2 beertjes vanuit nest

• esther

Dat is toch gewoon onzin.Jemig Ine waar haal je deze wijsheid vandaan.Het is gewoon jouw idee.

Jessica,ik heb al mijn beren samen,niet 1 zit er alleen.Ik plaats zelf de meeste fokbeertjes terug.In mijn ogen kun je best 2 beertjes samen zetten.

Sucses .Laat je nog weten hoe het gaat.

Gr esther

• jacquelinesbeestenspul

hoi heksje

ik zie nu de verwarring ook hahahahaa er is weer een esther bij die eerst onder bellamy schreff en nu haar eigen naam gebruikt kijk maar naar de provider

(mailadres bovenaan)

ik heb al mijn beren samen zitten of met een zeug of met een andere beer (de showbeer woont met een zeug en niet met een andere volwassen beer anders krijg ik ook scheurende oortjes zou zonde zijn van zo'n mooie f beer)

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Esther van Zeeland,

en NIET van Deventer schijnbaar?

Nu snap ik ook waarom jij niet begreep dat ik het over jou 2 ling zus had ha ha

want zo worden die van Utrecht en Deventer wel eens hier gekscherend genoemd namelijk. Maar das ook niet zo boeiend verder.

Mijn wijsheid is gestaafd op wat ik bij erg veel fokkers thuis heb gezien en wat ze mij ook gewoon eerlijk hebben verteld.

Die zijn erg verbaasd hoe ik mijn beren heb zitten hier.

Dat gaat ook echt niet altijd zonder slag of stoot, en was toen ik mijn fokkerij begon bijna de enige ook die vond dat ze dat zo moest doen.

De Twenste caafjes deed het toen ook al, echter met dat verschil dat ik ze hier geen ruzies laat uitvechten maar uit elkaar haal als ze de klik missen met de groep.

Dreigen mag lichamelijk geweld niet, ben ik erg duidelijk in. Ook beren die krassen op hun rug van het vechten hebben, of sterk vermageren in de buitenren gaan eruit. Ze vallen hier wel altijd wat af ivm veel meer verbranding van evt vert.

Hier in de buitenren zie je ook wie echt grof is of die dat waren omdat ze klein opgehokt zaten, en dus te weinig konden bewegen.

En Esther mij is altijd verteld dat showfokkers al hun beren apart gingen zetten om mooi en gaaf te houden, iets wat ik altijd erg zielig heb gevonden.

Ze krijgen dan wel op een andere manier hun aandacht/verzorging, maar lekker ravotten en donderen met elkaar is in mijn optiek toch wel het leukste voor een dier!!!

Das MIJN MENING die HAD ik en HEB ik nog steeds.

Ik respecteer ook die van jou, en als jij als showfokster je beren wel bij elkaar hebt vind ik dat alleen maar super van je!!!

prettige, zonninge zondag verder,

gr. d#S

• Jessica

Ikzelf heb mijn beer na de fok teruggezet bij zijn vriendje maar toen ik de ander na de fok terug wilde zetten (dus toen ze allebei hadden gedekt) was het hommeles.

Nu wil ik twee beertjes uit mijn nest verkopen en ik hoop dat het goed gaat maar dat is toch altijd afwachten.

Gr. Jessica

• esther

Wat een blunder Ine.Hoe dom kun je zijn.Schei toch eens uit,ik wist gelijk al dat je weer verward was.Je fantasie is weer op de loop.Hahahahaha.

Ik prik onder mijn eigen naam,was je weer vergeten.Jij maakt je zelf keer op keer belachelijk.

gr esther

• Witches at work

esther schreef:

>

> Wat een blunder Ine.Hoe dom kun je zijn.Schei toch eens

> uit,ik wist gelijk al dat je weer verward was.Je fantasie is

> weer op de loop.Hahahahaha.

>>>D#S Luister eens ruziezoekster dat je bent, de grootste zieligerts vind ik lui die steeds onder een andere naam prikken!!!

Eerst prikte je alleen onder BELLAMY nu weer onder je eigen voornaam wat Esther Deventer meestal al doet lekker verwarrend dus.

Doe maar lekker slim, ons kent ons onderhand dat scheelt~!~

gr. D#S en geen INKA -INE-FOKSTER-DIERENVRIEND of weet ik veel wat voor variaties ik op mezelf hier kan neerzetten.

Dat zegt veel meer over jou dan over mij per slot, ik ben niet berucht of gevreest en hoef niet steeds onder iets anders op de prik goddank!!!

> Ik prik onder mijn eigen naam,was je weer vergeten.Jij maakt

> je zelf keer op keer belachelijk.

> gr esther

• Esther/Bellamy

Ik schrijf ook wel eens ergens anders en dan gewoon onder mijn echte naam. Sorry hoor, maar ik heet nu eenmaal Esther. Maarre, niet elke Esther uit Zeeland ben ik meteen (nu toevallig wel, maar zeker niet altijd).

• basjeeeee

Dat blijkt maar weer met alleen al de 3 Esthers die hier komen dat er meer hondjes zijn die fikkie heten ;)

• Caafjes van WB

Ine…. dit is esther uit Deventer volgens mij……. kijk maar eens bij alle postingen van de “esthers” …..

• Witches at work

Hoi Basje

Nou ja al je kickt op verwarrning dan zal ik ook nog een paar Esthers hier uit ons dorp voor de fun laten meeprikken.

Als je weet dat er al iemand onder haar roepnaam prikt voeg er dan iets aan toe, zoals ze nu ineens wel doet dus.

De 2 Miekes doen dat toch ook.

Witches at work is er hier maar een, en ik ga ook niet ineens ondewr INE prikken toch??? Hooguit DE HEKS zou in mijn geval denkbaar zijn.

Ik denk nu een hoop maar zal al het denken voor vandaag maar aan de cavia's over laten, ik wordt hier een beetje misselijk van sommige lui, die gewoon ronduit onbeschoft en grof ook zijn~!~

gr. D#S