Kasper Faunafood

• Kaatje

Hoi,

ik ben al een paar maanden op zoek naar de Kasper korrel… Ik heb op de site van Arie Blok gekeken en daar stonden allerlei adresjes in de buurt. Ik ben op 4 adressen geweest en op geen enkel adres hadden ze de korrel. Nu kijk ik weer waar ik het beste kan zijn voor deze korrel en is het dichtstbijzijnde 125 km verderop! Dat vind ik toch wel heel ver weg ineens. Ik woon in de buurt van Nijmegen en ik zou helemaal naar Vaals moeten rijden voor Kasper! Ben nu op zoek naar een andere goede korrel die geen blaasstenen veroorzaakt en niet al te duur is. Ik heb al gekeken bij de oudere berichten maar ben er nog niet helemaal uit.

• Wendy

Volgens mij is dat er in Venray wel bij de dierenwinkel in het centrum en hebben ze dit niet ook in nijmegen bij pets place?

• Kaatje

Geen idee. Ik vind het raar dat het niet wordt aangegeven op de site van Arie Blok. Je zou toch denken dat ze willen verkopen…

• lia

hoi hoi kaatje ik weet niet of boxmeer een beetje bij jou in de buurt ligt maar ine de witches verkoopt nu kasper fauna food ken ine heel goed groetjes lia

• Witches at work

Hoi Kaatje

Ook in Boxmeer kun je het krijgen.

Bij dierenspeciaal zaak Oswald/Geurts aan de Veerstraat (redelijk in het centrum van Boxmeer). Echter wel eerst bestellen duurt ong. 1 week.

Ik heb mijn Kasper nu via Eersel Dierentotaal.nl echter die laat ik eens per 3 a 4 mnd komen ook met mijn hooi/vlasvezel ed. en kan geen 6 zakken voer of zo hier opslaan en kon ik dat wel, wilde ik dat nog niet i.v.m. evt muizen die de zakken dan evt open gaan knagen ect.

Op dit moment morgen om precies te zijn haal ik 2 zakken op in Venray, niet bij Pets place maar bij; Koopmans. Een van vroeger uit zaakje, veel vriendelijker dan die in Boxmeer ha ha.

En daar rijd ik dus graag een paar km voor om.

Want die in Boxmeer werd nogal boos op me omdat ik nu steeds meer via Dierentotaal laat komen, en hem amper meer nodig heb.

Hem uitgelegd dat Dierentotaaal echt alles wat ik wil zo'n beetje leveren kan voor een redelijke prijs, en dat schoot er bij hem verkeerd in dus.

Maar als je gewoon strak daar je bestelling doet, zullen ze blij met je zijn als klant verwacht ik!

Succes ermee in elk geval,

gr de heks

Boxmeer Witches at work.

• Witches at work

Hoi Kaatje

Nee hoor Arie Blok is volgens mij OF al schatrijk, OF te Blokkerig om zich om zijn omzet te bekommeren.

OF het verdient geen ene jota daar het voer zo goedkoop is vergeleken bij Hope farms ed.

Echter vanaf Januari zal AL het caviavoer stukken duurder worden is me door mn leverancier al gemeld omdat de cavia een luxe huisdier is in tegenstelling tot het konijn dat ook voor consumptie geschikt is helaas~!~

Ach ja we zien het wel.

O ja op caviabeurzen wordt ook dit voer wel eens verkocht in leuke aanbiedingen.

Echter als je redelijk wat caafs hebt gewoon bij een van deze dierenwinkels bestellen.

In Arnhem is het ook gewoon te koop trouwens weet ik van Jacqueline's Beestenspul. In een dierenzaak gewoon.

De zakken gaan per 25 kilo en er zijn geen andere maten in zover ik weet.

gr D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi kaatje

als je dichter bij arnhem woont mag je bij mij ook wel een zak voer halen geen probleem ik kan er altijd aankomen en als je minder wilt dan 25 kg kan je ook minnder kopen bij mij

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jacq

Dezelfde tijd gepost zie ik!

Lekker origineel ha ha~!

Of telepathie…………………

gr D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi ine

de zakken zijn al duurder geworden per 1 oktober volgens mij nu bijna 16 euro per zak en dat was eerst 13 euro

ik betaal al de duurdere prijs dus ik denk jij morgen ook

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

telepathie :D hahahahahahaha vodoo kan ook :D hahahahahahaha hekserij ???

gr jac