Is het erg?

• basjeeeee

Tja, ieder zijn eigen idee (gelukkig maar ;) ) Ik vond het ook altijd heerlijk, maar vind het lekkerder dat ik tegenwoordig als ik ze even op schoot wil oid gewoon mijn warme oude jas aan heb, geen dure kleren meer door ze verpest worden, me huis niet door alle dieren vol met beukensnippers, haar en dergelijke ligt hoe vaak ik ook stofzuig, alleen de bezem er geregeld doorheen en klaar ben ik ;)

• Caviafarm Lilo

Hoi,

Ik sluit me bij Basjeeee aan. Bij een opvang/fokker kun je, als het niet klikt tussen de twee, gewoon de cavia terugbrengen/ruilen zonder dat daar moeilijk over gedaan wordt.

Evelien

• Alba

Hoi,

Ik heb vandaag zn broertje opgehaald,dus even spannend.hoop dat het goed gaat.

Toen ik zijn broertje erbij in zette ging hij gelijk naar hem toe.

Ach ja alleen is ook maar alleen.

We zien het wel,ze bewegen trouwens nog niet zoveel maar neem aan dat dat nog wel komt het is ook allemaal nog even wennen voor ze,heb die ene net 2 dagen en zn broertje pas vandaag gehaald dus dan kun je ook nog niet zoveel verwachten denk ik.

Alba

• Cavia Opvang Betuwe

Dus ze zitten buiten omdat het zo veel rommel gaf?

En mijn kleren hebben ze nooit verpest,hoogstens ondergezeken ,maar niets wat mijn wasmachine niet aankon.

In de winter buiten huisvesten is iets wat mij nooit heeft getrokken.Maar dat is inderdaad ieder zijn eigen keuze. Zomers vind ik het leuk om ze te zien hobbelen door de ren ,maar in de winter heb ik ze liever voor de knuf binnen.Dan maar rommel.

Kinderen maken óók rommel…. :D

• Natus

Ik heb mijn 6 caafjes binnen staan,ook omdat er een skinny tussen zit en die mag het niet koud krijgen,maar ik vind het wel gezellig zo.

Ik neem de rommel zo mee met het huishouden en stofzuig toch wel meerdere keren op een dag.Moet ze vaker verschonen omdat je ze anders begint te ruiken en dat wil ik niet,maar als de winter voorbij is gaan ze weer naar het schuurtje,die is wel verwarmt maar heb dan toch het idee dat ze het daar in de winter `s nachts te koud krijgen.

Wat leuk dat je het broertje erbij opgehaald hebt Alba,zal vast wel goed gaan,ben benieuwd.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Irene

En als er mensen hier op bezoek komen of kinderen hopla ook mooi naar buiten, opgruimd staat erg netjes toch???

Mijn kids staan ook al buiten te roken ha ha lekker fris hier binnen.

Dat heb je met anti rook ouders ha ha~!~

Ze mogen wel in mijn tuinhuisje staan als het te nat of barbaars is buiten.

Nou ik ga ook echt voor de buiten caafs.

Zo gezellie binnen heeft ook wel iets moet ik zeggen heb je ze lekker dicht bij.

Je hoort ook vaak dat mensen ze binne zetten omdat dekids er anders niet naar omkijken.

Nou hier zit het buiten en er wordt vaak meer naar gekeken dan me lief is hoor!

Heb ik zo'n dochter van 14 die bv dr vriendinnen weer eens mijn caafs wil latenb zien en dan het hok niet fatsoenlijk dicht maakt pfffffffffffffff

Moet ik weer op mijn knieeen door munne tuin kruipen en op de grond gaan liggen bah bah.

Tja dat gezever heb je binnen niet gauw das makkelijk het vangen dan.

Ach ja ieder voordeel heeft zn nadeel en andersom!

gr. D#S

• isabel

> Heb ik zo'n dochter van 14 die bv dr vriendinnen weer eens

> mijn caafs wil latenb zien en dan het hok niet fatsoenlijk

> dicht maakt pfffffffffffffff

> Moet ik weer op mijn knieeen door munne tuin kruipen en op de

> grond gaan liggen bah bah.

Moet jíj dan op de knieën?

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

Nou tijgeren ben ik nog beter in eerlijk gezegd!

gr. D#S

• Cavia Opvang Betuwe

Tijgeren?

Ik heb zo'n tegel hangen dat gaat over een tijger in bed maar dat bedoel je nie he?? :D

• basjeeeee

Onder andere ivm de rommel, maar daarnaast ook de betere mogelijkheden qua huisvesting, mijn visie over een wat natuurlijkere omgeving, you name it :) Zitten voor mij eigenlijk alleen maar voordelen aan en vind de caafs en ook flink van opgeknapt sinds ze buiten wonen :)