Einde van Caviastal ling~ling

• dagmar

Wat erg…. Hopen dat het dier snel gevangen kan worden.

Zijn de dieren nu veilig?

Heel veel sterkte.

• Caviastal ling~ling

een paar vogels zitten bij familie in de schuur, en voor de anderen kunnen we niks doen……………… de val staat klaar

• Witches at work

Hoi Rita

Dit moet idd erg snel ophouden zeg~!~

Echt wel eng ook zeg, zo'n wild beest wat zich zo op werpt bij je.

Hopelijk komt er aan deze nachtmerrie heel snel een einde.

gr. D#S

• esther

Een steenmarter waarschijnlijk.Soms zie je ze overdag maar meestal; s'nachts.

Ze kunnen zo groot zijn als een kat,met een mooie staart.Ik vind ze erg mooi,maar ze zijn zo lastig om het huis.

Als je de vogels echt wil behouden gewoon martergaas erop maken,en een stroomdraad.

Mijn pa heeft ook vogels en hij doet dit al jaren met sucses.Als het een marter is vergeet het vangen dan maar,zal je waarschijnlijk nooit lukken.En vang je hem toch ,zal er een nieuwe komen,dat ruiken ze aan het spoor wat ze uitzetten.

Wij hebben 3 jaar terug iemand uit Borne gehad.Hij heeft veel tips gegeven ook wat betreft beklimming in de tuin.Hoop voor jou dat het een ander beest is,want als het de marter is ben je er klaar mee.

• Jipke frl

Kan bijna niks anders als een marter wezen.

Ben je idd mooi klaar mee, maar Esther valt dat niet mee?

Toen ik midden in de verhuizing zat jaren her toen stond mijn kamervoliere met 8 parkieten bij mijn ouwelui in de garage, zagen we op zaterdagmiddag ook een marter in de tuin, had toen sleutel huis allang, heb toen de voliere maar in het lege huis gezet. Nadien die marter nooit weer gezien, had er daadwerkelijk hiuer 1 dicht bij gezeten had ik ook al lang eens een caaf moeten missen, die zitten hier in een hok wat bijna altijd open staat.

ps: mijn ouders woonden toen hier 10 meter vandaan………….

• annikaB

Wat afschuwelijk voor jullie en voor je zoon! Zulke dingen hakken er diep in! Ik weet er alles van want wij hebben hier ook zo'n ellendig stuk dier! Geen marter maaqr een kat die cavia's en voliere-vogels vernielt. Een val is inderdaad een heel goed idee en dan ver weg uitzetten…Het is gewoon om depressief van te worden als je dieren niet meer veilig zijn op je eigen gebied!!!!

Heel erg veel sterkte en succes met de val!!! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt en dat de angst er goed in zit!

• isabel

Zo'n “ellendig stuk dier” doet ook maar gewoon wat zijn instinct hem ingeeft.

Natuurlijk is het vervelend dat je dieren vermoord worden door een roofdier, maar dat mag het roofdier niet kwalijk nemen vind ik. Het is nu eenmaal de aard van het beestje.