lunk en baby perufje op me site

• Witches at work

Hoi Gerda

Ja je hebt me idd goed ingeschat!

Ik heb hier een mening over en die gaat niet uitsluitend over Lia's lunks maar over ALLE caafs die hier steeds gepromoot worden ha ha~!~

Ieder moet dat voor zich weten en als de moderator het goed vind, zal het ook mij een biet zijn verder.

En ruimte heeft lia idd genoeg!!!

Maar dan nog, uiteindelijk bepaald men nog altijd zelf of je al die ruimte ook vol wil hebben met caafs. Het moet ook uitgemest worden e.d. en gevoerd worden.

De ene fokker heeft heel veel caafs in weinig ruimte de ander juist weinig caafs met veel ruimte, en daar tussen zin heb je ook nog allerlei criteria.

En ze zijn supermooi geworden!!! De Lunken en de Perufjes dus!

gr.D#S

• Caviafarm LiLo

Nee Sinterklaas!

Doe toch niet zo flauw. Ook al zijn jullie vriendinnen, dan mag je toch wel over dingen oneens zijn of niet?

Evelien

• Monique

Hoi Lia,

Zie dat je weer het één en ander op je site veranderd hebt…Hij wordt steeds mooier! Ik vind dat doorzichtige erg leuk!

Succes met je hobby,

Monique

• lia

hoi hoi ine das dus precies wat ik verwachte jij weet welke ruimte ik heb daarom heb ik ook gezegt als ik ze niet kwijt zou raken het geen probleem voor mij zou zijn wat ruimte betreft zouden er nog heel wat caafjes bij kunnen wat dus niet mijn planning is maar zou kunnen wat jou lunk babys betreft zijn super geworden he nog bedankt voor alle mooie lunks en curlys die ik van jou heb overgenomen ben er trots op groetjes lia

• lia

hoi hoi monique bedankt voor je compliment hoop je vaker te zien en te horen groetjes lia

• Jipke frl

Ik vind het belachelijk dat uit 1 nest de ene caaf 15 is en de andere 50 € omdat die toevallig krullen heeft……………en nog 1 koste geloof ik 30€.

Een caaf is een caaf, plast @!#$ en vreet.

• Witches at work

Hoi Jipke

Erg zwak van je om daar over te vallen zeg!!!

Dat is geheel volgens het boekje hoor mocht je niet op de hoogte zijn volgens de laatste ontwikkelingen.

Ik weet niet precies wat voor welke caaf gevraagd wordt op Lia's site.

Wat ik wel weet is idd als het dier WEL krullen heeft het zich Lunk noemen mag en anders gewoon Peruf is!

En in jou geval ben je vrij om voor het goedkopere exemplaar de Peruf te gaan dus!

Schaam je maar om een fokker af te vallen die eerlijk haar prijzen op dr nieuwe site zet, terwijl er onderhands zowel voor de lunk als voor het NOG nieuwere ras de Skinny en Baldwin ECHT goed geld over de balk gesmeten wordt!

Voor een raskat en rashond betaal je ook VEEL MEER dan voor een straatjoekel die vaak VEEL:gezonder en mooier soms nog is!~

Daar leuter je toch ook niet over???

Kom op!!! Iets wat zeldzamer en exclusiever is mag voor betaald worden is heel normaal in onze wereld of jij dit nu leuk vind of niet helaas!!!

D#S

• nnatasja

“Ow dacht jij dat ook al, ik meende al dat ik simpel aan het worden was zeg~!~”

Nou ik weet niet of je je simpelheid aan mij moet gaan afwegen hoor :D

• Gerda_H

Die peruuf en lunk heeft Lia erop gezet na haar vorige topic. Ik denk dat ze daarom een nieuwe topic heeft geopend.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Hoi Jipke.

Ga andere site maar eens af,en prijzen vergelijken. Dan zal je zien dat Lia juist nog goedkoop is om voor haar lunkzeugje maar € 50,= te vragen. En een peruufzeugje durf ik wel € 20,tot € 25,= te vragen hoor. Dat ligt ook aan de caaf zelf,maar het ene ras is duurder dan de andere. En een beer is meestal goedkoper dan een zeug.

Groetjes Gerda