Ze zijn ook pas enkele maanden bij je als ik me niet vergis, dus daar is nog niet veel over te zeggen lijkt me.
Dagmar is wel zoiemand die wat met de tips doet van anderen!! Ze werkt keihard…en ik ben nu meerdere malen bij haar langs geweest.
Haar caafjes hebben altijd een schoon hok, eten en hooi!!
Ik weet dat ik ff op jou berichteje reageer maar dit wil ik als algemene opmerking toch wel even kwijt!!
Groetjes Natanya
Wie weet Basjeeeee zou je een prima fokker kunnen zijn:)
Ik heb het ff alleen over de omstandigheden van haar caafjes, ik ben daar nu al 2x onverwachts aan komenwaaien…(ze woont op de route van mijn werk naar huis)
en ik ben er echt van overtuigd dat ze het beste met haar dieren voor heeft!
Skinny-fok niks voor jou?????
Groetjes Natanya
Natanya schreef:
>
> Wie weet Basjeeeee zou je een prima fokker kunnen zijn:)
Als ik het vaak eens aanhoor, zou ik het prima kunnen inderdaad, mits ik de tijd ervoor had (heb deze week toevallig tijd te over haha ). Het zit echter niet in mijn aard om te fokken, zou het wel geweldig vinden het proces een keer mee te maken, maar als je niks met zo'n verparing opschiet: er zijn toch genoeg cavia's, konijnen ed..
> Ik heb het ff alleen over de omstandigheden van haar caafjes,
> ik ben daar nu al 2x onverwachts aan komenwaaien…(ze woont
> op de route van mijn werk naar huis)
Ik geloof best dat de omstandigheden prima zijn, daar hoor je mij verder ook niet over, maar daar ging het juist niet over, ik heb niemand horen zeggen dat Dagmar haar cavia's op een meter stront zaten.
> en ik ben er echt van overtuigd dat ze het beste met haar
> dieren voor heeft!
> Skinny-fok niks voor jou?????
Ik denk dat zeker beginnende fokkers met zoiets moeten beginnen, maar dat is mijn mening..
Volgens Jacq is dit dus erg klein. Zij is nl. bij jou geweest en heeft je dieren gezien en die zijn dus veel kleiner dan skinny's uit andere lijnen. Kun je gepikeerd tegen mij gaan doen, maar zij is toch echt degene die dit beweert. Fijne vriendin als dit niet klopt. En jullie zitten samen in diezelfde vereniging? Sorry hoor, maar ik kan mijn lach amper inhouden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?