VLAAMSE REUS~!~

• Natanya

weer een lang topic…ik lees hem me ff door…wat een paar verwijten weer.

Ine goed dat je helpt bij het zoeken naar een geschikt plaatsje voor deze reus….ik weet niks over konijnen en wil me daarom ook niet in de discussie mengen.

Wat ik wel weet is dat Ine zo onbaatzuchtig bezig kan gaan…en dat ik denk dat ze dit niet doet zoals jij dit stelt (Manu geloof ik) om een paar van haar caafjes te slijten.

Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren…dat een van mijn caafjes geen melk gaf aan zijn jongen…toen heb ik een paar super lieve en onbaatzuchtige reacties gehad van een aantal fokkers….waaronder Ine!!! die was zelfs bereid om het pleeg-moeder zeugje helemaal met de trein te komen brengen….omdat het hier ging om dieren…het kon haar niet schelen of het nu mijn speknekjes waren (een ras waar ze niets mee heeft!!) ze heeft gewoon in het belang van de dieren gehandeld….Ine mijn complimenten hiervoor…ga gewoon door met waar je mee bezig ben….ik ben blij dat er fokkers zijn die net dat tandje extra zetten, in het belang van het dier…

Groetjes Natanya

• MoniqueW

Je kan ze ook bij elkaar los hebben lopen met gaas er tussen. Zijn er wel meer die dat hebben.

• MoniqueW

Mooi gezegt Natanya

• Jipke frl

Dat kan wel ja, maar niet zo bij elkaar.

• MoniqueW

Ik heb het nooit uit geprobeert, maar iemand die meerdere rammen heeft weet echt wel wat ze doet, anders zal ze hem niet in huis nemen.

Voedsters gaan ook niet altijd samen. Sommige wel en ik zet ze dan appart buiten…geen enkel probleem. Je kan ook overal een probleem van maken.

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique en de rest

de vlaamse reus we noemen hem even lucky word zaterdag na aankomst hier gelijk gecastereerd :) en dan mag hij even lekker bijkomen hier daarna kan hij lekker zijn leven lang in een grote binnentuin hobbelen met nog een reuzenvriend :D:D tommie genaamd die nu bijna 3 jaar is en heel tam inmiddels

mijn vriendin heeft altijd vlaamse reuzen gehad in har stal en zelfs dieren zo tam gemaakt dat ze over hindernissen springen en aan een riempje meehobbelen :)

gewoon omdat ze dat leuk vind om op de foto te zetten hahahaha en nee er word niet mee gerend en gesprongen dat doet z emet de dwergkonijntjes :) de reuzen lopen ertussen als grote vriendelijke knuffels in de binnentuin van een verzorgingshuis voor dementerende ouderen en die mensen vinden reuzen helemaal toppie omdat zenniet gauw schriken en de dieren buiten het hek kunnen aaien en voeren :) tommie d eoudere reus heeft veel plezier en word wekelijks geknuffeld door een bewoner *D*D een mooier leven kan een reus zich niet wensen denk ik hahahahahahahahahahaha ik ken mijn vriendin al 20 jaar en ze heeft altijd 1 of meerdere reuzen gehad en weet wat ze doet.

groetjes jacqueline

• anja

Gaat dat dan straks met de cavias niet dezelfde kant op? Dat is van hetzelfde laken een pak. Het probleem zit niet bij de konijnen maar bij de mensen. Als het nieuwe er vanaf komt er weer iets anders of geen zin meer om het hok schoon te maken et cetera. Cavias staan ook te over gratis af te halen op internet.

• Witches at work

Hoi Anja

Ow was dat DE reden dat deze mensen van de Vlaamse reus afmoesten, oke weet ik dat ook weer.

Toch makkelijk he, al die lui die het verhaal NOG beter kennen als ik zelf.

Of zit ik nu op een helderziende forum???

Jeetje wat een niveau hier weer zeg!

Deze reus heeft het andere konijn van hun (beiden dieren hebben hun opegenomen

van bekende van hun) echter deze reus een ram ging na enkele mnd knokken met de andere ram. En niet te zuinig!!!

Tis echt flink gegaan en NEE zoiets weet niet iedereen van te voren.

Wat je moet kunnen is het kaf van koren scheiden, snel kunnen doorzien welke de ECHTE droppers zijn en welke toevallig pech hebben gehad.

Toevallig kan ik dat.

gr de heks