Hoi hoi luitjes
Al vorens we weer eens met modder moeten gaan gooien hier even dit;
Hoe werken roddels? Hoe werkt media???
Als ervraringsdeskundige even een aanvulling op rita's stukje hierboven mij.
Als een fokker zich benadeeld voelt om wat voor reden ook, worden hun collega fokkers, familie, kennissen ect ect er meteen van op de hoogte gesteld ipv betreffende fokker te bellen/op te zoeken.
Boze mails en of ordinaire (dreig/intimidatie) mails worden nogal eens verzonden, lekker snel, lekkker makkelijk toch?
Geen emotie geen duidelijk taal alleen een korte afrekening klaar!~
De hetze kan meteen beginnen leuk-leuk en erg modern toch?
Ik neem nog wel eens de moeite fokkers persoonlijk te bezoeken, lang, erg lang of kort te bellen ect. en gebruik de mail vooral om ff oiets mede te delen soms typ ook ik een heel verhaal zoals nu hier.
Er zijn in de jaren dat ik fok ook enkele fokkers die zich door mij benadeeld voelen.
Een eerlijk gezegd, geheel ten onrechte~!~
Want wat is er eerlijker, dan altijd meteen mensen ervan op de hoogte te stellen wat ze hebben gekocht???
Wel of geen satijn in de achtergrond van dieren die niet eens door mij veelal zijn gefokt. Of verparingen die door andere fokkers niet kunnen worden gewaardeerd soms?
Vanaf dag 1 heb ik mijn eigen fok idee/zienswijze. En laat zelf ook fokkers in hun waarde ook al fokken hun in mijn optiek BAGGER!
RESPECT heet zo iets!
Mijn mening/ziens wijze is zeker niet heilig en neen ik verkondig ook niet het geloof nu.
Dan wordt er mij verweten dat ik dieren waar een optie al op zat aan een ander verkocht heb!
Dit gebeurde heel spontaan. A mijn gevoel was meteen veel beter bij deze mensen. En B ze deden niet moeilijk over de prijs. De praktijk heeft mij wel geleerd dat bij veel “afdingende fokkers” de dieren niet altijd het beste af zijn helaas! Op mijn site staat ook eerlijk waarom ik op deze wijze handel.
Op die adressen hebben de dieren dan ook vaak het 1e uitval.
Ik ga net als Rita hier geen namen noemen, ik geloof het wel.
Ook mijn naam wordt nu flink vervuild, net als die van Rita want daar zou ik hele spannende verhalen over hebben verteld!
Nou ik heb haar mijn sprookje voorgelezen en was in 2 zinnen al klaar helaas over het inhoudelijke.
Als er een familie is die in een erg korte tijd heeft mogen ervaren hoe een sneeuwballetje een wel erg GORE sneeuwpop werd zijn wij het wel!!!
Reden??? Vooral de openheid en eerlijkheid werd besmeurd van ons, met alle gevoelige details bovendien.
Schandalig vind ik het, echt schandalig hoe makkelijk en helder mensen je denken te kennen, zonder ooit EEN goed gesprek met je te hebben gehad!!!
Rita en ik hebben een goed gesprek gehad, dus ik zou jullie willen zeggen nu;
NIET RELLEN, MAAR LEKKER EVEN BELLEN~!~!
Ik sluit me verder bij Rita aan, als mensen mij iets te vragen/melden hebben,
mijn 2 telefoonnummers zijn op mijn site weer openbaar!
En als mensen vinden dat ze nog wat van me hebben moeten kom dan daar mee naar mij ipv naar anderen. Want die zullen je geen cent geven, alleen je zielig vinden en zich misschien ook nog eens te barste lachen.
Leedvermaak is per slot ook vermaak, de maatschappij, dat ben jij~!~
En als gij niet wil wat u geschied, doe dat ook een ander niet!
Rest me nog te zeggen dat ik jullie een leuke dag toewens als je naar de BTT mocht gaan!
Met wat voor caafs je dan ook fokken mag!!!
En als ik weinig op de prik kom, weten jullie nu waarom, hyves had ik al niet goddank, over mij is weinig te vinden op het web.
Leuk internet, maar ook erg erg kwetsend vaak!
gr. D#S