caviaberen in een groep

• Witches at work

Hoi M.

Nee hoor munne bouw en kleur en gewicht is prima ha ha~!~

En dat telt veel zwaarder bij jullie showfokkers zeker weten.

En ehhhhhhhhhhh ach het beestje zingt zoals ie gebekt is!

prettige dag verder

D#S

• Monique

Hoi M,

Ik heb hier alles gewoon door elkaar heen lopen…geen enkel probleem. (Zeugjes en voedsters) Ze hebben hier wel de ruimte 2m bij 4m en ze kunnen zich schuilen in hokjes. Bij mooi weer gaat alles gewoon naar buiten. Ik heb net ook weer staan genieten van al dat geren van de konijntjes en dan die koppies van de caafjes door de huisjes heen :D:D:D Super gewoon.

Misschien heb je ze te weinig bij elkaar en kan je een luchtje op de snuitjes van de konijntjes doen???

Groetjes Monique

• Monique

Als je je beren vanaf het begin went, kan je rustig beren bij elkaar zetten….geen probleem. Ik denk wel dat als je een beer koopt dat je goed moet kijken naar zijn karakter en die van zijn moeder. Als zij een bitch is kan zij dit overbrengen op haar kinderen en dit kan weer verder problemen geven….Ook ik weet uit ervaring dat niet elke beer samen kan gaan, maar je hebt een hoop zelf in de hand.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Monique

Die vlieger gaat hier dus niet op, Donovan is hier opgegroeid zo ook Bruut, Scoppy echter deze beren konden slechts tijdelijk met andere beren overweg ging op een gegeven moment toch knokken.

En heb hier ook beren van oa showfokkers die altijd apart moesten zitten en die vinden het hier leuk dat ze los mogen nu!!!

Waren zelfs al 2 jaar verschillende en heb ik gewoon met andere ook volwassen fokberen van een ander kunnen laten samen leven hier.

Het zit er gewoon in sociaal of niet en idd de moeder kan ook haar mindere karakter evt doorgeven, met dat soort caafs kun je ook beter niet of niet teveel fokken.

gr D#S

• Monique

Ik fok er ook niet mee, maar mensen die voor de show fokken kijken anders dan een hobby fokker….(over het algemeen)

Maar zoals jij je dieren instraalt lukt mij dat niet;) :):)