ojee

• basjeeeee

Ik moet me erbij aansluiten dat er erg veel ‘twijfelachtige’ verhalen naar boven komen, zowel binnen als buiten het pb om.

• basjeeeee

Tja, een beetje fokker doet wel meer dingen niet, die oa bij jou wel gebeuren. Onbewust waarschijnlijk wel, maar toch… Naar mijn mening zouden oepsie-nestjes nooit voor mogen komen, helemaal niet tussen zoon en moeder. Er is weliswaar een discussie mogelijk over het wel of niet verstandig zijn van lijnteelt, echter, zeker wanneer we over lijnteelt spreken, moet alles wel goed overdacht worden.

• basjeeeee

In de tijd dat jij hier continue zevert over je site zou je beter kunnen zorgen dat die het in elke soort browser goed doet, tenminste, toen ik voor het laatst keek (denk maanden terug via de konijnenprik) werkte hij voor geen moer.

• basjeeeee

Ik snap niet waarom sommigen continue op lucht blijven reageren. Lekker luchtje zeker :D ?

• basjeeeee

> Wat was er dan met je konijn als ik vragen mag?

> Konijnen zullen niet gauw jongen krijgen als het koud is. Ze

> laten zich dan niet dekken.

Niet gauw, kan dus wel? We kennen niet voor niks de uitdrukking ‘als de konijnen’ ;)

Ik heb vaak in de winter een logeerkonijn, daar de eigenaresse dan een paar maanden in Spanje zit. Dit is een ongecastreerde ram, hij kan dan wel niet bij de dames en mijn gecastreerde rammen, echter, de dames staan te springen hoor zodra ze hem zien/horen/ruiken. Je hoort wel vaker over nestjes in de winter, denk dus niet dat dit helemaal correct is.

• basjeeeee

Cavia Opvang Betuwe schreef:

> Alleen misschien een opmerking voor Bas , wil jij met je f**k

> en zo misschien een beetje inbinden? Lijkt mij dat er hier

> ook jongere lezers als jou komen.

Ik heb het idee dat je het pb hier sowieso beter weg kan houden voor kinderen, maar snap wat je bedoelt en zal eraan denken Irene,

Gr Basjeeeee

• basjeeeee

vrij recent waren er toch ook nog ontsnapte beren en daardoor vraagtekens van wie de nestjes waren of is de huisvesting pas recentelijk aangepast?

iig goed als je zorgt dat het niet meer kan gebeuren, want een nestje moet altijd goed overdacht zijn in mijn ogen.

• basjeeeee

Dagmar Smink schreef:

>

> Ik begin het nu echt vervelend te vinden dat er constant

> wordt gesuggereerd dat ik slecht voor mijn dieren ben.

>

Volgens mij zegt niemand dat je slecht voor de dieren bent, maar gaat het met name om je fokbeleid en de gezondheid van je dieren, of het gebrek daaraan.

Dat staat los van het aantal keer schoonmaken en voeren, en ik kan ook de dag dat er mensen komen schoonmaken toch ;) qua dat betreft schiet je niks op met kijken.

• Dagmar Smink

Hoi hoi,

Ik heb sinds een aantal weken nieuwe hokke waardoor foutjes niet meer kunnen. Deze foutjes kunnen zeker niet daar heb je gelijk in maar ik heb geleerd van mijn fouten.

Wat betrefd dat Bindy onverwachts zwanger is, is omdat er een aantal jonge beertjes liepen die 2,5 week waren. Toen ik haar hoorde brommen heb ik haar en haar jongen wegehaald van de rest en haar zoon Waco ook want deze liep ook achter mams aan en hij was net 2 weken oud.

Groetjes

• Dagmar Smink

Hoi hoi,

Nou met de gezondheis is niks mis. Ik heb totaal geen uitval gehad de laatste maanden en ze lopen hier allemaal met een lekker dik buikje rond. En mijn fokbeleid is ieder zijn mening.

Groetjes