Paging Dagmar?!

• Ona

Dagmar,

Ik wacht nog steeds op jouw mail, kan je er eventjes werk van maken asjeblief? Ik doe een oproep langs deze weg vanwege jou boze emailspook.

Met vriendelijke groet,

Ona

• Mariska

Heb je het niet gelezen? Dagmar heeft het op dit moment veel te druk om dingen netjes af te handelen. Haar prioriteiten liggen even ergens anders. Oeps, dat mag ik niet zeggen! Of val ik nu in herhaling? Weet het niet meer.

• Jipke frl

alsjeblieft zeg, hoe oud zijn we?

• Mariska

Goh Jipke, ben je ook weer terug?

• Dagmar Smink

Ik heb hem al lang gestuurd? Wat raar . De stamboom heb je wel binnen gekregen toch?

Waarom bel je niet en moet het weer hier?

• Ona

Beste Dagmar,

Ik heb helemaal niets gekregen, vandaar mijn oproep. En waarom hier, omdat het je blijkbaar niet lukt om mij een mail te sturen. En waarom ik niet bel? Internet is een fijne uitvinding, toch? Daarbij zou je dan na de telefoon toch nog iets moeten doorsturen, dus dan zouden we weer net even ver staan.

Raar hoor, ik kreeg de afgelopen maanden tot vandaag nog mailtjes vanuit Nederland, Duitsland, Spanje, de US en Japan. Laat nou net dat van jou niet lukken. Dus zal het spook toch echt wel bij jou zitten.

Wat anderen hier aan toe willen voegen is hun zaak en ik laat mij daardoor niet beïnvloeden. Wat ik wil is gewoon maar een mailtje met de door mij gevraagde info, meer niet.

Met beleefde groet,

Ona

• Susan

pffffff

• Cavia Opvang Betuwe

Vanwaar die rancune dat je telkens in herhaling valt over anderen?

Zit het zó diep?

• Cs Schnabbel

Even dit: het lukte mij gister ook niet om Dagmar te mailen op baldwinskinny apenstaartje live punt nl

Kreeg steeds mijn mailtje terug van de postmaster.

Maar doet die van specialfarm van hotmail het eigenlijk nog? Die is toch ook van Dagmar?

Groetjes Erika,

www.csschnabbel.nl

• Mariska

Nee hoor, begin het eigenlijk steeds grappiger te vinden.

Is het ene net afgelopen, dient de volgende zich alweer aan met een probleem met Dagmar. Het is gewoon niet te geloven en zoals ik daarstraks al zei was het afwachten op de volgende en zie hier!