ach basje sommige leren het nooit af
Heej as !
hoi allemaal
ik ben jacqueline hovestad en woon in arnhem
moeder van 2 kinderen.Mike van 4 jaar en Celina van 7 jaar.
ik heb al bijna 17 jaar dezelfde vriend ben niet getrouwd en woon nu 9 jaar samen
ik heb als huisdieren : 2 honden (engelse bulldoggen van 9 en bijna 11 jaar oud)
1 je weet wel kater van 6 jaar
een paar goudvissen in de kom
en in de woonkamer 3 caafjes (yoghi castraat van 4 jaar,betsie skinny zeugje van 4 maanden,en nu tijdelijk een skinnydragerzeugje gedekt door skinny)
verder heb ik in de schuur 25 fokzeugjes en 6 beren.ik heb nu 4 nestjes en een kleine babyboom (4ling,4ling,1ling,4ling)
daartussen lopen een aantal knuffels zoals flippie de castraat,mara de zilveragouti bonte rex en bambam rexzeug gesterriliseerd
ik fok met rexen in de kleuren rood bont driekleur en afnetoe komt er een zwart bonte uit.
ik fok verder op kleine schaal met skinny's en de normale kleuren.
samen met mijn dochter fok ik op kleine schaal met coronet/sheltie in erkende kleuren
hoelang ik al fok hmm geen idee met tussenpozen al vanaf mijn 12de jaar.
ik fok met de rexen vanaf 2003.
groetjes jacqueline
Hoi, ik ben jo heb één dochter (18) en een man en één caaf. Ik weet twee is beter maar het is een beer die nou eenmaal alleen gekomen is en inmiddels is hij drie jaar dus ik durf er geen meer bij te doen. We zijn enorm blij met hem en geven hem dan ook aandacht wanneer het maar kan. Meneer zit heel graag op schoot en knuffelt en eet graag. Het is een lekker ventje hoor.
Haha nou, dat is altijd prettig te horen. (als je jonger geschat wordt) Voel me ook geen 40 hoor…af en toe als ik opsta;)
Ach pittig…ik weet niet beter. Het loopt allemaal lekker. Het zijn schatten van kinderen met een super lief karakter en dat scheelt weer.
Owww, dat wachten..alles was een jaar van te voren…het schoot maar niet op haha. Toen het eenmaal zover was ging de dag zo snel voorbij….echt van genieten die dag hoor.
Ik ben Swaas, 61 jaar en samen met mijn ventje op “brugpensioen” zoals ze dat heten….
Ik ben begonnen met sukkeltjes en opvangertjes, maar ondertussen een serieus “virus” te pakken gekregen.
Ik start volgend jaar met een kleinschalige fok van witte d.o caafjes en zilveragouti caafjes van verschillende rassen.
Er komt een website waar alles op te volgen zal zijn, want buiten de caafjes heb ik nog papegaai, ara, kaketoe, tropische vogels, kromsnavels, honden, kat, vissen, eenden en …….een schoonmoeder die in een rolstoel zit.
Mijn tuin is mijn grote trots met daarin verwerkt de grote volières en de cavia verblijven.
Mijn dagen zijn gevuld met tuinieren en mijn dieren verzorgen.
Huishouden doen we samen.
Vorig jaar ben ik terug in het huwelijksbootje gestapt op mijn 60e verjaardag, (mocht wel na 10 jaar nadenken he…..)
voor de rest is mijn PC en mijn boeken DE ontspanning voor regendagen……meer hoeft er niet meer te zijn voor mij…..ik voel me perfect gelukkig.
Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Fransisca natasja.
Ik woon samen met mijn vriend Albert en mijn 2 dochters(oriana 10 jr. en ashana 4 jr.)in het mooie Drenthe.
Ik heb 1 Amerikaanse Bulldog van 3 jaar,1 dwergkonijn hangoor 1 hamster en 6 cavia`s.
Ik was fulltime moeder,maar nu mijn jongste dochter naar de kleuterschool gaat ben ik weer bezig om een paar dagen in de week wat te gaan doen.
Dat was voorheen niet mogelijk aangezien mijn vriend een Autobedrijf heeft op Nieuwlande en dus 6 dagen en 5 avonden in de week werkt.
Om de hele dagen bij huis te lopen zie ik ook niet zitten,dus zo kan ik het dan mooi verdelen.
Ik was eerst altijd druk met skeeleren minimaal 3 keer per week,maar sinds mijn jongste dochter er is is daar niet veel tijd voor op dit moment.
Ik ga nu naar de sportschool en dat bevalt me goed.
Ik mag graag einden wandelen met mijn hond,leuke dingen doen met mijn kinderen en vrienden en zit elke dag achter de pc,autorijden vind ik ook erg leuk om te doen,al heb ik al jaren mijn rijbewijs …hihi…
Vind het leuk om mee te lezen op het prikbord,kijk ik elke dag wel even op en mag graag op de cavia sites en hyves kijken.
Nou,dit ben ik dus….groetjes….natasja
hoi hoi allemaal .ik wil nu ook graag mij openlijk voorstellen.ik ben lia ben woonachtig in de wilp groningen .ben getrouw en ben 48 jaar en heb een zoon en ben huis vrouw .ik ben begonnen met mijn eerste cavia een borstel zeugje.mijn zoon zat op de aoc terra en vroeg op een gegeven moment mam wil je ook een cavia ze verkopen er op school eerst zij ik nee doe maar niet .maar bedacht mij toch en vroeg hebben ze ook een drachtig zeugje .hij op school vragen en ja hoor ze hadden er een voor mij ik heb haar zoie genoemd en had haar in de slaap kamer staan en ja hoor na twee week hoorde ik hard gepiep en ja hoor het eerste jonkie was geboren en daarna volgeden er nog twee .oooooo wat was ik trots op moeder en kids .zo is het cavia virus bij mij binnen geslopen zoie is nu bena zes en nog bij mij .nu fok ik c h teddys lunkaryas tessels black en tan ch .s en heb twee cuys .verder heb ik drie katten twee honden een fretje genaamd pinkie twee honden een konijn en twee vijfers met koi karpers dit was dan een beetje mijn verhaal ben van kind af al gek op dieren en sleepte van alles mee naar hui nou ja dit was mijn verhaal groetjes lia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?