hoi monique
ik moet je in deze gelijk geven maar ik heb ook skinny's en ik reageer ook mee hoor net als natanya dus niet alleen dagmar is hier aan het prikken
ik heb een aantal skinnydragers en tot nu toe 1 skinnymeisje en zij is gewoon op een normaal gewicht dus niet kleiner enz enz
ik heb haar gisteren gewogen en ze is geboren op 10 juni 2007 en weegt 676 gr
is netjes toch ?
ik heb in de schuur een aantal skinnydragers en fok daar in de lente zomer mee moet nog even uitrekenen welke maanden ik ze bij de beer kan zetten en iuk heb een zeugje die bij d ebeer moest vanwege haar leeftijd maar die kan binnen bevallen als ze zover is
ik wil juist fokken met skinnydragers omdat ik vind dat die dus forser zijn en minder vatbaar dan de echte skinny's (alhoewel betsie erg gezond is tot nu toe)
ik ben al druk bezig met de duitse cub om hun papier werk in het nederlands te krijgen en ook alle skinnyfokkers ben ik ana het mailen over prijsafspraken enz enz
ik vind het enige verschil met een behaarde caaf is dat een skinny niet buiten kan overleven voor de rest zijn ze hetzelfde
enne een knuffelcaafje woont toch ook binnen ???
ik vind het ook erg belangrijk om de dragers te registreren en in het verleden is er teveel met skinny maal niks gefokt maar wat ik nu begrijp worden er aleen maar skinny verparingen gemaakt of skinny maal drager dus die angst om overla dragers te zien lijkt mee te vallen
en soms worden er uit een skinny maal drager dragerbaby's geboren maar die moeten we ook promoten onder de skinnyfokkers
wat mij stoort is dat iedereen skinny's wilt fokken maar bv allegonda en natanya willen zelf geen dragers hebben omdat ze alleen naakt op naakt willen zetten
ik kan natanya begrijpen omdat ze maar beperkte ruimte heeft en klein wilt blijven maar fokkers zoals gonny en andere die alleen maar skinnyverparingen maken zijn in mijn ogen niet gezond bezig omdat ik denk dat de dragers erg belangrijk zijn
dat zie je ook in duitsland en zweden daar gebruiken ze nog steeds dragers in hun stalletjes en ook amerika gebruikt dragers er is niks mis met de dragers alleen tja ze lijken erg op een normale caaf dus minder aantrekkelijk miss in de naaktfokkers ogen ??
ik heb nestjes gezien bij dagmar uit drager maal skinny allemaal naakte jongen en uit drager maal drager komen ook naakte baby's het is gewoon mazszel hebben net als met bonte dieren soms heb je een mooie en soms heb je minder amzzel dan heb je bv een gehele rode met 1 wit voetje
of met satijnen als je bij de satijn drager maal drager verpaard heb je soms ook alleen satijndragers nou dat gebeurd bij de skinny ook en soms heb je alleeen satijntjes net als de skinny's
ik vind ook dat je ze niet alleen voor het geld moet fokken maar ook duidelijk een doel moet hebben
ik fok de skinny samen met dagmar en natanya om de kleur ik wil ze in het rood bont zwart bont en driekleur of goudagouti bont fokken dagmar wilt graag eenkleurige jongen en natanya wilt rus tekening
ik heb op een creme kleurtje na geen lilac of goudkleur in mijn stal en zal deze dieren ok niet aanschaffen dus bij mij worden het de harde kleuren net als met de rexen en sheltie's
ik verpaar ook geen ander ras door de dragers op 1 zeugje na die ik nu zwanger heb maar die jongen daarvan wil ik er zowiezo 1 of 2 aanhouden zelf
moeder is een gladhaar zwart bont erg mooi gebouwd en vader is skinnydrager dus er komen zowiezo geen naakte baby;s uit maar dragers of gladharen en de gladharen worden als knuffels verkocht en de dragers bijven ws allemaal hier
en nu zet ik aleen drager op drager of skinny mal drager dus ik denk dat er niet veel dragers geboren gaan worden in de toekomst
groetjes jacqueline