Hier zakt mijn broek van af(help waar zijn mijn bretels!!)

• Monique

Hoi Peter,

Als je wilt gaan fokken kan je het beste beginnen met het maken van een doel. Waar wil jij heen met je fok. Fok je gewoon leuk of wil je meer. Eén ras of meerdere rasen. Informeer naar het ras waar jij op gevallen bent en zorg dat je er zoveel mogelijk over te weten komt.

Ik raad je wel aan om te kijken waar je je dier vandaan haald. Van showfokkers staat bekend dat ze mooie dieren hebben, maar er zijn er ook die daardoor met v.o. fokken om hun doel verder te halen. Helaas wordt je hier niet altijd van op de hoogte gebracht.

Je kan inderdaad het beste resultaat krijgen als je een beetje in de lijnen mee gaat fokken van een fokker en niet overal een leuk dier weghalen, ook al is dit van hetzelfde ras. Je weet dan vaak niet meer wat er achter zit en kan er wel eens iets heel anders uit komen dan je gedacht had….spitse neuzen…geen mooi rond kontje enz.

Bespreek heel goed met je fokker wat je wilt en of hij/zij je daarin wilt ondersteunen tot een goed resultaat en heb je er geen goed gevoel bij…dit is dan vaak terecht en luister naar je hart.

Groetjes Monique

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

peter fokt denk ik al langer dan menig prikker hier hahahaah denk dat je hem verkeerd begrijpt :D:D:D:D:D

peter fokt gladhaar schildpad (wit) dalmatiner,beige,en volgens mij nog meer kleuren en ik dacht alleen gladharen peter weet wel wat hij doet in deze

groetjes jacqueline

• isabel

> Ik hoop dat ze wel nog op de hoogte gehouden wordt door de fokster, waar ze

> dan wel heen zijn gegaan…

Is dat gebruikelijk onder fokkers?

• Monique

Hahaha…Sorry, verkeerd begrepen uit de opmerking van Gerda. Had niet helemaal alles gelezen…Had 3 nachten door mijn zieke pa (waar hij uiteraard niks aan kan doen…gelukkig gaat het nu wat beter met hem) bijna niet geslapen en heb niet goed gelezen.

Was wel goed bedoeld:D

Je fokt mooie combinatie's Peter….Heb je ook een stalnaam en een website dat ik even kan kijken?

Groetjes Monique

• natanya

Nee hoor, is niet gebruikelijk. Maar zij had dit wel gezegd te doen…vandaar.

• Tamara

Hoi Isabel,

Dit had ze ook toegezegd,om mij/ons op te hoogte te stellen hoe het met de caviaatjes verging.

Verder vind ik het altijd fijn om te weten of alles goed gaat en de nieuwe eigenaar echt veel plezier met de caviaatjes beleefd,

dus ook gewoon interesse van mijn kant dus,

groetjes Tamara