Paging Dagmar?!

• Cavia Opvang Betuwe

Schnabbel, stuur mij anders eens de header van de mail.

Daar staat ,meestal ook de reden waarom die niet aan is gekomen.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Dagmar

Mijn man werkt onder zijn eigen account via outlook ik heb hotmail juist omdat mij dat zo leuk leek, werd me geadviseerd door een vriend van ons die ook met hotmail werkte.

ik weet van Jacqueline dat die ook nu niet meer via hotmail werkt al een tijd.

Voorlopig laat ik het ff zo, op mijn nieuwe site tzt (kan nog wel ff duren) pas ik het wel aan gezien 95% toch gewoon binnen komt hier.

gr. D#S

• Monique

Hahaha, ik kan je daar morgenavond antwoord over geven, want ik weet het ook niet. Marco is vandaag overwerken en als hij terug komt ben ik te duf om er nog maar iets van te begrijpen:D

Misschien is er voor die tijd iemand die daar wel antwoord op weet.

• Ona

Dagmar,

Dank je! Lando is dus een broer van onze Lucero, ik had al het vermoeden. Als je dat nu even van begin af gezegd had, dan was dit alles niet nodig geweest. ; -)

Toch nog maar eens voor alle duidelijkheid, ik heb nooit beweerd of willen beweren dat jij geen mail gestuurd hebt, ik heb het dan gewoon niet ontvangen. Waar de fout zit is mij onduidelijk, maar ik vrees bij de configuratie van je mailbox. Misschien jouw internet provider even contacteren?

Fairy is zondagavond bevallen van een 5-ling, het zijn 4 supermooie dragertjes en 1 fantastische skinny. Met moeders gaat het ook heel goed, ze zorgt heel erg goed voor d'r babies. De fotootjes staan op onze webstek bij Baby's. Ik had je ze graag gemaild, maar dat gaat misschien ook fout, dus als je tijd hebt moet je maar even surfen naar http://www.everyoneweb.be/sarona

Nogmaals bedankt en fijne dag verder,

Ona

• Gerda_H

Dagmar,als je bij google outlook intypt,krijg je die,en kun je hem zo downloaden. Ook is het bij hotmail zo,dat mail van iemand die nog geen contactpersoon is, in de map ongewenst komt.

Groetjes Gerda

• Cavia farm Witches at work

Cs Schnabbel schreef:

>

> Wij??? Jij zul je bedoelen! Als je geen verstand van

> computers hebt, en dat blijkt, kun je beter je klep

> dichthouden!

>>>D#S Wij bedoel ik niet jou en mij maar mn dochter en ik mee.

Mijn klep dicht houden???

Jeetje zoek je ruzie met me?

Ik niet met jou hoor ik snap niksa van je reaktie was totaal niet negatief bedoelt maar het zal wel weer.

> Maar ga jij hier vooral lekker verder met rellen, erg gezellig!

> Mijn topic heb al dichtgegooid.

>>>D#S Ik wilde je juist helpen met je transport, en nu ga je me ook nog prive mailen over hoe slecht je me vind en hoe slecht anderen over me denken.

Wat een haat en grimmigheid straalt ervan je af ongeloofelijk!!!

Weet je ik vind je gewoon eng en bedreigend over komen, erg aso ook sorry ik ben uit iets andere klei getrokken dan jij nu denkt waarschijnlijk.

Ik houd het nu voor gezien?

Blij??? Houdt je nu op me prive te intimideren en te beledigen want dat doe ik ook niet bij niemand hoe zeer je nu ook over me loopt te rellen.

de heks

• Cs Schnabbel

???

• Wendy Caafjes van WB

Hoi Ine,

Ik vraag me af of jij wel de goede cs schnabbel voor je hebt, ik ken Erika, en ze lijkt mij echt niet een persoon die iemand mails stuurt met bedreigingen cq roddels.

Gr Wendy

• Caviafarm Lilo

Ik heb echte dingen!!

Een beginnend fokker is bij jou geweest voor Skinny's. Waarschijnlijk omdat je er van af moest (de baldwin is nu in de picture voor jou) heb je haar wijs gemaakt dat elke drager voor de helft Skinny's geeft. Dus bij een geboorte van 4 zouden er 2 Skinny zijn. hahaha. Ik heb haar geadviseerd van de reservering af te zien omdat je de verkeerde info aan haar gaf alsmede dat je beschadigde skinny;s wilde verkopen (aangevallen door je kat) voor een flinke prijs.

Achteraf heb je (omdat je er niet vanaf kwam en de Baldwin ineens je favoriet werd) de cavia's gewoon weggegeven!!!!

Jullie kunnen Mariska afvallen maar jouw manier van handelen deugt niet!

Ik heb lang gewacht om dit te schrijven maar de manier van handelen van Dagmar stuit mij enorm tegen de borst. Ze kan goed voor der dieren zorgen dat spreek ik niet tegen ben er namelijk nog nooit geweest, maar dit moest ik kwijt.

In mijn ogen moeten ze jou een fokberbod opleggen.

Evelien

• Caviafarm Lilo

En zever met zijn allen niet te lang door of ze de mail ontvangen heeft want dat heeft ze gewoon wel en gewoon niet gereageerd. Dat weten we allemaal!

Ze houdt iedereen voor de gek dus waarom ons niet.

Evelien