Einde van Caviastal ling~ling

• Caviastal ling~ling

Ow ok, dat is ook goed idee. dat telnr kom ik wel achter. bedankt

• Caviastal ling~ling

Misschien is er een oplossing. De grootste groep dieren gaat vandaag verhuizen naar een vriendin. Zij vangt het gros van de choco's op, voor degene waar geen plaats voor is tja die zullen vanuit daar verkocht worden. De lunkjes gaan naar Els en Claudia en ik kan ze terug krijgen als het beest gevangen is/ of de schuur inbraak veilig is.

Er zijn plannen om de gaten die we kunnen vinden met pur dicht te spuiten en rondom de gevaarzones stroom aan te leggen maar ja dat kost tijd en ik kan ze niet langer op zolder houden in die provisorische hokken. Ik moet wel zeggen dat de beren me zeer aangenaam hebben verrast, ze springen van buurman naar buurman maar vechten doen ze niet op 3 na.

De dames hebben een grote loopruimte maar ja die wippen over de omheining en 1 is dus bij een beer in gesprongen. dat was voor mij ook de reden om het besluit te nemen dat ze zo spoedig mogelijk weg moeten want op ongewenste zwangerschappen zit niemand te wachten.

Ik hoop zo dat dit werkt en dat ik tzt de hele groep weer terug kan nemen.

groetjes Rita

• Witches at work

Caviastal ling~ling schreef:

>

> Misschien is er een oplossing. De grootste groep dieren gaat

> vandaag verhuizen naar een vriendin. Zij vangt het gros van

> de choco's op, voor degene waar geen plaats voor is tja die

> zullen vanuit daar verkocht worden. De lunkjes gaan naar Els

> en Claudia en ik kan ze terug krijgen als het beest gevangen

> is/ of de schuur inbraak veilig is.

> Er zijn plannen om de gaten die we kunnen vinden met pur

> dicht te spuiten en rondom de gevaarzones stroom aan te

> leggen maar ja dat kost tijd en ik kan ze niet langer op

> zolder houden in die provisorische hokken. Ik moet wel zeggen

> dat de beren me zeer aangenaam hebben verrast, ze springen

> van buurman naar buurman maar vechten doen ze niet op 3 na.

>>>D#S Das juist het allerleukste van de meeste beren!!! Ze doen vaak imponerend zonder daad werkelijk uit te halen ha ha~!~

> De dames hebben een grote loopruimte maar ja die wippen over

> de omheining en 1 is dus bij een beer in gesprongen. dat was

> voor mij ook de reden om het besluit te nemen dat ze zo

> spoedig mogelijk weg moeten want op ongewenste

> zwangerschappen zit niemand te wachten.

>>>D#S Heel erg verstandig!!! Je bent tenminste niet weer eens zo'n fokker die maar laat bezwangeren wat er te bezwangeren valt!

Goed geplande zwangerschappen, en voorkomen dat er ovbergwipt kan worden, zeer belangrijk voor het welbevinden van de caaf, behalve voor de beren die balen nu vast als een stekker~!

> Ik hoop zo dat dit werkt en dat ik tzt de hele groep weer

> terug kan nemen.

>>>D#S Dat hoop ik ook echt voor je, best horror er zo bij uit te moeten komen zeg maar.

gr. D#S

>

> groetjes Rita

• Ilonka

Ik vindt het echt jammer voor je, maar begrijp het heel goed. Gaas ervoor helpt niet. Mijn konijnen zaten buiten in een goede ren, totaal afgesloten en toch heeft een wezel of een marter onsze konijnen vermoord. Gaas totaal uitgescheurt. Dus dit is niet de oplossing. En ik woon nog niet eens achteraf dus in de stad of in de bewoonde wereld kan het ook gebeuren.

Als je wil kan ik je er foto's van mailen om gewaarschuwd te zijn allen!!

Ilonka

• lingling

Hallo Ilona,

nee bedankt die foto's hoef ik niet te zien, heb het van veel te dichtbij gezien.

gr Rita

• dagmar

Muizen en dat soort dieren gaan dwars door pur heen, mischien een idee om beton te storten?

Het zou echt zonde zijn als je volledig moet stoppen, ik zit altijd met bewondering te kijken op je site naar de mooie dieren!

Heel veel succes

Groetjes

• Gerda_H

Haha, Nou,dan hoop ik ook dat jij hem vangt. Vergoedt de gemeente jouw schade van de vermoorde cavia's? Als ik hem te pakken zou krijgen zou hij ook niet langer leven,beschermde diersoort of niet,jij hoeft je beestjes toch ni te laten vermoorden door zo'n beest?

Ik hoop voor je dat het snel afgelopen zal zijn.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Dat hoop ik ook voor je meid. Hoe gaat het met de caaf lingling?

Groetjes Gerda

• Paulala

Wat vreselijk zeg!

Wat moet dat een klap voor je zijn geweest om je caafjes zo te zien……

Ik kan en wil me er liever niets bij voorstellen!

Heel erg veel sterkte met het verlies van de doodgebeten caafjes.

En ik hoop echt dat er snel een oplossing zal zijn zodat je nog lang van je caafjes mag genieten.

• Caviastal ling~ling

Nou we zijn er nog niet klaar mee. Mijn zoon was aan het eind van de middag zijn vogels in de voliere aan het voeren toen er een bruin beest met een harige pluizige staart langs hem heen stoof. Alle voerbakjes vlogen in het rond. Het erge is dus dat er 1 kanarie man en 1 jong zijn vermoord door die ellendeling. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik durf mijn kind zo niet eens meer zijn hobby te laten uitvoeren. De val staat nu dus in de volieree op een manier dat hij er wel door heen moet. Bah, we zijn helemaal stuk hier van. Wat is het volgende?????

Rita