2 beertjes vanuit nest

• Witches at work

Caafjes van WB schreef:

>

> Ine…. dit is esther uit Deventer volgens mij……. kijk

> maar eens bij alle postingen van de “esthers” …..

>>>D#S Nee hoor dat doet Jacqueline ook vaak kijken naar de postingen~!~

De prikkers moeten maar duidelijk zijn, ik ga hier echt niet lopen recherceren.

Ik vind dit net zo melig als iemand die een nieuwe stalnaam gaat noemen naar eentje die er al een hele tijd is~!~

Dan denk ik; “ben eens een keer origineel zeg”~!~

Pak dan gewoon je eigen achternaam zoals; Potjewijd of Schollevaar doen.

Klinkt toch ook heel goed, en zijn lekker UNIEK toch???

Dan hoeft men ook geen andere prikkers te beledigen die het ff niet door hebben.

Want nee ik denk niet bij alles heel diep door, net als ik ook niet overal spoken zie en mensen wil wantrouwen.

Er moet toch ook nog zoiets als spontaan en puur zijn ipv altijd behoedzaam,. doordacht en zoeken naar valkuilen voor een ander………………

Als je echt blij met jezelf bent heb je dat ook niet nodig denk ik dan.

gr. D#S

• esther

Ruzie zoeker.Nee Ine jij suggereerde dat ik die ESTHER was ,ga er niet om heen praten.Je hebt gewoon niet opgelet.:)

En iedereen mag zelf weten hoe hij zich hier noemt toch??????

gr esther

• Lenie

Hoi Jessica,

Nou het valt weer niet mee om een normaal antwoord te krijgen hè.

Ze hebben weer hun handen vol aan moddergooien naar elkaar en het gaat al lang niet meer over de vraag.

Ikzelf heb 22 febr. de topic geplaatst “beer terugplaatsen na de dekking”.

Ik kreeg een hoop reakties.

Dit betrof ook twee beertjes (geen familie van elkaar) die vanaf 5 weken bij elkaar hadden gezeten en dat ging al die tijd super. Nu ze allebei ter dekking zijn geweest en ik ze terug wilde zetten bij elkaar begon het gesodemieter. Ik heb ze eerst in een grote buitenren weer aan elkaar laten wennen en ook ingespoten met een luchtje, maar het ging er best heftig aan toe. Aan het einde van de dag heb ik ze met enige twijfel samen teruggeplaats in hun binnenhok.

Hoewel ik in eerste instantie dacht dat het wel meeviel bleef de ene beer de andere heel erg domineren en viel hij geregeld uit naar hem. Ik vond het echt zielig en heb diverse keren op het punt gestaan om ze toch maar uit elkaar te halen. Nu echter, na ruim een week pas accepteren ze elkaar weer op een normale manier.

Wat ik hiermee wil zeggen: SOMS HEEFT HET ECHT WAT TIJD NODIG.

Het moet natuurlijk geen bloedbad worden. Mijn beren zijn er ondanks diverse gevechten goed afgekomen met slechts een klein wondje op de neus van de dominante beer.

Succes!

• Lenie

Wat ik er nog aan toe wilde voegen:

(anders beantwoord ik zelf jou vraag ook niet ha.ha.)

De ervaring die ik zelf heb en van horen zeggen van fokkers is dat je het overgrote deel van de jonge beertjes gerust zonder problemen bij elkaar kunt zetten.

Zeker als ze pas een week of 5 zijn.

• yacente

Je eigen achternaam als stalnaam kan heel origineel zijn, zoals met Potjewijd en Schollevaar. Maar er zijn erg veel mensen die Jansen van de achternaam heten en ik ken ook een aantal fokkers die Jansen van de achternaam heten. Dus als die allemaal caviastal Jansen heten, is het nog steeds erg ingewikkeld.

Maar ik ben het met je eens dat het soms erg ingewikkeld is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook soms onder mn eigen naam prik en soms onder mn nickname. Dit is gewoon uit gemakzucht of dat ik ff snel wil prikken en dan niet zie welke naam er staat.

• Witches at work

esther schreef:

>

> Ruzie zoeker.Nee Ine jij suggereerde dat ik die ESTHER was

> ,ga er niet om heen praten.Je hebt gewoon niet opgelet.:)

> En iedereen mag zelf weten hoe hij zich hier noemt toch??????

> gr esther

>>>D#S Nee hoor ik praat nergens om heen, en ehhhh ik hoef toch niet op DE provider te gaan letten???

Wat een onzin zeg, maar ben maar lekker trots op je naam trotser als op je Bellamy stal toch?

Want eerst wilde je niet meer prikken hier, toen onder een speudoniem en nu ineens als jezelf.

Ik zou zeggen; WELKOM ALS JEZELF DIT KEER~!~

Verder heb ik je bar weinig te zeggen. En ik neem aan jij mij ook niet zijn we het daar over eens in elk geval.

de groenten van hak

uit Boxmeer.

• Witches at work

Hoi hoi

Ja idd Jansen is niet erg origineel, en mijne lekker wel ha ha maar gebruik toch de naam die mijn dochter voor me heeft verzonnen, voor mijn stal en daaronder prik ik dan ook.

Jij bent voor zover ik weet goed herkenbaar hier, en das wel zo prettig zeker gezien de felheid van veel vrouwen die hier prikken vind ik het erg onhandig de boel nog onoverzichtelijker te maken als dat het hier al vaak is.

En als je het dan niet door hebt menen sommige je nog voor gek te moeten zetten ook.

In mijn geval kan ik maar beter op geen enkele ESTHER hier reageren komt alleen maar gedonder van merk ik. Toch typisch vind ik.

gr. de kat,

ehhhh de heks.

• Esther/Bellamy

Reageer nu eens op de goede Esther zeg….Ikzelf zal dus nooit esther schrijven, aangezien ik namen altijd met een hoofdletter begin.

Jezus, ik maak ook eens een keer een ‘foutje’ door mijn naam niet om te zetten, nadat ik ergens anders (ander Prikbord) heb geprikt. Daarbij hadden de meesten wel door wie ik was, omdat die gelukkig verder kijken dan hun neus lang is (haha, toepasselijk met een heks erbij).

• esther

Het blijft moeilijk voor Ine.:)

Ik begin met een kleine letter omdat er tijden terug 1was die ook met de hoofdletter ging prikken.Daarom heb ik het veranderd.Maar ik lees duidelijk dat Ine het tegen jou heeft.;)

groetjes esther

• Witches at work

Hoi ESTHERS

WHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~!~

IK WORD KNETTEGEK HIER WAHAHAAAAAAAAAAAAAA~!~!

HELLUPPPPPPPPPPPPPPP, HELP HELP~!~

DOEI

D#S