barbara schreef:
> Hoi Natanya en Tamara,
> Hebben jullie deze desbetreffende persoon al hierop
> aangesproken?Ik ben zeer benieuwd wat haar reaktie hierop was.
> Groetjusss,barbara
Hoi Barbara,
ja gisteren(zaterdag) heb ik haar gebeld,
eerst hing ze metteen weer op(van de schrik denk ik)
en daar na deed ze net of haar neus bloede.
Toe in haar vertelde dat ik de door haar verstrekte stambomen
door gemailt heb gekregen van mijn vriendin,zei ze dat ze dat knap vond
(ja de techniek staat voor niks deze tijden!) dat ik dat via de mail heb kunnen ontvangen.
daarna vertelde ze mij glashard dat het gewone afstammings bewijzen betrof,
op mijn vraag“maar deze moeten toch ook op waarheid gebasseerd zijn” had ze nou net geen antwoord.
Ze vond het allemaal maar raar dat wij het een probleem vonden dat ze een stamboom heeft verzonnen,en een stamboom zo heeft aangepast dat je het incest verleden niet meer kunt terug vinden met verzonnen namen erin, en andere rassen.
De bijna volledige peruuf lijn werd ineens een tessel lijn met een peruuf in de achtergrond.
Ook vroeg in aan haar waarom als ze dit echt niet heeft gedaan waarom ze dan haar website heeft verwijderd, nou daar wist ze dus niets van (ahum), en zij zij dus dat wij(Natanya en ik) haar website hadden verwijderd.
Ik heb haar verder in het gesprek nog gezegd dat ze mijn banner moest verwijderen en die van Natanya ook, nou daar moest zij smakelijk om lachen.
Daarna heeft ze de hoorn op te telefoon gegooid.
Nou ja einde verhaal dus,tot ze met een andere stalnaam komt,
dan weer terug naar het begin.
Ik vind dit alles extra pijnlijk omdat we saampies uren aan de telefoon hebben gehangen en heel vaak gemailt over en weer, en ik dacht dat het echt een lieve vrouw was met goede bedoelingen,niet dus.
Dat was het wel zó'n beetje.
Dit hoofdstuk sluit ik dan ook maar af, ik ga mij weer op mijn lieve caviaatjes concentreren nu, ik hoor ze al weer roepen,
groetjes Tamara