Paging Dagmar?!

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

Ook ik heb Dagmar gemaild (shit dies wel te populair he???) echter ik kreeg niks terug dus de mijne moet dan wel binnen zijn gekomen toch?

Ons Bregje computer nureleurt bij uitstek zegt me dat het altijd bulshit is als mensen zeggen dat ze geen mailtje hebben ontvangen en jij er bij het uitgaan van je mail GEEN foutmelding ven hebt gehad.

Het wordt mega vaak ook als excuus aangevoerd als men nog niet in de gelegenheid was om terug te mailen.

Dus Ona ook indeze had je geen fout meldig is ie aangekomen heel simpel.

Verder vind ik bellen ook wat beschaafder dan steeds hier openlijk melding van maken zeker als je weet dat er hier nu echt lui op dr staan te azen om dr onderuit te maaien steeds!

Dit bericht is niet speciaal of alleen gericht aan Cs Schnabbel maar een ieder die deze schoen past…………………………………..

Zullen we er eens voor de afwisseling een leuke avond van maken met zijn allen????

gr. D#S

• Ona

Cavia farm Witches at work schreef:

> Verder vind ik bellen ook wat beschaafder dan steeds hier

> openlijk melding van maken zeker als je weet dat er hier nu

> echt lui op dr staan te azen om dr onderuit te maaien steeds!

>

> Dit bericht is niet speciaal of alleen gericht aan Cs

> Schnabbel maar een ieder die deze schoen

> past…………………………………..

>

> Zullen we er eens voor de afwisseling een leuke avond van

> maken met zijn allen????

>

> gr. D#S

Beste Heks,

In plaats van openlijk melding te maken van het feit dat ik onbeschaafd ben had je me kunnen bellen, toch? Mooie schoenen heb je.

Met beleefde groet,

Ona

• Dagmar Smink

Hoi hoi,

Welke gegevens krijg je nog van me? Ik heb het je te straks gemaild maar krijg geen gehoor

Oja Mariska ik heb nu 1 keer iets geannuleerd en nu maak jij ervan dat ik mensen laat zitten. Nou ik heb het druk ja en als ik iets afmeld is het met een reden! Ik kan er niks aan doen dat de laatste tijd veel gebeurt waardoor mensen iets langer op hun stambomen moesten wachten en ik heb 1 keer wat afgezegd en dat was om naar Elsdorp te gaan. Mensen kunnen altijd bij mij langs komen ik pas me aan aan hun tijd wanneer de mensen willen komen. Dat ik me hier soms moeilijk kan uiten is omdat ik bang ben dat er een rel uitbreekt, hierdoor heb ik mezelf al vaker in de problemen mee gewerkt maar zoals iemand al zij wie de hond wil slaan, vind altijd wel een stok.

Wat is nu precies je probleem, en kom niet met roddels maar echt met dingen. Mischien dat ik je wat gerust kan stellen.

• nnatasja

Das toch niet waar ondanks je computer nureleurt ..

Je hoeft niet altijd een foutmelding te krijgen en toch kan het dat je mail niet aankomt , zal je de technische details besparen maar het is dus niet zo dat je er 100% zeker van kan zijn dat iemand je mailtje heeft gehad enkel omdat jij daar geen foutmelding over hebt gekregen.

• Chalet de Cobaye

nureleurt ????

Oooo wat een ellende toch met die pc , wat ben ik blij dat ik echt bijna geen donder van de pc begrijp,sterker wil het niet eens whahahahah

Natas het word echt tijd dat ik in de leer kom bij jouw whahahah ,dat cyber talk is wel cool ,nu ik net de afkortingen onder de knie heb gaan we weer verder,met nureleurt…….. nog FF HIHIHI is er weer 1 whahahah

Kijk nu kan ik straks weer ffies stoer doen tegen mijn neefje (14) die denkt gelijk poehee stoere tante heb ik whahahahah.

Zeg ook altijd tegen hem maar ja en amen ,maar snap soms echt de ballen er niet van wat hij allemaal zit te typen hihihi Maar zeg dat mooi niet ben nu nog steeds de vet coole cyber tante whahahaha

gr Es

• Gerda_H

Als je via outlook mailt,kun je vragen om een leesbevestiging. Dan krijg je bericht als ze het hebben gelezen. Weet je ook zeker dat de mail is aangekomen.

Groetjes Gerda

• Ona

Goeiemorgen Dagmar,

Het spijt me maar ik heb wederom geen mail ontvangen, daarom maar weer via deze weg. Verwar je me misschien niet met iemand anders uit België voor wie ik 3 Lunkarya's heb meegenomen van bij jou?

Bij mij gaat het om de afstamming van jouw Lando, de vader van mijn Fairy's babies. Nogmaals, ik hoef zijn stamboom niet in mijn handen te hebben. Namen, kleurslagen en fokkers is voldoende.

Met vriendelijke groet,

Ona

• nnatasja

en ook dat geeft geen zekerheid ;)

want niet iedereen accepteerd een leesbevestiging , ik negeer ze bijv. altijd.. waardoor de emailer dus geen leesbevestiging terug krijgt.

dat werkt dus enkel wanneer iemand die accepteerd ,maar is dus weer niet altijd zo dat iemand hem niet gekregen heeft

• shirleyk

Jammer, dat mensen elkaar hier steeds meer af lopen te kraken. Heb je persoonlijke problemen met iemand hou die dan alsjeblieft onderling, niet iedereen zit erop te wachten om hele pagina's met gezeur te lezen. Lijkt wel of het steeds erger wordt……

Laten we de prikpagina voor de leuke gesprekken en info houden.

• Cs Schnabbel

Een email die verstuurd wordt en niet aankomt wordt in eerste instantie wel verstuurd, maar je krijgt uiteindelijk ook bericht terug, van de postmaster, dat hij niet bestelbaar was!!!

Stuur maar eens een bericht naar een niet bestaand email adres ofzo.