Dillema:'(

• renate

hallo susan,

toch maar even reageren hopelijk ben ik niet te laat.

Ik heb hier ook verschillende cavia's gehad met blaassteentjes.

Een beertje zelfs 2 keer in 7 maanden tijd. Ik heb het wel laten opereren en uiteindelijk met goed gevolg. Helaas is het beertje van de week overleden, maar wel van ouderdom!!! Hij is uiteindelijk 5 jaar geworden.

Ik moet wel zeggen dat hier in Limburg waar ik vandaan kom veel kalk in het water zit en ik ook hopefarms voerde.

Ik heb ander voer inmiddels, en ik heb zo'n filterkan gekocht en sindsdien ook geen problemen meer met blaasstenen.

Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat er toch best nog wat aan te doen is.

De financiele zaak kan ik helaas niet voor je regelen.

Ik weet dat mijn dierenarts wel een regling met mij zou treffen als ik het geld niet zou hebben. Misschien die van jou ook als je het vraagt??

Verder zal iedereen je mening en beslissing respecteren. We zijn misschien niet allemaal dezelfde mening, maar iedereen moet uiteindelijk zelf beslissen wat goed of slecht voor het dier is.

Groetjes Renate.

• Susan

Mijn dierenarts zal dat ook doen, dat weet ik zeker! Zo'n kan heb ik niet, er zit wel veel kalk in het water maar toch niet zoveel volgens mij en ik heb Gerty granberry/carrot besteld. Ik voer nu gewone Gerty.

De kans is natuurlijk net zo groot dat er niets is. Ik wacht het af. Je bent dus nog niet te laat met je berichtje.

• Susan

Beetje laat misschien: Mijn dierenarts heeft zelf ook cavia's. Eentje van mij overgenomen ooit, omdat ik het echt niet meer wist en ze te goed was om in te laten slapen en daar moest natuurlijk een vriendinnetje bij;)

Haar kids waren helemaal blij met de cavia's.

Ik geloof intussen dat ze een hele club heeft.

Ze had het er een poos geleden al over dat ze een nestje wilde hebben, dus ze heeft zich er echt wel in verdiept.

Ik ben wel blij met mijn dierenarts en weet zeker dat ze me aan alle kanten wil helpen, ook financieel (betalen mag in termijnen, of vandaag nog 1 rontgenfoto rekenen, maar twee maken)

En er hangt gewoon een goede sfeer. Heel vrij. Al lijkt dat misschien ook wel zo, omdat ik er iets te vaak kom.

• Emile G.R.Frenay

Hi Saskia.

Ik trachte een mail aan je te verzenden,tevergeefs