Hallo, medefokkers

• wendy (Caafjes van WB)

“WAT MIJ BOEIT IS DAT GERDA DE NAAM VAN VIEZE STAL KREEG, EN IK ELDERS HET VAAK OOK NIET VEEL SCHONER MEE MAAK!!!”

En wat mij nu zo boeit, IK KRIJG HIER DE SCHULD VAN!, JE ZOU EENS EVEN GOED MET GERDA MOETEN PRATEN, EN DAARNA JE OORDEEL EVEN WEER GEVEN, DANK U FEESTELIJK!

• Witches at work

Hoi Wendy

Zo meteen bel ik Gerda ff op, echter heb al vrij regelmatig contact met dr sedert een poosje.

Zij is afgelopen zomer in mijn stal geweesten ik recenetijk nog bij haar, en gezien jou reakties hier lijkt het er erg sterktop dat jij degene bent die met Lia heeft zitten kleppen.

100% water dicht garantie heb ik niet, echter mijn gevoel gaaterg styerk jou kant uit, boeit me nu ook niet meer.

Het hoge woord is eruit.

Echter Gerda krijgt het voordr kiezen en je hebt op zo'n moment altijd meerder opties.

Zij koos ervoor dit aanhangig te maken, en ik voel me geroepen haar te verdedigen.

Ik heb haar hier niet toe aanzet, ik las dit bericht op de prik en werd boos!~

Als jij hier echt niks mee te maken hebt, dan is het verder ook best, alleen je reakties maken je erg verdacht gewoon. niks meer of minder.

Tis gezegd, ga maar gewoon door met adem halen nu!

Prettige dag verder

gr. d#S

• Gerda_H

Hoi Wendy.

Ine heeft met mij gepraat,en is zelfs hier geweest,totaal onverwachts. Misschien kan jij dat ook doen? Mijn deur staat altijd open. Alleen moet je niet naar de puinhoop in mijn huis kijken. Hier wordt vooral geleefd. Als je een keer langs wilt komen,prima. Kunnen wij elkaar wat beter leren kennen misschien,want net als Ine,ik ken jou verder niet. Alleen van horen zeggen,maar ik ga altijd op mijn eigen oordeel af.En als mensen maar goed voor hun dieren zijn,vind ik het allang best.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Hallo, mensen. Ik heb met Wendy gemaild,en wat hieruit isd gekomen,hou ik privé. Ik heb nu wel zoiets van: Laten we dit hoofdstuk maar afsluiten,want anders krijgen er meer fokkers ruzie,en dat zal ik beslist niet willen. Ik heb een hekel aan ruzie. Iedereen die nieuwsgierig is of het hier inderdaad een puizooi is, kom kijken. Het is in mijn huis,en de tuin idd een puinzooi,maar mijn caafs zitten er verder goed bij,en dat vind ik het belangrijkste. Ik ben gewoon een mens,met één lichaam,kan dus maar op één plek tegelijk zijn,heb twee armen,handen,voeten en ogen. Mijn kids hebben ook veel aandacht nodig,en mijn man ook,wegens zijn gezondheid. En dan komen mijn dieren. Natuurlijk heeft Bas gelijk,dat ik dan misschien beter minder dieren aan kan houden. Maar dat is aan mij om daar wat mee te doen of niet. Waar het mij hier voornamelijk om ging,dat er meer openheid zou mogen komen. Elke fokker maakt wel eens een fout,of heeft weleens fouten gemaakt. Daarvoor zijn we mensen. Maar dan zou je misschien kunnen mailen van heey, meid, misschien zou je dit of dat beter zo kunnen doen. Dan komt het heel anders over. Als ik bij fokkers kom,kijk ik niet of het hok er schoon uit ziet. Ik kijk naar de caafjes,hioe die eruit zien,en ik haal tips op wat betreft de aankleding van de huisvesting. Ik kijk ook wel op sites,en dan denk ik, ja, dat is ook een slim idee. Ik heb alleen geen tonnen op mijn bankrekening staan om alle ideetjes uit te voeren. En elke keer zijn we, mijn man,Magda en ik aan het uitdokteeren naar een betere oplossing voor mijn caafjes. Mijn berebhuisvesting momenteel is niet zoals ik hwet eigenlijk wenselijk vind. Echter,om dat nu op dit moment op te lossen,daar heb ik de mogelijkheid nog niet voor.

Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn dat het beter is om dit hoofdstuk af te sluiten.

Groetjes Gerda

• MoniqueW

Hoi Gerda,

Je hoeft je niet zo te verweren meis….Maak je er niet zo druk om. Jij leeft zoals jij je prettig vind en als een mens wilt kletsen doen ze dat toch wel. Er zit bij mij een konijnenfokker in de buurt en die heeft het op mij gemunt en zegt dingen over mij die niet waar zijn. Dit doet ze omdat ze haar zin niet kreeg. Ze wilde iets opgelost hebben waar ik open voor stond, maar dan moest ze alleen even met het diertje langs komen (ik wilde het probleempje zelf even bekijken voor ik geld terug gaf) en dat wilde ze niet. Doordat ze niet langs wilde komen mailde ze me foto's en daar moest ik het maar mee doen….Helaas kan ik op een foto niet alles goed bekijken en wil dat ze hierheen kwam…..Nou, voor haar een rede om mij zwart te maken…Ik ga me niet verdedigen. Iedereen is net als bij jou welkom en mogen alles zelf bepalen wat ze geloven en wat niet. Ik maak me daar niet druk om. Zolang ik zelf de waarheid maar weet. Mensen die jou kennen weten net als bij mij wel beter….Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken en ja, het is ook niet leuk dat mensen zo doen, maar dit zegt meer over hun dan over jou.

Denk aan jezelf meis..Monique

• Witches at work

Gerda_H schreef:

>

> Hallo, mensen. Ik heb met Wendy gemaild,en wat hieruit isd

> gekomen,hou ik privé. Ik heb nu wel zoiets van: Laten we dit

> hoofdstuk maar afsluiten,want anders krijgen er meer fokkers

> ruzie,en dat zal ik beslist niet willen.

>>>D#S Wel wil ik hieraan toevoegen dat Wendy slechts heeft beaamt wat Lia haar mening was. Dit voor de goede orde ff. Alle details niet interessant verder.

Ik heb een hekel aan

> ruzie. Iedereen die nieuwsgierig is of het hier inderdaad een

> puizooi is, kom kijken. Het is in mijn huis,en de tuin idd

> een puinzooi,maar mijn caafs zitten er verder goed bij,en dat

> vind ik het belangrijkste. Ik ben gewoon een mens,met één

> lichaam,kan dus maar op één plek tegelijk zijn,heb twee

> armen,handen,voeten en ogen.

>>>D#S Ja idd gewoon een ECHT mens ha ha~!~

Misschien wel wat a la Tokkie, stads, anders net hoe je het inkaderen wilt.

Maar altijd beter dan een super bekrompen. zielige burger mopper Miep.

Mijn kids hebben ook veel

> aandacht nodig,en mijn man ook,wegens zijn gezondheid. En dan

> komen mijn dieren. Natuurlijk heeft Bas gelijk,dat ik dan

> misschien beter minder dieren aan kan houden. Maar dat is aan

> mij om daar wat mee te doen of niet. Waar het mij hier

> voornamelijk om ging,dat er meer openheid zou mogen komen.

> Elke fokker maakt wel eens een fout,of heeft weleens fouten

> gemaakt. Daarvoor zijn we mensen. Maar dan zou je misschien

> kunnen mailen van heey, meid, misschien zou je dit of dat

> beter zo kunnen doen. Dan komt het heel anders over. Als ik

> bij fokkers kom,kijk ik niet of het hok er schoon uit ziet.

