Dillema:'(

• Susan

Waarom? omdat ik het niet wist en geen dierenarts ben.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Susan

Tja idd hoever wil JIJ gaan???

Niet wat ben ik aan anderen verschuldigd de schijn p te houden dat het best nog goed ooit zou kunnen komen.

Als ik dit allemaal lees vind ik hetin en in triest heb hier EEN keer eerder zoeits meegemaakt maar dat was geen pretje voor de caaf niet en voor mij niet om aan te zien die ellende!

Voor mij zou inslapen DE optie zijn, die krijg je nooit meer goed hoor verwacht ik, maar ben geen dokter verder maar dit voel je toch met je klompen aan of ben ik nou niet helemaal wakker nu???

In elk geval heel veel sterkte

gr. d#S

• Susan

Ja, je bent wel wakker en ik had die beslissing vrijdag al gemaakt. HSP' er ten top,werd ik ineens helemaal rustig. Ik zie het niet gebeuren dat dit overgaat.

Misschien die foto voor mijn eigen gemoedsrust, zodat ik zeker weet dat ik alles heb gedaan wat binnen mijn mogelijkheden ligt.

Maar ik vind het zo hartstikke moeilijk, zeker omdat dit al de zoveelste keer is

en ik graag eerder had geweten wat Hope Farms kan doen

(en daar ben ik nog het meest kwaad, verdrietig over) Ik dacht mijn caafs altijd goed en hoogwaardig voer te geven……..

• Saskia

ik bedoel dit niet verwijtend naar jou hoor, maar ik vraag me serieus af waarom je dierenarts dit niet voorgeschreven heeft….

• Saskia

Daar moet ik toch even tegenin gaan Ine, als er een grote blaassteen in de blaas zit kun je een cavia met een operatie zeker weer 100% goed krijgen. Ik heb het zelf nu meegemaakt en ook talloze keren van anderen gehoord. Mijn Iwi had een steen van 0,8 cm, plaste straaltjes bloed, maar al 1 dag na de operatie was ze immens vrolijk en nu is ze weer mijn gelukkige meisje.

Het is dus zeker mogelijk, maar of het voor iedereen een te overwegen optie is, is dus weer een ander verhaal, en ik begrijp Susan ook heel goed dat zij dit niet aandurft (het is immers niet even luchtig als nageltjes knippen ofzo)

• Susan

Ik denk omdat ik hier de enige malloot ben die altijd zieke cavia's heeft en er dus mee naar de dierenarts gaat, omdat ik wil dat ze beter worden.

Ik weet wel zeker dat ze ontzettend haar best voor me doet, altijd. Als ze iets niet weet, zoekt ze het op. Maar ik zal het haar maandag vragen.

• Susan

Ik heb je foto's gezien, en vind het ook geweldig dat de operatie zo goed is gegaan! Maar ik durf het niet aan en zoals ik eerder aangaf, scheelt financieel, dat stomme geld ook, hierin ook wel een rol.

• Saskia

Hm, lastig is dat, als een dierenarts niet veel zieke cavia's krijgt (het zou positief zijn als dat inhield dat de rest gezond was, maar meestal is het toch zo dat veel mensen denken “Naar de dierenarts met mijn cavia? Die is gek, op Marktplaats vind ik gratis wel weer een nieuwe”).

Ik zou het zeker voorstellen, want een goede pijnstilling kan een wereld van verschil maken weet ik inmiddels met mijn eigen patiëntjes.

• Susan

Carprofen is dat in combinatie met antibiotica of ipv antibiotica?

• Gerda_H

Nou Suus, een malloot ben je zeker niet hoor. Vooral als ik jou gedichten lees,dan weet ik zeker dat we niet met een malloot te maken hebben. Sorrie,moest wel ff lachen hoor, al is de aanleiding niet leuk.

Groetjes Gerda