Tijd voor leuke onderwerpen.....

• AsDa *

Ja, best ! :)

Met beestenboel en alles daaromheen gaat alles prima.

Heb nu nog wel 2 caafs ipv 4.

2 caafs zijn kortgeleden overleden, op een hele mooie leeftijd van 5 jaar.

Ik had nooit verwacht dat ze zo oud zouden worden omdat ik ze al met een paar dagen heb meegenomen hier van de kinderboerderij af, waar ze meer dood dan levend waren….

Veel inteelt enz enz mismaakte caafs, zal de details besparen.

Ze moesten stoppen met de caafs dus zodoende had ik die 2 meegenomen, anders was hun lot zowiezo al getekend…

Zal even fotootje plaatsen ( iets wat er op dit prikbord veels te weinig gebeurd, naar mijn bescheiden mening ;) )

De twee gladharen zwart/witjes zijn er dus niet meer, heb nu nog de us-teddy en de rex.

Dan hebben we nog 6 konijnen, een lhasa apso hond, 2 katten en 2 vogels.

De konijnen zitten in apparte gedeeldes van de ren naast de caafs.

Hier de totale ren ( speciaal voor Basjeeeee ;) )

Zo, ben je weer ff bijgekletst en tegerlijkertijd de toppic een beetje beantwoord ;)

Hoest bij jouw beestenboel ?

XXX as XXX

• Susan

Ik kom hier niet zo heel vaak, toch zal ik me even voorstellen:

Ik ben Susan, ben 31 jaar en woon in het mooie Drenthe. Mijn caviavirus heeft lang geleden toegeslagen toen goede vrienden nog cavia's hadden en ik nog bij mijn ouders woonde..

Toen ik op mezelf ging wonen is die cavia is naar mij toegegaan, omdat manlief daar allergisch was en de caaf in het schuurtje stond, best zielig.

Later nog een poosje ratten gehad, maar na veel gezondheidsproblemen met hen, maar weer overgestapt op cavia's en dat is inmiddels alweer een jaar of wat.

• Natus

ikzal me hier voor het gemak maar natus noemen(is van kleins af aan al mijn bijnaam),aangezien er al een natasja altijd is.

groetjes..

• shirleyk

Vertel mij wat! Gaat echt super snel. Maandag kan ik bellen voor mijn jurk die is al binnen :-)

• Natanya

foto's foto's foto's…hihi ik zal het niet doorvertellen.

• marielle

Hoi caviamensen !

Dit is een leuke topic !

Ik dacht ik doe ook mee., normaal ben ik niet zo “prikbordprikachtig”

Ik ben Marielle Meijer en ben 35 jaar ( bijna 36…ppfff ) en getrouwd sinds 1993 met Frans, we wonen in Duiven dat ligt tussen Arnhem en Zevenaar.

we hebben 5 gezonde kinderen 4 jongens in de leeftijd van 13 tot 7 jaar en de laatste was een meid., en nee we zijn niet doorgegaan voor een meid !

ik heb natuurlijk ook cavia`s ! in het begin de bekende “huis tuin en keuken caafjes” ook leuk !

Ik heb al vanaf het moment dat ik ging samen wonen cavia`s dat was in 1990

Ik ging in 1991 een paar keer mee naar shows en ik dacht “hee wat een leuke rassen en kleurtjes allemaal ”

Vanaf 1993 ben ik met rascavia`s begonnen, ik zou ze niet meer weg kunnen denken uit mijn leven, mijn kids zeggen altijd: “mama met d`r cavia`s”

Ik zal er mee dood gaan als het aan mij ligt.

We hebben 3 schatjes van ratjes we hebben een zwerm guppen, en 1 goudvis er tussen, en nog 4 coridora`s en nog zo`n grondkruiper en 2 zuignapjes die hele dagen de ruiten poetsen van de aquarium.

we hebben 4 katten 1 poes en haar 3 zonen , Roosje de moederpoes 1 kater Tarzan , en de 2 kleine katertjes Julius en kiddy. roosje is inmiddels geholpen net als haar zoon Tarzan die ook geholpen is, julius en kiddy mogen begin volgend jaar gecastreerd worden dan is onze kattengezin compleet !

We hebben 2 honden het zijn australian shepherds 1 reu van 15 juni dit jaar en 1 teef van 3,5 jaar oud ze heet choco., het zijn super lieve honden !!!

Ik werk zo`n beetje 12 uur in de week bij TNT, met alles erbij de dieren huishouden me 5 kids, en me andere hobby sporten waar ik ook 6 uur in de week te vinden ben, heb ik dus een druk schema, ik hoef me dus niet te vervelen !!

Groetjes van Marielle.

• marielle

vergeten te vermelden nog mijn stalnaam is Vita Nova en ons reutje heet Senna !

dooeeiii !!

• esther

Marielle,ons teefje heet ook Senna.:)

gr esther

• shirleyk

als het lukt zal ik ze het weekend mailen, maar de vorige keer kreeg ik naar Monique ook geen foto's doorgestuurd, waren te grote bestanden :-(

• Natanya

als je paint hebt kun je ze rekken/hellen…maar dan eerst een kopie maken en opslaan met een andere naam…dan gebeurt er verder niets met je orgineel…ik ben nieuwsgierig…

Groetjes