dit bericht zeg meer ove rjou dan over mij evelien en ik heb net diekie ene mailtje gestuurd omdat jij nu weer oude koeien uit de sloot haalt wat alleen besproken is tussen de partijen
weet je evelien als ik op deze mensen jaloers moet zijn dan ben ik wel heel laag gezakt en ik heb bijna nooit iets voor de dierenwinkel en dat wil ik ook zo houden want de dierenwinkel waar ik afentoe dieren aan verkoop wil niet eens iets met E&e te maken hebben omdat ze slechte dieren leveren dieren die er dood gaan enz enz
ik hoop dat diekie het bovenstaand berichtje verwijderd enne evelien ik krijg lieve mails nu van mensen die jou beter kennen :D:D:D:D:D:D:D
ik vind dat een opvang geen geld aan voer moet besparen en de dieren het beste moet geven ook groente en fruit wat jij niet wil doen dus in mijn ogen ben je geen opvang met goed hart want ow ow het mag allemaal geen geld kosten
ik fok de skinny omdat ik ze leuk vind en niet om er veel geld mee te verdienen want dan kan ik nog wel jaren fokken meis zoveel dieren heb ik niet hahahahaahahahahahahahahahaha ik verdien niks aan mijn dieren het kost me alleen maar geld zo hoort het ook een hobby mag geld kosten en moet je niet op bezuinigen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ik koop dagelijks groente of fruit voor mijn dieren ook al is het nu even duurder dan in de zomer :D:D het is wel in het belang van het diertje en niet om mijn hand op de knip te houden en te denken ow ow de andijvie kost nu 2,29 eur per kg dus ik geef extra brokken nee ik koop gewoon 3 kg andijvie voor mijn beesies
jacqueline (ps ik reager nu niet meer op jou ik ben heel duidelijk in mijn standpunt qua broodfok en E&E ik woon op 5 minuten afstand en zie ze wekelijks wel weer met hun kratten de dierenwinkels afsjouwen bahhhhhhh )