fokkerskaart

• Manu

Het is ook je goed recht om hier naar ervaringen te vragen hoor, zo bedoel ik het niet. Maar om dan te stellen dat de caviawereld een chaotische wereld is, waar je zelf met vallen en opstaan je weg moet vinden, vind ik niet terecht. De informatie is beschikbaar en niet al te moeilijk te vinden. Ervaringen zijn persoonlijk, wat leuk of gezellig is, is subjectief en dit soort informatie is dus niet centraal beschikbaar. Dat is logisch.

• peter

De site van Kleindierplaza saai?

Dan heb je volgens mij deze site niet goed bekeken of je hebt een hele andere definitie van saai dan ik heb.

De informatie is goed en de foto's zijn perfect. Naar mijn idee de beste site over cavia's en en ook over de andere kleindieren. Je hoeft je bij deze site niet af te vragen of de informatie wel deugd of uit de duim gezogen is.

Van Dale:

saai (bn.)

1 weinig levendig, weinig boeiend => dor, duf, eentonig, er zit kraak noch smaak aan, grijs, kleurloos, levenloos, monotoon, muf, oninteressant, slaapverwekkend, stoffig, suf, vervelend; <=> spannend

Peter

• Witches at work

Hoi Peter

Ach misschien ben ik wel iemand die wat meer van actie en sensatie houd ha ha~!~

En kijk jij er heel positief naar puur omdat je de info zo goed vind.

Ik heb het op scholen en vergaderingen ook vaak, “HET MOET ME WEL BOEIEN”

Vaak zijn mensen, boeken, stukjes ed zoo vervelend en en ja saai geschreven dat het lijkt of ik ter plekke een slaapmiddel krijg toegedient en bijna weg val ter plekke.

Leuk er ff de defintie van Van Dale te hebben bijgehaald, komt het NOG negatiever over. Ik schoot wel echt in de lach ervan.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Basje

Hahahahahahahaha wel lachen zeg!!!

Maar je bent wel een echte PESTKOP hoor!!!

Een clubje met lelijke cavia's OG-ER-RUM oftewel; O ZIELIGERT!!!

WAT EEN ZIELIGE CAVIA'S TOCH HE???

gr. de heks

• Peter

Hoi Ine,

Even voor de duidelijkheid. De Peter hierboven is niet Peter Don. Dat ben ik dus.

Er is een tweede Peter op het prikbord verschenen. Hoop dat het in de toekomst geen verwarring geeft.

Groetjes,

Peter Don

• Witches at work

Hoi 2e Peter

Ha ha leuk hoor~!~

Dadelijk komt er van mij ook een 2e afgezant.

Inderdaad erg verwarrend, maar mijn antwoord zou in deze toch het zelfde zijn geweest.

Bedankt voor je uitleg.

gr. D#S