Hallo, medefokkers

• Judith

Hey Gerda,

Je weet hoe ze zijn in cavialand, zo zullen ze altijd zijn in cavialand hihi..

Laat l*llen, en geniet gewoon lekker van je caafjes! Roddels zijn roddels, zo snel als ze komen, zo snel verdwijnen ze ook weer. Volgende week is een ander de zak moet je maar denken, nu ben jij het toevallig.

Probeer het je niet persoonlijk aan te trekken! Je weet immers wie het zegt ;)

succes ermee!

• nnatasja

Ik heb de betreffende foto niet gezien .. kon de website ook zo snel niet vinden ..

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt een visite kaartje vind als bij een advertentie een foto staat van een cavia in een wat vuil hok …

je trekt daar toch snel een conclussie uit ..

• Gerda_H

Nnatasja kijk maar op www.freewebs.com/galanthe/. Je hebt eigenlijk ook wel gelijk,maar dan hoeven ze daar niet achter mijn rug om met iemand anders over te hebben,maar kunnen ze het mij toch even zelf mailen. Degene die mij hierover heeft ingelicht wou geen namen noemen,waarik ook begrip voor heb. Vandaar deze topic. Mijn hok ziet er nog ongeverfd uit,wat ook niet zo'n mooi aangezicht geeft,maar dat wordt allemaal nog verbeterd. Het gaat op zo'n foto toch ook om de cavia,niet om het hok.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

hihi, nee, Judith,dat weet ik niet. Ik trek het me ook niet echt aan hoor. Ik zie het alleen als een goede tip,maar had liever gehad dat ze het persoonlijk tegen mij zeggen,en niet via via.

Groetjes Gerda

• Natanya

Ken de advertentie niet…maar je hebt gelijk als iemand dat van je denkt…kan die je ook gewoon aanspreken…:)

Er word wel vaker ge-luld…ik zeg maar zo laat ze lekker hun gang gaan…als het niet rechtstreeks gebeurd…is het ook zonde dat jij je energie hieraan verdoet.

Groetjes Natanya…

Ik verbaas me zelf ook wel eens over foto's van caafjes op Kapaza zo zag ik laatst weer een foto met tig caafjes erop…zaten allemaal in een hoek…het waren er teveel voor woorden….maar van de andere kant kon ik aan de foto ook niet zien hoeveel ruimte ze nog meer hadden en of inderdaad de geslachten gescheidden waren….

• Gerda_H

Dat heb ik ook regelmatig hoor. Vooral nu met die kou. Mijn caafjes hebben voldoende ruimte,maar ze zoeken elkaar op. Ik heb in een oud kippenhok nu 20 zeugjes zitten.

Dit is één van de foto's.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

En dit is de betreffende foto. Het is natuurlijk ook geen goede reclame. Maar wel een momentopname. Deze zat toevallig op een plek waar ze hun behoefte veel doen.Maar dan had ze mij beter persoonlijk even een berichtje kunnen sturen. Ik vraag zo vaak aan diverse fokkers advies wat betreft mijn caafjes.

Groetjes Gerda

• nnatasja

Nou als ik heel eerlijk ben .. ik vind het er ook niet fris uitzien ..

.. en ja sorry .. ik heb redelijk veel caafjes gehad in het verleden rond de 25 waarvan 15 zeugjes in een ren liepen maar dat zag er toch niet zo uit hoor …

je zegt dat dit binnen een uur gebeurd .. maardat geloof ik eigenlijk niet zo ..

ik denk toch als je zulke foto's neer gaat zetten dat je ook wel kan verwachten dat mensen er over gaan praten .. of dat dan recht in je gezicht moet wezen betwijfel ik een beetje ..

Als ik bijv. met ehh judith of heks op msn zou zitten en ik zie zo'n foto zou ik er ook snel wat over zeggen zonder gelijk de persoon in kwestie op te gaan zoeken ..

