Hoi hoi MO+Dagmar
Helemaal met Monique eens!!!
Houden van is ook zo nu en dan kiezen voor de dood, en ja het is veel leuker en het voelt voor jezelf ook nog eens veel beter het leven te verlengen en op het vaak achteraf toch onmogelijke te gokken.
Dan de vergelijking met een konijn dat op de oude dag blind wordt vind ik totaal geen pas hebben.
De oude dag gaat ook vaak met gebreken en uitvallen van bepaalde lichaams en of hersen functies, ook hierin vind ik dat je niet TE ver moet gaan.
Maar dit konijn heeft wel een goed en gezond leven achter de rug ga ik vanuit, maar als de start al zo stagneert???
Ook al is het dier de mooiste en beste uit het nest wat heeft het dier aan deze info??? Die weet van niks, boeit hem/haar ook niks.
Wat ie wel merkt is het verstoten wat niet voor niets is.
Wie zijn wij om zo tegen de natuur wetten steeds in te gaan? En wie zijn wij het dier zo te vermenselijken?
Zet zo'n dier maar eens echt in het bos neer met zijn familie (niet echt doen he pffffffffffff::probeer t niet thuis ha ha)
Dan zul je het zelf zien wie er het eerste dood gaat van het stel.
Sommige dieren zijn bij aanleg niet gewoon goed gelukt en hebben daar zelf heel veel last van, en meestal BLIJVEND ook veel last van.
Er zijn goede cavia's genoeg, en zo ook cavia overschotten genoeg, laten we ons dus geen worst voor de neus hangen dat elk dier perce gered moet worden!!!
Groetjes D#SX(