ojee

• Mariska

Heeft Dagmar überhaupt wel goede en gezonde dieren dan? Ik krijg toch sterk mijn twijfels hierover bij alles wat ik over deze stal lees!

• jacquelinesbeestenspul

hoi mariska

moet je even op vernieuwen klikken :)

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi mariska

het is niet alleen dagmar hoor er is nog een fokker die de dieren uit amerika haalt en die je nu niet hoort in deze discussie

het is al bekend dat de amerikaanse dieren te klein zijn dus niet alleen dagmar aanvallen zou ik zeggen want ze hebben dezelfde bloedlijnen

groetjes jacqueline

• Mariska

Weer bij Dagmar dus waar de slechte dieren zitten. Wat zegt dat over deze stal? En dat vind jij genoeg om je beweringen op te baseren? Misschien ligt dat er wel aan dat zij ze al met 400 gram in de fok zet of aan de verzorging ervan.

Geloof niet dat je over betrouwbare informatie kunt spreken als je dat op 1 stal baseert. Ben je ook bij andere fokkers geweest die cavia's uit deze lijnen hebben?

• Mariska

Ben jij ook bij die fokker geweest om de dieren daar te beoordelen?

• esther

Weet je Jaq EEN GOEDE FOKKER FOkT NIET IN DE WINTER. Een prutser zoals jij fokt en doet waneer het haar uitkomt.Jij zult met je skinny's net zo eindigen als met je lunkarya"s .Want wees eerlijk wat blijft er nu wel bij jou.En wat blijft er nu wel leven.:)Hoe gaat het eigenlijk met je peruufs.Hahahaha.Klets lekker raak Jaq.Jij kunt wat betreft de skinny nog een boel van Gonny leren dat weet ik wel zeker.:)

• Saskia

Maar is het niet zo (correct me if I'm wrong!) dat de skinny's van dagmar uit amerika komen en de skinny's van claudia uit zweden?

Volgens mij is het bekend dat de caafs in amerika/canada overwegend kleiner zijn toch? Ik weet van Skinny's dan wel niet zoveel af, maar van wat ik altijd begrepen heb is het grootste nadeel van de canadese (langharige) importdieren dat ze erg mooi en compact zijn, maar wel erg klein (relatief gezien) en dat door inkruisen van europese dieren grotere, stevigere dieren gefokt kunnen worden.

Als klein gewoon een raseigenschap is dat bij wijze van al decennia lang bij het ras hoort, is het dan ook per definitief ongezond?

• jacquelinesbeestenspul

hahahahahahaahah een goede fokker ben jij wel zeker laat me niet lachen :D:D

en maar volhouden dat mijn konijn schijnzwanger was hahaahaaha en voor het konijn maakt het niet uit hoor als ze in de schuur zitten of het nu 30 gr is of 10 ik den kdat ze met 10 graden beter jongen kunnen krijgen dan met 30 gr :)

kijk eens naar jezelf jij gebruikt volgens eshter ook peruufjes in je lunkenlijn :d goede vriendin he die dat zegt over jou als tweeling

veel bla bla weinig geluid :D:D:D:D:D

ik heb niet gezegd dat gonny een slechte fokker is waar staat dat ?????????//

je wilt alleen maar op mij rellen doos

• jacquelinesbeestenspul

ben jij weleens bij 1 van deze fokkers geweest ??????????????

dezelfde vraag en dezelfde domme antwoord :) in mijn ogen

gr jac

• jacquelinesbeestenspul

hoi saskia

ja je hebt gelijk

de dieren van claudia komen grotendeels uit zweden en de dieren van gonny en dagmar uit amerika dat is het grote verschil daarom zeg ik ook dat je beter dragers erbij kunt gebruiken om die amerikaanse lijnen groter te maken en niet met amerikaanse skinny's door de fokken uit 1 lijn :) gonny heeft nu een aantal dieren bij claudia gekocht als je op haar site kijkt en dagmar heeft een aantal dieren gereserveerd bij claudia dus kan je deze lijnen goed mengen

claudia heet weer dieren an damar en gonny gereserveerd en zo krijg je gezondere betere lijnen

groetjes jacqueline