mooi vakantie baby's geboren

  • Chalet de Cobaye

    Hallo

    Er zijn in de vakantie bij mij op de camping div mooie dieren geboren oa :

    3 scheetjes van drie kleur beren beide komen uit ras zuivere ouders en ook beide zijn ze drie kleur mooie ronde koppie's en een perfecte krul ,deze zijn evt nog te reserveren !!!!! Ook heb ik nog 1 magpie beertje erbij gekregen dit is ook een schatje !!

    Ook heb ik nog 3 plaatjes van lilac,goud bonte peruvian zeugjes erbij gekregen deze zijn ook ras zuiver.

    En dan mijn trots 3 egaal zwarte peruvians en later in de maand nogmaals 2 zwarte peruvians en 1 zeugje heeft 3 witte haartjes op haar teentje,maar is verder perfect zwart net als de rest .

    Ook nog 1 rood bont tesseltje echt een lekkere dikkert hihihihi en 2 drie kleur sheltie's en 1 drie kleur merino die we JUMPING JACK hebben genoemd wat een gek ding is dat en hij is nu net 4 weken oud ,maar MEGA DIK whahahahahha

    zo dit waren de vakantie kids van mij en ben er echt superrr blij mee !!!!!!!!!

    Mocht je misschien ergens belangstelling voor hebben kun je mij altijd mailen of bellen.

    gr Es

  • basjeeeee

    Gezellig hoor :)

    Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet zo 1,2,3 hoe lang een cavia draagt (zelf nooit zwangere caaf gehad) en hoelang je op de camping staat, maar zijn deze dan ook op de camping gedekt of neem je die mee van huis, al zwanger zijnde zeg maar…

    Fijne vakantie nog :)

  • jacquelinesbeestenspul

    hoi basje

    weet je zoveel over cavia's en dit niet ??

    als je bij google dracht cavia intyp vind je veel info hoor hahahahaaha :D:D

    een zeugje draagt ongeveer 66 a 72 dagen en meestal reken ik ook nog 16 dagen bronst erbij in die tijd bevalt een zeug meestal

    ik reken 70 dagen plus en hou ze dan 16 dagen daarna in de gaten door veel naar de schuur te hobbelen doe ik nu weer hihihihihi zeugje nu op dit moment 73 dagen geleden bij de beer gehad

    weet je dat ok weer basssssssje :D:D

    Groetjes jacqueline

  • Chalet de Cobaye

    Whaha ja Basje jij die best wel veel afweet van de cavia had dit toch als eerste moeten weten whahahahahah maar goed aldoende leert men niet waar !!!

    Deze heb ik al vroeg in de zwangerschap mee genomen naar de camping ,ik was er dan wel niet maar mijn ouders zitten er al ruim voordat ik zelf vakantie krijg ,dus er werd netjes en goed voor gezorgd ,en ik had er al ver van te voren rekening mee gehouden dat ze niet in de volle dracht vervoert moesten worden.Zal dat zelf ook echt niet willen !!!

    gr Es

  • Witches at work

    Hoi Esther

    Wat zou je zelf ook niet willen???

    In volle dracht worden vervoerd???

    Ik neem echter aan dat je nu het over je caafs hebt ha ha!

    Ach over zwangerschap en transport is hier al genoeg geschreven, ik zie er geen bezwaar in mits de omstandigheden waarin het dier wordt vervoert goed zijn.

    Niet te heet te krap of juist te veel ruimte maar een veilige koele plek maakt het voor het dier geriefelijk.

    En uiteraard genoeg groen voer voor onderweg.

    gr. D#S

  • Chalet de Cobaye

    Nou dat is ook zo,ik heb echt bewust de slechtste dag gekozen omdat het toen niet zo warm was ,en het is perfect gegaan,de dames zaten confortabel in de gewone tralie kooien bij Opa en Oma in de auto, whahah dat was echt lachen !!

    De hond helemaal

    piss off want normaal mag hij als eerste mee en nu moest meneer wachten want de cavia's waren nu als eerste,en hij moest wachten ,en die beesten zijn echt niet gek want hij was echt zwaar over de zeik whahahahaha

    Over mijn eigen dracht whahaha ik vond het heerlijk om op het laatst nog in de auto te zitten,maar dat komt omdat ik graag in de auto zit whahah

    weet nog wel 1 x dat was minder ,toen gingen wij ook een stukje rijden met mijn vader en moeder ,en aangezien mijn vader altijd de toeristische route kiest en toen ergens in een bos zo'n mooi elfenbankje zag op een boom …nou dat was geweldig mooi zei hij moet je eens kijken pfffffffffff en dan moet je hoogzwanger achterin zitten met een volle blaas ,dat was echt minder ,het voordeel van de cavia's is dan ……gewoon van je af piesen ,maar dat kon ik niet maken whahahahah

  • Natanya

    Hallo Es,

    Gefeliciteerd met de summer-kids!! Ga je ook nog mooie foto's op dit prikbord plaatsen?

    Groet Natanya

  • Cavia Opvang Betuwe

    Lekker gezond …leuren met drachtige dieren……applausje voor jezelf hoor dat alles goed is afgelopen!!!

  • Chalet de Cobaye

    Nou nou cavia opvang !!!!

    Als je beter gelezen had dan had je misschien niet zo raar gereageert ,de zwangere zeugen die mee zijn gegaan waren er al lang voor dat ik er was ,en zouden dus net 3 weken zwanger geweest zijn toen ze mee gingen naar de camping !! Maar goed in de ogen van sommige mensen kan je het nooit goed genoeg doen ,nee ik had ze beter lekker langs de weg moeten dumpen of bij de opvang !!! Nee ik neem ze mee en ja zwanger maar wel tot 3 weken en niet langer …ik zal volgende x aan jouw vragen wat ik het beste kan doen ,want jij weet alles het beste , en bent de enige en echte cavia liefhebber !!!!!

    Schei toch uit !!! Het heeft niks te maken met het aantal jaren dat je fokt ,maar ik durf wel tezeggen dat ik nu 10 jaar fokt echt wel weet wat wel en niet kan ,daar heb ik jouw niet voor nodig !!

    sorry hoor .

  • Cavia Opvang Betuwe

    Dus jij hebt 7 tot 8 weken op de camping gezeten??

    Dacht je nou écht dat ik onderscheid zou maken tussen vreemden en bekenden ? Ik dacht dat het nu zo ondertussen wel bekend was hoe vriendelijk ik ben voor mensen die zeulen met drachtige dieren.In welk stadium dan ook.