weer een rus??
Hoi, ik ben Monique. Ik fok de CH-Teddy cavia en van de konijnen de Rex Widder en de NHD. Buiten het fokken heb ik 2x bouvier en een klein opdondertje van 25 cm schofthoogte:D:D:D Die denk dat hij alles voor het zeggen heeft haha, dus niet.
Ik ben 40 jaar en moeder van 2 kinderen met een beperking. Toen het niet meer goed ging met mijn zoon ben ik gestopt met studeren SPW en me gaan storten op het fokken van dieren. Ik werkte als activiteiten begeleidster met kinderen van 4 - 12 jaar en met mijn studie begeleide ik mensen vanaf 18 jaar met een beperking wat ik hier met behulp van mijn begeleider in het dorp op poten heb weten te zetten. Gelukkig zijn er mensen die hier mee door zijn gegaan toen ik moest stoppen. Verder ben ik huisvrouw.
Wat leuk dat je op 23 mei gaat trouwen…dit is ook onze trouwdatum, maar dan een aantal jaartjes terug Tegen die tijd ben ik 17 jaar getrouwd
Groetjes Monique
Ik ben Jessica, 29 jaar en heb momenteel 6 caafs waaronder 5 US Teddy's en 1 rex (ex showzeug).
Sinds begin dit jaar heb ik besloten hobbymatig en kleinschalig te gaan fokken en eind deze maand gaat het eerste koppeltje gevormd worden.
Hiernaast heb ik een vakantie-opvang voor cavia's en hebben we een American Stafford-reutje.
Ik ben parttime werkzaam als reisadviseuse bij Arke.
Groetjes!
Goh, ik had je jonger geschat…nou ja 40 is ook niet echt oud nog!!hihi
Wat leuk dat je nog zoveel aan het sociaal/pedagogisch werk hebt gedaan.
Maar twee kinderen (en al je caafjes) opvoeden….is ook een pittige job!!!
Grappig…allebei samen in het wachtbankje gezeten….en dan ook nog de zelfde trouwdag!!!
Groetjes Natanya
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?