Nee jaqueline ze zijn niet getrouwd. Edward is gewoon een goede vriend van Erna en haar man. Hier blijkt wel weer dat je niet goed geïnformeerd bent. Als je al daadwerkelijk daar geweest zou zijn, had je de echtgenoot ook van Erna ontmoet.
Ik wil hun situatie hier verder niet uit de doeken doen. Jij praat gewoon over dingen waar je geen weet van hebt.
Hoezo weet ik dat het broodfokkers zijn? Dat zijn ze in mijn optiek niet. Lees jij niet goed?
Ik had 2 konijnen waar ik vanaf moest en zij hebben mij uit de brand geholpen omdat ik van die beesten af moest.
Jij moet niet zoveel lullen als je niet weet waar het over gaat.
Ik zal je even vertellen wat ik van jou vindt.
Ik had je nog nooit ontmoet en toen je me zag in Houten (je had ruzie met ene Esther over 60 euro en had het lef niet om naar binnen te gaan en dit te regelen met haar en vroeg mij of ik even dit voor je wilde regelen en Esther voor rotte vis uit te maken) . Op dat moment wist ik direct wat voor vlees ik in de kuip had. Dat is ook de reden waarom ik tot nu toe nooit op jou gereageerd heb. Je bent in mijn ogen een intrigant en niet eerlijk.
Jij zit hier mensen af te zeiken die het niet verdiend hebben. Erna en Edward zitten gewoon in jouw vaarwater in jouw ogen.
Jij fokt ook gewoon de Skinny om er geld uit te slaan, dus wie ben jij om iemand af te vallen waar je geen weet van hebt? Zielig hoor.
PS. Ik krijg kippenvel als ik aan jou denk hoe je me voor je karretje hebt willen spannen.
Evelien