Ik wil mensen alleen nogmaals op het hart drukken waar ze mee bezig zijn nu!
Hoi Manu
Weet je wat,ik stuur AL die gevallen (1 a 2 per jaar of zo) voortaan lekker naar Manu'tje van de prik ha ha `!~
Dan zal jij het hun eens ff lekker inpeperen.
Kijk, Manu ik kan er heel lang of heel kort over zijn, maar ik kies nu voor de afwissling eens een keer de korte versie.
80% ongeveer van de mensheid vind een konijn er erg aandoenlijk en gezellig uitzien!
En ik denk dat slechts 20% in de gaten heeft wat voor een probleem gedrag deze dieren ook kunnen hebben!
Kijk maar een op MP hoeveel je er gratis zo op kunt komen halen.
Dat geeft aan;“IK MOET ER ECHT VANAF EN WEL NU”~!~
Daar kun je dan over gaan bakkeleien, dat ze meer erover hadden moeten lezen/informeren elders.
Je zou je ook kunnen gaan afvragen;
"HOE KOMT HET DAT MENSEN ZO'N VERTEKEND BEELD HEBBEN VAN KONIJNEN???
Ik heb bijna mijn leven lang thuis konijnen gehad die naar een tijdje vrijwel allemaal lekker gingen bijten ect. dan gingen ze naar mn opa, en ehhhhhhhhhh tja dan uiteindelijk ging Flap gewoon de pot in dus!
En kwamen er weer jonkies en de geschiedenis herhaalde zich weer ect.
Zelf heb ik hier EEN succes konijnen verhaal gehad en EEN dat ook echt niet ging.
Hier konden de konijnen ineens niet meer met de caafs overweg terwijl mijn 1e lichting NOOIT problemen hebben gehad.
Dat verwacht je dan ook niet bij de 2e lichting.
O NEE!!! Nu heb ik toch weer de lange versie gedaan zeg!
Ik weet EEN ding 100% zeker, mij maak je echt niet wijs dat jij altijd WIJS bent geweest, zij het met je dieren keuzes dan wel met andere keuzes die je hebt moeten maken in je leven.
Je liefdes-kids perfect opvoeden-je familie correct behandelen-je huis altijd even strak-jezelf altijd even strak in het pak enz enz enz
NOBODY=PERFECT MANU, ZELFS JIJ NIET~!~
We maken allemaal wel eens keuzes van;
ONHANDIG tot ALLERBELABBERST, en degene die dit ontkrachten kletsen er gewoon een pin aan zeker weten!
Dus Manu
veel succes met je keuzes, en de rest ook die dit leest natuurlij ha ha~!~
Zolang je nog KAN en MAG kiezen LEEF JE~!~
Als je Alzheimer hebt, in coma ligt of dood bent heb je niks meer te kiezen.
gr. D#S
hoi hoi jaqueline ik vind het juist toppie van ine dat zij plaats zoekt voor een vlaamse reus terwijl hij niet eens van haar isen dat hij nu bij een vriendin van jou komt nou weten we tenminste dat hij een goede plaats krijgt ine had mij wel over hem verteld .dat is nou ine anderen helpen doet ze bij mij ook ze is een top vriendin voor mij wens jou vriendin even heel veel plezier van mij toe met haar vlaamse reus groetjes lia
Ik denk dat de mensen nu eerder een konijn aan zullen schaffen omdat ze toch wel weten dat als ze het niks vinden ze het zo weer af kunnen leveren bij de opvang.
het wordt men te' makkelijk gemaakt.
De impulsaankopen ( dieren in winkels ) moeten dan ook verdwijnen vind ik, men mag er best meer moeite voor doen.
Zoiets moet je aanpakken bij het begin, en niet achter de feiten aan gaan lopen, want dan blijf je in een cirkel.
XXX as XXX
hoi hoi monique vind ik dus ook vandaar dat ik de vraag iets meer boven aan stelde van wat is er nu beter een goed huisje voor een konijn zoeken of zoals ik mee maakte een konijntje vind gedumpt aan de kant van de weg groetjes liaMoniqueW schreef:
>
> Hoi Swaas en Lia,
>
> Ben het helemaal met jullie eens. Het is super van Ine dat ze
> een goed huisje zoekt voor een konijn die straks alle ruimte
> en aandacht krijgt die hij verdiend.
>
> Van mij een pluim Ine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?