Hoi Esther
Jammer dat jij je dit persoonlijk zo aantrekt, daar was mijn verhaal niet voor bedoelt hoor!
Als het jou lukt Rexen zo te fokken dat ze idd met gemak 5 a 6 worden is dat in elk geval iets om trots op te zijn, zeker als deze dieren dan ook nog ECHT buiten vertoeven zoals hier.
Want binnen heeft een dier het makkelijker namelijk, wel saaier doorgaans maar wel meer beschermd tegen vanalles eerlijk=eerlijk!
Dus dat hoeft ook niet te worden verdedigd.
Dan wil ik mededelen dat de Rexen die ik hier tot op heden heb gehad uit erg bekende lijnen kwamen, niet uit die van jou maar toch van fokkers die weten waar ze mee bezig zijn en of waren mag ik hopen.
Tot op heden heb ik nu nog slechts die Rexenlijnen hier waar wij hier het meest blij van werden op allerlei fronten!
En of dat het ECHT is moet nog blijken ik fok daar namelijk nog niet lang genoeg voor om te weten hoe oud deze dieren hier gaan worden maar ben wel erg benieuwd.
Het kaf heb ik dus bij mijn weten van het koren gescheiden en nu maar hopen dat ik het goed heb gedaan.
Ik heb goede hoop maar gezien ik met een geheel ander doel fok als jij hoeven wij dan ook zeker elkaars concurent/vijand toch niet te zijn hoop ik?
Daarbij moet ik nog vermelden dat ik ook de Cuy hier heb en die worden zo wie zo maar gemiddeld een jaar of 2 a 3.
Sommige Cuy's gaan ook door mijn Rexen lijnen heen en das een bewuste keuze van mij. dit wordt ook vaker gedaan door ervaren Rexen fokkers weet ik alleen ik vermeld dat exact in welke lijnen dat zit in in welke juist niet.
Prettige dag verder,
gr D#S