Mijn dieren hebben vandaag oliebollen gegeten.Echt een sucses,vooral de sucade en de krenten.
gr esther
Hoi Jacq
Onze allereerste herders hond Thera had als pup nogal eens wat te pakken hoor van onze chocolade die wel eens op de salkon tafel hadden laten liggen.
Zelfs een hele reep verkade van 200 gr. had ie een keer half op al voordat ik het zag ha ha~!~
Ook Marsen, en andere choclade was ie stapel gek op. 0,0 van gemerkt verder.
Wel was dit een super hond qua gezondheid, hij is op een maand na 15 geworden wat erg oud is voor een raszuivere terveurenaar.
Ik denk wel dat het giftige verhaal klopt, maar mijn tante Mien had een langharige Tekkel die elke dag een bonbonnetje kreeg.
Lexie heette hij, ze zei dan heel lief;“Lexie wor zien de snuupkes?”
Pure dierenmishandeling, de hond hield geen tanden meer over, bijna zo breed als dat ie lang was, tja ik vraag op af wie hiermee gebaad is uiteindelijk deze zog verwennerij???
Hiero niks van al die zooi, dan moeten ze het echt zien te jatten, gewoon een oude snee brood met schapenvet van Biofood erop gekwakt, of echte hondenkoekjes.
gr. D#S
Tja dat is het hem net, zij wordt gewoon knetter al ze chocolade zit ruikt. Maar inderdaad een lekker schotel groente houdt ze ook erg van hoor. Het gaat niet om stukken chocolade. Maar een klein stukje, 2 a 3 mm. Omdat ze de reuk alleen al zo lekker vindt.
Maar ik moet zeggen na dat ik dit alles gelezen heb, krijg ze natuurlijk bijna niets meer. bedankt voor jullie advies !!
Klopt, ik vind het ook super grappig. Zelfs als ik chocola in mijn handen heb gehad ruik ze de geur. Gevolg ze trippeld vrolijk achte de hand met chocola geur aan. Nu met kerst ligt er natuurlijk veel van dit soort spul op tafel. Maar na dat ik dit heb gelezen word ik toch wat minder vrij geefs.
Want mijn cavia mag natuurlijk geen opstopping krijgen of zo. Al met al ik heb der lekker verwent met komkommer en tomaten. Ook iets waar gepiep per de piep op word.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?