik zeggen.
Doe je voordeel nu ipv mensen af te urineren die denken dat jij hier meer van weet.
Weet je ik zit al weer op een ander level nu, als je me wat te zeggen hebt mail of bel me maar, mijn nummers staan op mijn site en als je een vast nr hebt bel ik je zelfs ik heb het namelijk afgekocht mijn vaste telefoon.
Hier op de prik ben ik nu klaar met je!
Als je echt een vrouw met ballen bent, ga je gewoon op bezoek bij Gerda en neem een lekker vlaai of zo mee~!~
En als je het daar niks vind, ben dan zo eerlijk het haar ook te zeggen.
Dan kun je daarna elkaar laten voor wat je beiden waard bent toch???
Ik ben niet eens boos op je, boeit me weinig wat je nu zegt.
WAT MIJ BOEIT IS DAT GERDA DE NAAM VAN VIEZE STAL KREEG, EN IK ELDERS HET VAAK OOK NIET VEEL SCHONER MEE MAAK!!!
Misschien vormen; Basje, jij en nog wat fokkers/leifhebbers hierop een grote uitzondering.
Be my gast!!!
GEWELDIG JONGELUI GA VOORAL ZO, DOOR HEX IS TROTS OP JULLIE!!!
Basje heeft het ook over het hebben van aantallen van dieren.
Hierin zit een ijzersterk punt!!!
Ook MIJN reden om vooral het hier niet te laten overstromen en tijdig de jonge/fokgeschikte dieren aan andere fokkers te gunnen ipv al het goeds zelf alleen aan te willen houden.
Hier heb ik mijn voorbij gangers en blijvers zeg ik altijd.
Zo is het ook in het menselijke leven. Sommige vrienden heb je tijdelijk, andere door dik en dun.
Erg belangrijk is de juiste bril op te hebben, zonder oogkleppen, goed te zien wie je vrienden zijn en wie juist niet!
Dat is mijn kerst gedacht ook, koester degene die het waard zijn vooral…………..
Laat het hun nu vooral ook merken ipv je suf te kopen aan mega dure kerst prularia.
LANG LEVE DE SOBERE, MAAR TOCH ERG KNUSSE KERST,
EN VOOR IEDEREEN EEN “TRANSPARANT” EN HEEL GELUKKIG NEIUWJAAR ALVAST~!~
gr. D#S