lunk en baby perufje op me site

• esther

Exclusief is zo'n kruising lunk keer peruuf niet Ine.:)

gr esther

• lia

hoi jipke waarom ga jij niet de fokkers af die lunken fokken en goed in de krul zitten beide ouders zijn ras zuiver.en ja het peruf zeugje heeft goede kruinen op de juiste plaats je hebt fokkers die zuiver fokken met afstamming en je hebt fokkers die zonder fokken.en als je weten wil wat lunken kosten mijn advies is ga de fokkers af succes ermee ps denk goed na voor dat jee commentaar geeft groetjes lia

• Witches at work

Hoi Esther

Met alle respect, deze discussie hebben wij al vaker gevoerd niet???

Gelukkig denkt de andere Eshter er “anders” over en vind evenals ik het inkruisen van het ras waaruit de Lunk ontstaan is zeer legitiem.

Zeker als je weet hoe zuiver deze Perufzeug zeug is gefokt.

Echter helaas is er zoveel haat en nijd in de fokkers wereld vooral bij de Lunks jammer!

Als jij werkelijk overtuigd bent dat JOU Lunks 10 X beter zijn (wat ik ten zeerste betwijfel) dan is Lia niet eens een concurent van je en hoef je je niet steeds zo te verdedingen toch?

Heel veel plezier en succes met je zo raszuivere Lunks, waarvan de voorouders ook gewoon ordinaire Borsteldieren waren helaas!

Jij jou ding, andere fokkers hun ding toch?

Gun iemands feestje eens een keer i.p.v. altijd zo minderwaardig en negatief uit te halen en te denken dat alleen JOU wijsheid DE wijsheid is!!!

Verder ga ik hier niet meer op in.

Mijn laatste Lunkennest is hier recentelijk geboren.

Ik ga vooral voor Rexen nu ha ha. Dus ik heb met leuk Lunken

fokkend Nederland niks meer te maken.

gr de heks.

• isabel

….Maar dit is niet rellerig bedoeld zeker?

• wendy (Caafjes van WB)

Gerda_H schreef:

>

> Hoi Jipke.

> Ga andere site maar eens af,en prijzen vergelijken. Dan zal

> je zien dat Lia juist nog goedkoop is om voor haar lunkzeugje

> maar € 50,= te vragen. En een peruufzeugje durf ik wel €

> 20,tot € 25,= te vragen hoor. Dat ligt ook aan de caaf

> zelf,maar het ene ras is duurder dan de andere. En een beer

> is meestal goedkoper dan een zeug.

> Groetjes Gerda

Sorry hoor, maar ik vind dat een beer net zoveel kan kosten als een zeug, ik zie daar geen onderscheid in….

een cavia blijft een cavia….. ongeacht het geslacht.:D

• Witches at work

Hoi Wendy

Verkoop jij de beren dan voor het zelfde bedrag dan de zeugen?

Patrick van Rijn van caviastal Tessel doet dat ook namelijk uit dezelfde beredenering. En in principe zou een beer van mij zelfs meer mogen kosten.

Waarom???

Omdat je meestal gewoon een berter en leuker cavia dier koopt met een beer.

Echter in de praktijk blijft dat ook veel beren apart opgehokt moeten worden omdat het niet botert met andere beren, EN dat een fokker minder beren dan zeugen nodig heeft voor de fok. EN Mien Doorsnee oftewel de familie burgelijk denkt dat een zeug juist ideaal is!

Gevaar???

Een NOG groter beren overschot~!~

Dus bij mij nog steeds de discriminatie, dit puur om beren makkelijk en gezellig onder te brengen en evt twijfellaars over de streep te trekken!~

Succes jij he!

gr D#S

• Judith

Ja hoor, hier is onze boerin weer hahahahahaha… gekke jip!

• Judith

Lia,

Ik vind het een mooi nestje. Vooral het peruufje vind ik erg mooi! Wat een dotje.

• wendy (Caafjes van WB)

Mijn beren zijn me net zo lief als mijn zeugen, en nogmaals, een cavia is een cavia.

Beren verkoop ik dus voor hetzelfde bedrag als een zeug.

• esther

Negatief…Jij zegt Exclusief.Ik zie het alleen anders.Ik hou gewoon ras bij ras.Dat is het verschil.En wat een ander doet …Jij weet net als ik (hoop ik)dat de echte lunk zijn stugheid verliest,.Maar daar heeft niemand het over.Over een paar jaar zal niemand meer een echte stugge lunk kunnen vasthouden.Jammer.

Ik laat het erbij.Jij jouw idee ik de mijne,Had het idee de laatste keer dat jij mij belde dat jij dit begreep Ine.Het is voor mij oke .

Groetjes esther