Kasper Faunafood

• Susan

Snap ik helemaal. Als ik er veel meer zou hebben, zou ik ook ander voer geven dan nu. Vind bijna 10 euro voor 2,5 kilo ook wel heel veel.

Hoewel het me ook wel een lief ding waard zou zijn, als die ellendige blaasproblemen eens echt verleden tijd zouden zijn.

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi Fantasy

Niet zo flauw zeg!!!

Gewoon even uitpoepen die Gerty voor al je caafs!!!

En evt een leninkje afsluiten, of Skinny's fokken dan haal je de kosten er mischien wel een keertje uit ha ha~!~

Ach in de natuur hebben ze ook geen Gerty brokken, en ook geen Kapser ect ect.

Back to basic is EN betaalbaar EN volgens mij zo slecht nog niet.

gr. D#S

• Monique

Skinny's fokken dan haal je de kosten er mischien wel een keertje uit ha ha~!~

:D:D:D

• basjeeeee

Geweldig Ine haha :D

• yacente

De prijzen zijn van alle voeders erg duur geworden, omdat de grondstoffen duur zijn. Steeds meer grondstoffen worden gebruikt voor biodiesel. Dus er komt steeds minder graan, mais maar ook zaagsel en vlasvezel beschikbaar voor ons eigen brood en diervoedsel. Daardoor is het zo duur geworden.

• Kaatje

Bij mij krijgen ze elke dag verse groente, variërend van paprika, andijvie, witlof, komkommer, sla en toevallig vandaag voor de 2e keer in hun leventje (van 5 mnd) een partje appel omdat ik gelezen heb dat er erg veel suiker inzit.

• M.

citaat: ‘….Gerty en Science vind ik overigens ook érg goed voer, maar is voor mij te duur met 40 caafs…..’

Dat kan ik niet helemaal begrijpen. Ik zou mijn dieren niets willen onthouden. Dan hield ik wat minder dieren aan die alles krijgen wat ik wil en kan betalen. Ik zou persoonlijk geen concessies aan voerkeuze doen, vanwege het aantal dieren. Dan gaan er maar een paar wieberen. Of beter, zorgen dat je er niet zoveel (aan-)houdt.

M.

• M.

Voer overigens al heel veel jaren uit de ‘stal van Arie Blok’. Aanvankelijk Hope Farms, en nu toch al zeker een jaartje of 7 Kasper Faunafood 1768. Zowel in gladhaar en later in borstel geen enkel probleem op welk terrein dan ook. Juist de borstels doen het erg goed op dit hardvoer. Wat uitstekend is voor een (gewenste) stugge beharing. Daar waar meer groenvoer beter is voor een gladde aanliggende beharing van gladharen.

Het grote verschil tussen Hope Farms en Kasper 1768 is de toevoeging van oxydanten in de eerste. Waardoor de 2e minder lang houdbaar is. Maar een doorsnee cavia fokker heeft een baaltje van 25 kilo er rap doorheen gejaagd toch :+

M.

• Caviastal Fantasy

Hahaha er staat toch “”óók“”??? Ik ben erg tevreden over Kasper, en Gerty krijgen ze van mij voor de lekker erbij af en toe. Als ik niet tevreden was over Kasper zou ik zeker overstappen op Gerty, en inderdaad bezuinigen op andere dingen, dus óf minder caafs (ben overigens gestopt met fokken, dus het worden al minder) óf op andere dingen bezuinigen.

Groetjes Suzanne

• Caviastal Fantasy

Whoehahahaha wie heeft er nog een paar skinnies te koop? ;-)