( beide dames heb ik overigens niet in msn dus het was maar een voorbeeld ;) )

Ik denk dat je toch beter wat vaker schoon moet gaan maken want het voldoet toch nog niet helemaal en je dieren zouden er ook ziek van kunnen worden

Das mijn eerlijke mening erover

• Gerda_H

Natasja,deze foto was niet in een uur hoor. Maar de laatste,heb ik toch ook in een uur wel zulke plekken. Op de foto's was het hok twee dagen ervoor schoongemaakt. En dan hark ik alles eruit,en doe er schone bodembedekking op. Één keer per maand ga ik ook met de bezem door het hok voor de spinnenwebben ed. Natuurlijk heb jij gelijk,en ik denk dat het ook zo op die manier is gebeurd, maar dan had ze mij daarna even een tip kunnen geven. mijn vriendin zei ook tijdens een msn gesprek dat ik die foto beter kon verwijderen. Dat heb ik toen ook gedaan. Dat komt dan heel anders over.

Groetjes Gerda

• Witches at work

nnatasja schreef:

>

> Nou als ik heel eerlijk ben .. ik vind het er ook niet fris

> uitzien ..

> .. en ja sorry .. ik heb redelijk veel caafjes gehad in het

> verleden rond de 25 waarvan 15 zeugjes in een ren liepen maar

> dat zag er toch niet zo uit hoor …

> je zegt dat dit binnen een uur gebeurd .. maardat geloof ik

> eigenlijk niet zo ..

>>>D#S Mee eens zoals ook ik al eerder aangaf!~

Dit is echt al een fikse verzameling uitwerpselen,

van zeker dgn mischien wel eren week.

>

> ik denk toch als je zulke foto's neer gaat zetten dat je ook

> wel kan verwachten dat mensen er over gaan praten .. of dat

> dan recht in je gezicht moet wezen betwijfel ik een beetje ..

>>>D#S Ook mee eens~!~

Ieder vomt zijn/haar mening over stallen waar ze komen of die ze op sites zien staan.

En je mag best met andere fokkers hierover praten waarom niet?

Ik vind ook dat erg veel fokkers er een enorme Janboel van maken!!!

En mijn kritiek werd me ook niet altijd in dank afgenomen.

Zo kan het hier ook wel eens zijn dat het wat minder fris is, ik excuseer me daar ook niet echt voor.

Fokkers waar het altijd vies is en zich altijd ervoor excuseren en vervolgens zeggen dat ze het spoedig zullen cleanen neem ik niet echt serieus in hun uitspraken!

Zorg gewoon dat het er altijd een beetje ogelijk uit ziet, kijk de ECHTE Miepen die super proper zijn hebben altijd en overal wel wat te mekkeren.

Echter veel fokkers zijn niet zo super steriel hoor~! Ook niet de topfokkers.

Dat beeld hangen wij ons erg graag voor onze neus.

En over de huisvesting maar te zwijgen bij de top ,top krap ha ha~!

Kunnen hun kont amper keren, en rennen al helemaal niet.

>

> Als ik bijv. met ehh judith of heks op msn zou zitten en ik

> zie zo'n foto zou ik er ook snel wat over zeggen zonder

> gelijk de persoon in kwestie op te gaan zoeken ..

> ( beide dames heb ik overigens niet in msn dus het was maar

> een voorbeeld ;) )

>

>

> Ik denk dat je toch beter wat vaker schoon moet gaan maken

> want het voldoet toch nog niet helemaal en je dieren zouden

> er ook ziek van kunnen worden

>>>D#S Lieve Natasja, bij hoeveel fokkers ben JIJ thuis geweest???

Er zijn er zat die ze in kratten hebben zitten permanent, curver bakken lekker veel op een hoop. Hoog op gestapelde hokken ect ect om over de stankoverlast maar te zwijgen!!!

Gerda valt daar tussen echt niet op, en heeft zelfs nog een flinke streep voor zeker in de ruimte die haar dieren hebben.

De dieren zitten daar ruimer dan hun zelf echt waar! Ik vind het echt grof haar zo af te urineren. Zij is een open fokster, de meeste houden hun VETZOOI mooi achter de coulissen. En Gerda heeft GEEN VETZOOI daar bij dr caafs!!!!

Alleen ik kom door het hele land denk ik. Lekker puh.

En dat is ook mijn erg eerlijke mening over deze stal!!!

Hier ben je welkom, Natasja kom rustig eens langs dan kan ik nog wel een fokkers boekje opendoen.

>

> Das mijn eerlijke mening erover