Vitamine C-gehalte in voer

• Wendy

Mocht het een broodfokker zijn, begrijp ik goed de reden van het niet afnemen van voer.

Ik zelf meng ook kasper met gewoon voer van de boerenbond, gaat hardstikke goed, moet wel zeggen ze krijgen er dagelijks groenvoer bij. Dit niet alleen omdat het goed is voor de beestjes,maar ook omdat ze het lekker vinden! Ik bedoel wij eten zelf ook wel eens wat we lekker vinden. Vind het een beetje sneu om dat lekkere ze te ontzeggen, maar goed dat vind ik zelf.

• Witches at work

Hoi Jacq

Ik zie dat ik onder mezelf hang, maar reageer op jou antwoord voor mij dus.

Volgens mij moet ik op je antwoorden reageren van 13.01 uur dacht ik zo uit mn hoofd. Dus ik post het nu eerst ff.

Mijn reaktie;

Tja en ik dacht nog wel DUIDELIJK te zijn zeg~!~

Jeetje wat weer een stampij over allerlei merken voer terwijl ik juist aangaf dat het vooral lag aan TE VEEL eiwitten!!!

Ik heb daarovoor zelfs onze liefste beer laten onderzoeken om dit hard te maken, de meeste fokkers gissen maar wat in de ronte over wat wel of niet goed is voor de caaf!!!

HOOI vooral HOOI en op zijn tijd VERS!!!!

DAT was mijn boodschap in combi met wat mengvoer.

Kasper durf ik ze nog best te geven hoor! Als me iemand watr zakken hier net zet voor nop, mix ik het gewoon onder mn andere voer geen probleem dus!

Er wordt teveel gehecht aan al dat voer, je moet opletten voor vit C overdosering en teveel aan ewit dus teveel musli oa.

Verder ga ik er niet meer op in, omdat ik erg duidelijk ben nu voor de gemiddelde hoop ik althans!

gr D#S

• Witches at work

Hoi Jacq

mij reaktie op jou heb ik aan mezelf hangen echter heb het wel aangekondigd alvorens mijn verhaal begint.

Ach ja ik ben ook een beetje moe nu dus vandaar pffffffffffffffff

gr D#S

• Witches at work

Hoi Jacq

Tja ik steun ook liever een nuttig doel als ik voer afneem voor mn caafs!

He he nogal wiedus, maar het een is niet altijd meteen gelinkt aan het ander helaas, soms moet je concessies doen, en wat een crime dast ik hier EEN hele zak van dat zog broodfokkers voer heb???

Bovendien voor mij niet eens bewezen het zijn jou uitlatingen toch?

Ik wil wel wat meer feitelijkheden voor ik iemand hier als broodfokker te boek zet~!

Ze hebben bij mij tot die tijd niet het nadeel maar het voordeel van de twijfel!!!

gr D#S

• Witches at work

Hoi Wendy

Tuurlijk koop je liever bij een dieren beschermer dan een ordinaire broodfokker!

Echter dit verhaal heeft weer eens echt 2 kanten!

Ik ben ook tegen de Skinny fok, en wil voorals nog jacq dr Rexen dus ja ik snap nu Evelien wel ja!

Het een is niet automatisch aan het andere gelinkt dus~!`

gr D#S

• jacquelinesbeestenspul

wat hebben skinny's nu met broodfokkers te maken ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

dus jullie durven nu te beweren dat ik hetzelfde ben al E&E ?? nou dank je wel dus jullie zien mij als broodfokker erg aardig allemaal hiero

