lunk en baby perufje op me site

• Witches at work

Hoi Esther

O maar ik begrijp je ook hoor~!

Weet echt dat je niet teveel moet inkruisen omdat de stugheid dan terug loopt.

Evenals het erin fokken van satijn en verdunnigsfacotoren.

Ook weet ik dat een Peruf de vachtlengte gunstig beinvloed t.a.v. de lunk dus als je enkel Lunk X Lunk doet dat op den te korte vacht lengtes tot gevolg kan hebben.

Kortom een “goeie” lunk fokken is niet makkelijk, maar wel een heuse uitdaging van een echte cavia~!~

gr. de heks

• nelly

hallo jipke ik geloof dat je niet veel verstand hebt van fokken en verschillende rassen. ik weet lunks waar je 80 euro voor op tafel moet leggen. toevallig ken ik die fokster waar jij het over hebt , nou die is goedkoop met de lunks van mij kreeg je die niet voor die prijs , toevallig weet ik ook nog dat ze heel erg serieus is met fokken en eerlijk , mvg nelly

• Gerda_H

bij mij zijn mijn beren ook net zo lief als de zeugen,maar in de regel wil men voor een beer minder geven dan voor een zeug. net zoals het ene ras meer waard is dan de ander,maar ik hou van mijn ch's net zoveel als van mijn peruufs.sorrie dat ik nu gen hoofdletters typ,maar zit met een gekneusde rib. toen rosetta aan het bevallen was,ben ik in mijn tuin uitgegleden. daarom type ik nu met één hand.

groetjes gerda