skinny`s

• Witches at work

Hoi Gerda

Erg lief van je Gerda, en in jou geval zou ik de Skinny fok nog enigsinds kunnen snappen gezien het financiele voordeel wat je eruit kunt halen~~!~

Ach weet je, ik ben al sedert mijn 18e of zo erg tegen bont, lid van Anti bont comite altijd ook geweest en nu heet dat Bont voor dieren.

Ik vond het zo zielig dat deze dieren hun jas af gepakt werd!.

En dat ze ervoor sterven moesten ook nog eens.

De Skinny heeft geen jas, dus kan men die ook niet afpakken.

Dat is ook het enige voordeel van de Skinny fok bedenk ik me nu ter plekke.

Als ALLE dieren haarloos zouden zijn, hoeft er niemand meer op nertsen/vossen ect te jagen voor hun pels.

Maar das toch echt de omgekeerde wereld,

dat zou toch echt een DOODZONDE zijn vind ik.

En vraag ik me ook meteen af hoe raar wij mensen toch zijn???

gr. D#S

• shadowfax

pfffffffffffffffffffffffffffffffff

• basjeeeee

:+

• annemarie

er word veel gevraagt wat er nou mooi is aan een skinny, ze vinden het niet normaal zonder haar en de sphynxen dan dat zijn ook prachtkatten en het voordeel is dat mensen die allergische zijn er dan toch een kunnen aanschaffen , en ik moet je zeggen dat mijn dochter met astma er heel goed tegen kan wie weet word de skinny ook nu een knuffel waar allergische mensen ook plezier aan kunnen beleven denk daar eens aan want het is toch fijn als je een eigen cavia heb die je wel kan verdragen

en er niet met een boog om heen hoef te lopen en ja nederland is nu eenmaal moeilijker met het erkennen van een ras dat is in principe ook niet zo erg er moet eerst goed gekeken worden alles kan wel overwaaien maar als je een goede fokker ben en je netjes aan de kruisingen hou is er niks aan de hand .

ik zou zeggen skinny fokkers en harige veel plezier met ieder zijn hobby en laat ieder in zijn waarde en vooral mekaar ,