heeey ine
we kunnen altijd nog gaan koeienmelken
ik vind dat basje wel gelijk heeft in somige opzichten
ik vind ook dat je een skinny exclusief moet houden en niet zomaar aan iedereen moet verkopen omdat ze toch extra zorg nodig moeten hebben
ik zelf 1 skinnyzeugje binnen wonen en ik merk zeer goed dat ze meer eet en meer beweegt dan een rex bv.ik heb al uren met fokkers aan de telefoon gezeten en vind registratie ook een pre in deze omdat je anders echt gezeik gaat krijgen over bv een jaar
net als de naakthond of poes die moet je ook anders behandelen als een gewone hond omdat ze toch haar missen
de balwin wil ik ook niet hebben of fokken is mij te ingewikkeld en te eng maar een skinny durf ik nog wel aan enne ik heb vanmidag ook met fokkers aan de foon gezeten en ook gezegd dat we meer de dragers moeten promoten en die ook duurder moeten houden nu worden de dragerbeertjes verkocht voor ongeveer 20 euro dus bijna een normale caafprijs en wat ga je dan krijgen als je niet goed oplet dat deze dieren bij de verkeerde mensen terecht komen
ik ben ook in overleg met andere fokkers om alle skinny's en dragers te registreren of via een duitse club of via een nederlandse club dan kan je ook zien waar je dieren blijven
vorig jaar was de lunkarya erg exclusief en kijk nu eens op marktplaats ze worden aangeboden voor een normale prijs nu en let op over een jaar is dit een caaf met een normale prijs is niet erg maar jongens die waarschuwing moet duidelijk zijn voor een skinny die ik exclusief vind vanwege de vacht of missende vacht
dit word dus vervolgd basje en nee ik ben geen prutsende moeder maar een fokker die volgens standaard met rexen en sheltie/coronet fokt en ja de skinny is gewoon erg leuk en lelijk *D*D*D
groetjes jacqueline