Hier zakt mijn broek van af(help waar zijn mijn bretels!!)

• M.

Inderdaad is en blijft het een kwestie van vertrouwen. Ik loop al een poosje mee. In alle luwte. Zeker in het caviawereldje profileer ik me niet graag :+ Maar als ik iets koop, ken ik zo'n fokker of zelf of heb info uit (voor mijn gevoel) betrouwbare bron(nen). En heb ik zo'n fokker al een tijdje gevolgd. En al meerdere catalogi van shows nageplozen. Nooit over een nacht ijs. Prijs is normaal gesproken nooit een issue. Al het andere wel. Toen wij begonnen werd mijn dochter als aankomend jeugdlid gelukkig goede fokdieren gegund door collega fokkers. Wat ze daarna (samen met mij) heeft uitgebouwd. Toen wij na jaren aan een nieuwe variëteit begonnen, is dat zeer geleidelijk gegaan. De gladharen werden langzaam afgebouwd en de borstels langzaam opgebouwd. Dat begint dan weer met een koppeltje.

M.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Jacq

Wat jammer nou zeg!

Weer een top fokker met de stille noorderzon vertrokken naar onbekende bestemming ha ha~!~

Ach ja, en dan hopla weer retour komt onder een anderen naam met een geheel andere lijn van dieren.

Nooit en saai en voorspelbaar dus, alleen jammer dat het waarschijnlijk weer ten koste gaat van onschuldige dieren.

Die mischien gemaks halve de opvang in belanden, of als ze veel meer pech hebben langs de snelweg komen te staan ergens.

Het komt tegenwoordig zoveel voor dat het bijna “normaal” aan het worden is helaas.

gr. d#S

• Tamara

> Jacquelinesbeestenspul schreef:

> hoi tamara

> je kan niet meer op de site komen en de dieren zijn van

> marktplaats verwijderd

> dus ik denk dat ze de bui al ziet hangen

> groetjes jacqueline

hoi Jac,

Ja idd, site geblokkerd en geen ad's meer op MP,

Ik zeg maar waar rook is is vuur!!

groetjes Tamara

• Tamara

barbara schreef:

> Hoi Natanya en Tamara,

> Hebben jullie deze desbetreffende persoon al hierop

> aangesproken?Ik ben zeer benieuwd wat haar reaktie hierop was.

> Groetjusss,barbara

Hoi Barbara,

ja gisteren(zaterdag) heb ik haar gebeld,

eerst hing ze metteen weer op(van de schrik denk ik)

en daar na deed ze net of haar neus bloede.

Toe in haar vertelde dat ik de door haar verstrekte stambomen

door gemailt heb gekregen van mijn vriendin,zei ze dat ze dat knap vond

(ja de techniek staat voor niks deze tijden!) dat ik dat via de mail heb kunnen ontvangen.

daarna vertelde ze mij glashard dat het gewone afstammings bewijzen betrof,

op mijn vraag“maar deze moeten toch ook op waarheid gebasseerd zijn” had ze nou net geen antwoord.

Ze vond het allemaal maar raar dat wij het een probleem vonden dat ze een stamboom heeft verzonnen,en een stamboom zo heeft aangepast dat je het incest verleden niet meer kunt terug vinden met verzonnen namen erin, en andere rassen.

De bijna volledige peruuf lijn werd ineens een tessel lijn met een peruuf in de achtergrond.

Ook vroeg in aan haar waarom als ze dit echt niet heeft gedaan waarom ze dan haar website heeft verwijderd, nou daar wist ze dus niets van (ahum), en zij zij dus dat wij(Natanya en ik) haar website hadden verwijderd.

Ik heb haar verder in het gesprek nog gezegd dat ze mijn banner moest verwijderen en die van Natanya ook, nou daar moest zij smakelijk om lachen.

Daarna heeft ze de hoorn op te telefoon gegooid.

Nou ja einde verhaal dus,tot ze met een andere stalnaam komt,

dan weer terug naar het begin.

Ik vind dit alles extra pijnlijk omdat we saampies uren aan de telefoon hebben gehangen en heel vaak gemailt over en weer, en ik dacht dat het echt een lieve vrouw was met goede bedoelingen,niet dus.

Dat was het wel zó'n beetje.

Dit hoofdstuk sluit ik dan ook maar af, ik ga mij weer op mijn lieve caviaatjes concentreren nu, ik hoor ze al weer roepen,

groetjes Tamara

• barbara

Hoi,

Nou dit is idd een zeer vreemd verhaal zeg!Ik denk zelf dat ze ook wel fout zit anders verwijder je je site en advertentie's niet toch?

Groetjessss barbara

• Tamara

barbara schreef:

> Hoi,

> Nou dit is idd een zeer vreemd verhaal zeg!Ik denk zelf dat

> ze ook wel fout zit anders verwijder je je site en

> advertentie's niet toch?

> Groetjessss barbara

hoi Barbara,

dat 100% juist!!

dat d8 ik dus ook, je weet wel rook en vuur enzo!!

groetjes Tamara

Hoi Tamara

Je kunt mensen wel voor de kop kijken, echter niet erin zei ons mam al altijd!

Met andere woorden sommige spelen een groot theater ook ik heb dat meegemaakt met verschillende fokkers al.

En ach helaas het hoort erbij, het zal echt pijnlijk zijn nu voor je.

Maar helaas zitten sommige mensen zo in elkaar helaas.

Die zijn alleen op gewin uit en de rest boeit ze weinig.

Spelen gewoon een spel met je.

Je bent niet dom geweest, gewoon ervan uit gegaan dat men van het zelfde hout als jezelf was gesneden, helaas en harde leerschool.

Het allerbeste in elk geval wens ik je toe,

gr. de heks

• Tamara

Hoi Heks,

Dank je voor jou steun, erg lief van jou,

zeker heb je gelijk en ik kom er ook wel over heen maar ik heb er wel een bittere smaak van in mijn mond!!

groetjes en voor straks slaap lekker :-)

Tamara

Hoi Tamara

Tja die smaak ken ik meid, echt wel!

En dan werd ik hier voor naief uitgemaakt of dom, ach ja liever dom en naief als de boel besodemieteren toch?

Je denkt natuurlijk dat een ander op het zelfde level zit als jij zit, zeker als ze zich zo doen voorkomen.

En nogmaals al wordt je ooit 100, voor zoiets kun je je nooit geheel indekken helaas!

En slapen ga ik straks zeker doen.

gr D#S

• natanya

Ik heb inmiddels te horen gekregen (van de betreffende fokster) dat twee van mijn caafjes bij een knuffeladres geplaatst zijn.

Net op haar site gekeken alle caafjes die te koop stonden zijn verkocht. Ook alle caafjes van Tamara. Ik hoop dat ze wel nog op de hoogte gehouden wordt door de fokster, waar ze dan wel heen zijn gegaan…