ojee

• Mariska

Ik zie niet in waarom dat een domme vraag is. Jij oordeelt over dieren van andere fokkers, maar volgens mij ben je er nog nooit geweest. Jij baseert je oordeel omdat je bij 1 fokker bent geweest die deze dieren heeft zitten en hoe zij met haar dieren omgaat is hier inmiddels al wel duidelijk geworden. En dat bedoel ik niet in positieve zin.

Ik zal je reaktie dan maar opvatten als een methode om de vraag te omzeilen, omdat het antwoord dus gewoon nee is en jij er helemaal niet over kunt oordelen.

Ik vraag me af wat een skinnyvereniging inhoud als haar leden het onderling al niet eens zijn en elkaar zo zwart proberen te maken. Wat bereikt men daarmee? En hoe moet dat uiteindelijk de fok en de dieren ten goede komen?

• Mariska

Dus is skinny x skinny uiteindelijk niet meer erg omdat de lijnen vermengt worden en zodoende de grote caafs dus met de kleine verpaart worden, wat dus hetzelfde resultaat zal geven als skinny x drager. Het enige verschil is dus dat door drages te fokken en te gebruiken, de genenpoel verbreed wordt.

We zijn er dus aan uit dat het niets met de gezondheid van het dier te maken heeft of je skinny x skinny doet of skinny x drager. Dat is dus precies wat ik een paar uur geleden ook al zei.

• esther

Jij weet niks te zeggen,zoals gewoonlijk..Als het vingertje naar jouw wijst he Jaq…..Dan ga je rare dingen roepen Jaloezi….Ja terecht mischien !!de tweeling kletst er heel wat af.Om te gillen.:).En wat betreft inkruisen…ik kruis niet in..maar je moet wat zeggen he.Ga binnenkort nog naar bremen…Nee niet om kruisingen te kopen.Kun je weer lekker op mijn site kijken.Ik geef wel een gil waneer ze er zijn.

Toedeletjes

• jacquelinesbeestenspul

hoi mariska

ik maak niemand zwart in deze ik zeg alleen dat niet alleen dagmar dieren heeft uit amerika

ik weet namelijk dat ze dezelfde dieren hebben en ik kan me niet voorstellen dat de dieren van gonny nu opeens 400 gr zwaarder zijn dat kan miss met 1 dier maar niet met de gehele lijn toch ?

enne als je goed had opgelet hebben dagmar en gonny bijna tegelijk jongen gekregen uit deze lijnen

weet je wat het is ik weet meer dan jij denkt in deze zaak :)

gonny heeft nu dieren bij claudia gereserveerd en dagmar ook en die dieren gaan ze op hun amerikaanse dieren zetten dus dan krijg je al betere en grovere dieren

daarom zeg ik ook dat gonny en dagmar beter dragers kunne ngebruiken in hun lijn anders fok je steeds kleiner

dagmar gebruikt al dragers maar gonny niet maar dat moeten ze zelf weten de tijd gaat het leren :)

en dat somige mensen niet eerlijk daar akn ik niks aan doen

groetjes jacqueline

• Mariska

Volgens mij heb je dat zelf indirect gezegd door te zeggen dat je niet begrijpt dat zij geen dragers wil gebruiken en dat dit ongezond zou zijn voor het ras. Wil je daarmee zeggen dat je haar geweldig vindt? Rare manieren heb jij hoor.

Maar uiteindelijk is het dus helemaal niet ongezond en doet Gonny dus helemaal niets verkeerd. Misschien heeft ze juist wel gelijk om geen dragers te gebruiken. Dan is er ook het probleem van het overschot aan dragers niet en ook geen verwarring met een gewone caaf. Een skinny is nl. toch duidelijk te herkennen.

• esther

Ja Mariska,Maar ze moet iets zeggen.Hahaha.Ze begint net en weet het nu al beter.Om te gillen zeg.

groetjes esther

• Mariska

Dus is het gebruik van dragers helemaal niet zo noodzakelijk voor de gezondheid van het dier zoals je eerder wel wilde beweren.

Dan zet je in mijn ogen iemand die dus geen dragers gebruikt wel in een kwaad daglicht. Omdat je zelf zo nodig even moest vermelden wie dat dus niet deed en dus niet met de gezondheid van het ras bezig is.

Het blijkt helemaal niet zo ongezond te zijn als jij het wilde doen voorkomen, dus waarom moet je dat dan eerst zonodig beweren? Wat bereik je daarmee?

• jacquelinesbeestenspul

mensen die het hardst schreeuwen zijn zelf jaloers :)

is algemeen bekend

weet je nog dat ik je laatst zij waaorm staan er peruufjes tussen jou lunkenlijnen op je site ???? en binnen 1 dag waren de peruufjes weg erg raar hoor hahahahaaha

ik kijk bijna nooit op je site omdat ik het geen mooie site vind en er zijn meer honden die fikkie heten esther of snap je deze zin niet ?? hahahahahahahahaha

ach weet je es heeft wel meer gezegd maar goed ik weet nu dat er veel gebla bla bla bijzat als je zelf eens goed nadenkt weet je dat miss ook maar ik denk niet dat jou kwartje valt

toen ik veel met es belde vertelde ze me : es deventer laat ik vaak maar kletsen ;) en dat audrey nooit meer bij haar binne mocht komen en dat maaike geen goede oppas was bla bla kijk nu eens :D:D ik weet wel beter en dat heeft niks met jaloersie te maken es

• jacquelinesbeestenspul

owjee je bent erg vervelend moet ik het nog een keer uitleggen ?????????????

nee geen zin in :D:D:d

• Mariska

Graag, want blijkbaar begrijp ik het dus niet in jouw ogen.