• jacquelinesbeestenspul

ho ho ik heb echt geen 50 dieren hoor 30 komt eerst als ik ze al heb

ik ben bij ze geweest ja en ik weet ook hoe ze met hun dieren omgaan en dat is niet mooi te noemen nee :(:( ik zie ook hoe ze hun dieren de kisten ingooien werkelijk gooein als oud vuil en die dieren komen bij de dierentuin terecht als voer dus zeg me niet dat ze normaal zijn want daar ken ik ze te lang voor

ik krijg kippevel als ik deze mensen alleen al zie en zijn ze niet samen zeg jij ??????????????????????????????????? ow das raaar want ze zijn wel degelijk getrouwd al jaren ze wonen hier zo'n 5 inuten rijden vandaan ik weet heus wel wie en wat het zijn enne heel veel mensen uit mijn omgeving die daar nooit meer kopen hoor echt niet !!!!!!

volgens mij wist jij al dat het broodfokkers zijn toch ?? dat heb je laatst zelf aan ine toegegeven en dat ze konijnen bij jou dumpen of meenemen ???

dus zeg me nu niet dat je niet weet wat ze met de dieren doen want zo dom ben jij ook niet

jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

dus ik kom ook niet bij ine omdat zij ch teddy's fokt die ik niet leuk vind ??????????????????????????????? onzin reactie is dit

mensen komen bij mij rexen kopen en mensen komen bij mij skinny's kopen de een heeft niks met de ander te maken

ik vind een kanarie ook niet mooi of leuk maar mijn vriendin fokt ze en fokt ze goed dus mag ik niet meer bij haar op visite komen omdat ik een hekel heb aan kanarie's pfff hahahahaahahah nee zo werkt het niet in werkelijkheid evelien

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jacq

Ja met de groeten van E&E natuurlijk ha ha~!~

Leuk setje toch die 2, zo knus en hun veestapeltje???

Ach ja van je vrienden moet je het hebben toch???

Ik heb een vermoeide dag gehad vandaag maar moet wel om je reaktie lachen~!~

Ja weet je heel simpel ik ken die lui niet dus ja ik hoor dit verhaal van jou, en tuurlijk keur is het af als mensne zo onzorvuldig met dieren omgaan nogal wiedus toch?

Echter ik ben voorzichtig met alles maar ff aannemen wat men zegt vandaar mn nonschalante reaktie misschien.

Ik hoor hier nu; Aka The Junkies met konijntje dat doet huppelen en wiebelen.

Erg grappig liedje, erg relativerend ook.

gr. D#S

• Caviafarm LiLo

Nee jaqueline ze zijn niet getrouwd. Edward is gewoon een goede vriend van Erna en haar man. Hier blijkt wel weer dat je niet goed geïnformeerd bent. Als je al daadwerkelijk daar geweest zou zijn, had je de echtgenoot ook van Erna ontmoet.

Ik wil hun situatie hier verder niet uit de doeken doen. Jij praat gewoon over dingen waar je geen weet van hebt.

Hoezo weet ik dat het broodfokkers zijn? Dat zijn ze in mijn optiek niet. Lees jij niet goed?

Ik had 2 konijnen waar ik vanaf moest en zij hebben mij uit de brand geholpen omdat ik van die beesten af moest.

Jij moet niet zoveel lullen als je niet weet waar het over gaat.

Ik zal je even vertellen wat ik van jou vindt.

Ik had je nog nooit ontmoet en toen je me zag in Houten (je had ruzie met ene Esther over 60 euro en had het lef niet om naar binnen te gaan en dit te regelen met haar en vroeg mij of ik even dit voor je wilde regelen en Esther voor rotte vis uit te maken) . Op dat moment wist ik direct wat voor vlees ik in de kuip had. Dat is ook de reden waarom ik tot nu toe nooit op jou gereageerd heb. Je bent in mijn ogen een intrigant en niet eerlijk.

Jij zit hier mensen af te zeiken die het niet verdiend hebben. Erna en Edward zitten gewoon in jouw vaarwater in jouw ogen.

Jij fokt ook gewoon de Skinny om er geld uit te slaan, dus wie ben jij om iemand af te vallen waar je geen weet van hebt? Zielig hoor.

PS. Ik krijg kippenvel als ik aan jou denk hoe je me voor je karretje hebt willen spannen.

Evelien