Judith, je wordt meestal ook niet door de dierenartsen als malloot aangezien,maar meer door de mensen om je heen.
Groetjes Gerda
Het hoeft geen steen te zijn .Het kan ook een poliep of tumor zijn.
Omdat er dan een soort holte ontstaat waar de urine achter blijft zitten als het ware ,krijg je keer op keer een blaasontsteking.
Ik zou een echo laten maken als een röngten niets bijzonders laat zien.En als het toch een steen is zou ik hardvoer helemaal achterwege laten.
Moeilijk.
Al had je meer geld Susan ,geld is niet dé oplossing.Soms gaat het gewoon niet meer.Ik trek meestal alle registers open maar alleen als ik weet dat er een reeele kans is op overleving.Maar soms wil de cavia het niet meer… het blijft een gok.
Je kunt niet meer doen als je best ,soms kun je er gewoon niks meer aan doen.Als jij het gevoel hebt dat je afscheid moet nemen ,neem er dan vandaag lekker de tijd voor om haar lekker te verwennen en nog een paar foto's te maken.
Toch zou ik maandag gewoon een röngtenfoto laten maken .Als er sprake is van steentjes dan kan je altijd nog een keuze maken.
Maar je bent absoluut geen malloot hoor ,je geeft om je dieren :-)
Zelfs als ze gewoon ligt, schokt haar hele lijfje al. Bij de andere twee, zie je de ademhaling heel rustig, maar bij Kruimeltje schokt haar hele lijfjje en zo af en toe zit er een hele heftige tussendoor.
Ik laat haar gaan, wil haar de stress van op de foto moeten besparen. Wat het ook is, ik zie het nog niet overgaan, binnen een week niet, binnen een maand niet, nooit niet.
Net als Ine zegt; het was een harde leerschool, te hard als je het mij vraagt, maar zoals het nu gaat, kan het ook niet langer.
Dank jullie voor al jullie reacties. Ik voel me nu een stuk minder slecht door deze egoistische keus, want zo voelt het nog steeds wel, al weet ik dat dit het beste is
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?