Ik vind dit een beetje onzin opmerking. Goedkoper wil niet altijd zeggen dat het niet goed is. Als zij verder geen tot weinig problemen heeft met haar dieren en nestjes en ze gaat gewoon naar de DA als dit nodig is, is er niks aan de hand.
Hoi hoi
Ikke niet in elk geval~!~
Nog niet eens ene halve, oftewel “drager”.
Maar ehhhhhhhhhhher wordt nu flink mee gefokt op dit moment.
En er is veel meer vraag naar, dan naar Lunks. Oook vanuit ff over de grens Duitsland dus.
Als daar je bv op een caviabeurs als Elsdorf bent moet je niet hard op >SKINNY< zeggen!
Fokverbod aldaar, echter ook daar hebben ze er een mouw aan weten te passen.
Zodat ook daar wel ergens in een donker warm schuurtje de Skinny wordt uitgebroed.
gr D#S
Hoi Monique
Overdrjiven is ook een vak toch???
En mij is nog sateeds niet duidelijk/zeker of Gerty ECHT BETER is dan de Kasper!!!
Het zou mij niet eens verbazen als onderzoek uitwijst dat de simpele grijze Kasper biks beter is voor de caaf.
Wel is Gerty handig voor de klein gebruiker en ziet er veel leuker uit, zowel de verpakking als de onhoud.
En als Gerty ECHT VEEL beter zou zijn dan welk voer dan ook, zou idd minder caafs ook een goeie optie kunnen zijn, of fokstop.
Zodat wat je hebt lekker kunt houden.
gr. D#S
Achhh weet je Ina, ik houd niet van dit soort opmerkingen. Als iets in een andere winkel goedkoper is staan de schreewers vooraan. Je hebt een winkelmerk en een duur merk en ze zijn allebei goed. Er zit alleen smaakverschil in. Tja, dan koop je wat je lekker vind. Het is al zo vaak bewezen dat het duurste niet altijd het beste is. Op de verpakking staat wat er aan vit. e.d. in zit en als je weet wat je dier nodig heeft dan is dit goed. Ik vind al die discussies over voer ook niet echt een onderwerp om over te discuceren. Doet je dier het goed, dan is het voer goed. Als je problemen krijgt kan je ervaringen opdoen bij anderen en daar je keuze uit halen. Mijn advies is verse groente, hooi en bix is bijzaak. Dit eten ze ook niet in de natuur en als je er te veel van geeft vervetten ze.
Dank je wel :-) Maar volgens mij was mijn opmerking duidelijk, er staat namelijk dat Gerty óók goed voer is. En ik gebruik Kasper en ben daar érg tevreden over. Dus ja, het scheelt meer dan de helft met een grote verpakking (25kg) Gerty dus die keus is snel gemaakt als er 2 zakken per maand doorheengaan ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?