Hoi,
Ik wil graag een fokkerskaart? Bij wat voor vereniging moet je je aansluiten en waar kan ik die vinden?
Groetjes
Op www.nkb.nu kun je alle adressen van kleindierverenigingen (ook die bij jou in de buurt) vinden. Via de plaatselijke kleindiervereniging kun je je NKB fokkerskaart aanvragen. Tot voor enkele jaren kreeg je een daadwerkelijk kaart met elk jaar een nieuwe fokkersnummer. Tegenwoordig blijft dit nummer gelijk en is je ‘kaart’ gewoon een acceptgiro.
M.
Als het je alleen om de kaart gaat….. Jammer als dat zo is.
Ik hoop en verwacht van de leden van onze kleindiervereniging toch meer feeling bij de club.
Verschillende manier van tatoëeren? Volgens mij is er echt maar een. Tang vullen met de juiste combi naaldlettertjes/-cijfers. Knippen, inkt smeren en goed uitwrijven, formulieren invullen en klaar.
Als je de wijze van deskundigheid bedoeld kan ik me er er slechts iets ten dele bij voorstellen. Het zijn allemaal liefhebbers. En de meeste tatoeëerders doen zoiets al heel veel jaren. Er gaan wel eens van die wilde verhalen alsof het ‘slagers’ zijn. Niets is minder waar. Als een konijn echt pijn heeft dan zou hem horen schreeuwen. In al die jaren is het mij nooit overkomen. In het overgrote deel van de gevallen vloeit er zelfs geen druppeltje bloed.
M.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?