>>>D#S Ik om ook bij fokkers vooral voor de caafjes, maar als ik meer poep dan bodembedekking zie en mijn neus doet pijn ( heb een gevoelig neusje en bij jou stonk het niet) dan krommen mijn tenen zich toch wel enigsinds.Ik maak ook niet openbaar hoe het bij die of die is tenzij ik echt vind dat een fokker een ander te kakken zet ten onrechte!!!

> Ik kijk naar de caafjes,hioe die eruit zien,en ik haal tips

> op wat betreft de aankleding van de huisvesting. Ik kijk ook

> wel op sites,en dan denk ik, ja, dat is ook een slim idee. Ik

> heb alleen geen tonnen op mijn bankrekening staan om alle

> ideetjes uit te voeren.

>>>D#S Jammer Gerda, ik dacht een schatrijke vriendin aan je te hebben stel je me nu ff teleur zeg ha ha~!~

En elke keer zijn we, mijn man,Magda

> en ik aan het uitdokteeren naar een betere oplossing voor

> mijn caafjes. Mijn berebhuisvesting momenteel is niet zoals

> ik hwet eigenlijk wenselijk vind. Echter,om dat nu op dit

> moment op te lossen,daar heb ik de mogelijkheid nog niet voor.

> Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn dat het beter is om

> dit hoofdstuk af te sluiten.

>>>D#S Inderdaad een stal langzaam opbouwen heeft zeker zijn charmes!

En ik ben daar ook nog niet klaar mee.

Sommige hebben gewoon hun flatjes daarin hun caafs en zijn dan klaar verder.

Maar zowel bij jou als bij mij zit hem vooral de uidaging in het speelse en gezellige

voor de caafs~!~

Dat deel ik zeker wel met je. Kortom, je wil je ontplooien als heuse cavia fokster.

En je kids hier ook van laten mee proeven.

En ook ik weet wat het is om de nodige struikelblokken te moeten nemen in een gecompliceerder gezin als dat van mien Doorsee.

Pffffffffffffff mooi gezegd poeh poeh.

gr. D#S

> Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Gerda

Je bent een gezellige, warme, rustige en gastvrije vrouw~!~

En dat een een zog “koude Noordeling”.

Ja, koud is het daarboven wel echt VEEL kouder als hier zeg, maar zeker niet minder gezellig~!~

Blijf maar lekker wie je bent, das goed genoeg.

En nogmaals Wendy heeft slechts Lia's woorden beaamt voor de goede orde.

Want Wendy is idd nooit bij je geweest ha ha en ik wel.

gr. D#S

• Gerda_H

>>>D#S Jammer Gerda, ik dacht een schatrijke vriendin aan je te hebben stel je me nu ff teleur zeg ha ha~!~

Haha, Ine,

Ik ben schatrijk,alleen niet financieel haha. Ik heb mijn gezin,en mijn dieren,en dat is een grotere rijkdom dn een paar rottige rotcenten,alhoewel het wel gemakkelijk is wanneer je een beetje ruimer in de slappe was zou zitten,nou ja,die was ligt in mijn wasmand.haha.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

En nogmaals Wendy heeft slechts Lia's woorden beaamt voor de goede orde.

Want Wendy is idd nooit bij je geweest ha ha en ik wel.

gr. D#S

Ine, ik heb nooit in mijn berichten wie mij heeft getipt. Jij gebruikt hier Lia haar naam. Jammer,want ik wilde haar hier buiten houden. Wendy haar naam heb ik gebruikt door haar reactie.

Laten we het hier nu maar bij laten. Het is van beide aknten goed bedoeld geweest. En dat geloof ik graag.

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Gerda

Ach oeps eruit jammer dan~!~

Ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was toch? tja en Wendy is ook genoemd dus waarom Lia niet, ik zie hier geen probleem in.

Nou ja slip off the tong, sorry of ook weer niet de bal is nu weer rond.

Laten we er maar mee kappen je hebt gelijk.

gr. D#S