Paging Dagmar?!

• Cavia farm Witches at work

Hoi Natasja

En als ik er ook eentje aan mezelf laat sturen van het mailtje wat er uit gaat is dan dus ook geen zekerheid om te checken kortom je weet het dus nooit zeker.

Das echt balen, dus kan men te pas en te onpas het ook wel degelijk als rot excuus gebruiken indien ze willen!

ge. D#S

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

Daarom denke wij hier oa dus ook dat het een rotzsmoes te te veronderstellen dat mailtjes niet aangekomen zijn als je geen fout melding ontvangen hebt.

gr. D#S

• Cs Schnabbel

Wij??? Jij zul je bedoelen! Als je geen verstand van computers hebt, en dat blijkt, kun je beter je klep dichthouden!

Maar ga jij hier vooral lekker verder met rellen, erg gezellig!

Mijn topic heb al dichtgegooid.

• Susan

Waarom bel je niet gewoon? Dat is de kortste weg en weet je zeker dat je een antwoord krijgt.

Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dit alleen nog maar meer redenen geeft om te stoken.

• Judith

Hallo dames,

Ik heb dit gegeven even nagevraagd aan iemand die ervoor gestudeerd heeft. Deze zegt dat je in principe altijd wel een foutmelding moet krijgen als een mail niet aankomt MAAR het KAN voorkomen dat er iets fout zit tussen ip-adres en provider waardoor deze mail wél ontvangen is bij de provider, maar niet ontvangen kan worden door het ip-adres. En soms komt er dan wel of geen foutmelding aan bij degene die de mail zou moeten ontvangen (als de mail eenmaal bij de server van de provider is aangekomen en er gaat iets mis, dan krijgt altijd de ontvangende partij de foutmelding, niet de versturende partij), afhankelijk van de provider.

Ik neem aan dat deze meneer wel weet hoe het zit, dus ik hoop dat dit een beetje opheldering kan geven.

Verder bemoei ik me niet met de Dagmar-discussie. Ik hoop dat beide partijen er samen eerlijk uitkomen.

• Dagmar Smink

Lando is geboren op 29-3-07 hij is gefokt door mij B&S Farm. ZIjn moeder heette Petra een rex zeug zilveragouti (zonder stamboom) X Angelo , skinny himalaya.

Hoe gaat het met ze?

Van de week heb ik Swaas nog gemaild en dat gaat prima.

Als ik niet zou willen mailen zou ik ook hier de moeite niet voor nemen maar dat doe ik wel dus Ine ik krijg van sommige ook geen foutmelding en hij komt ook niet aan bij Ona.

Weet iemand hoe je je Outlook moet activeren want ik heb al vaker problemen met hotmail.

Groetjes

• Chalet de Cobaye

Als ik het toch zo eens leest ,wat ben ik dan blij dat ik telefoon heb,ten eerste leer je via de stem ook al vaak iets meer van de mens kennen,en ook de toon waarop gesproken word enz enz ,op de prik moet je er zelf maar een draai aan geven hoe het evt gezegt word.En of er nu haat ,nijd,afgunst weet ik veel nog meer achter zit .Ik klets liever aan de foon ,kan soms wel eens flink uit de hand lopen whahahaha maar toch het blijft veel persoonlijker dat dit .

Pak de foon ,de gegevens hadden ook zo door gegeven kunnen worden lijk mij !!!

gr Es

• Monique

Hoi Dagmar,

Via hotmail blijft er vaker mail achter of komt na een maand ineens aan. Je kan beter gewoon een E-mail aanmaken waar je lid van bent met je internet….

• Dagmar Smink

Bedankt ik ga het er een met SBData com over hebben. Mogen hun het ook installeren want ik snap er niks van! Haahaa

• Cavia Opvang Betuwe

zo ver ik weet is bij bijvoorbeeld hotmail een leesbevestiging vragen ronduit zinloos. Ik heb zelf geen hotmail ,maar krijg nooit een leesbevestiging terug van hotmail acounts.