Hoi Maria
Als je me wel zou kennen/snappen dan zou je juist weten dat ik fokkers in hun waarde laat meestal.
Ik ga vriendschappelijk om met;
Satijnfokkers-Skinny fokkers-Lunken fokkers ect ect rommel fokkers-showfokkers.
En weet je waarom???
Omdat er achter zo'n fokker een MENS zit~!~
Die mens boeit mij 10 X zoveel dan zijn/haar fok principes.
Daarover krijg ik ook regelmatig positive mailtjes. En die snappen me dus wel schijnbaar.
Dus als mensen zoals jij en Rita dan vijandig op mij reageren schiet je mijn doel voorbij en ik kan er niks mee helaas. Ik ga me ook echt niet aanpassen aan julie sorry!
Het mijn manier is gewoon er een beetje mee te dollen/ spot mee te drijven.
Mag je ook best met mijn caafs doen boeit me echt niet.
Ik bedoel het niet lullig das het verschil!!!
Dat je mijn Lunks X Borstels rommel vind, vind ik pas getuigen van een laag IQ
Je weet klaarblijkelijk niet dat juist zo de klasse Lunk is ontstaan.
En dat ik dan zog weer terug ga in kwaliteit neem ik bewust voor lief.
Waarom???
Geheimpje???
Ik zal het eens onthullen (op mijn site ook al maar ja) De meeste Lunken en Curly's blinken niet uit in overgewicht zeg maar rustig dat de qua bouw en stevigheid geboorte gewicht vaak behoorlijk te wensen over laten.
Nu zal de zog Lunken top fok wel weer over me heen vallen, maar ik wordt niet vrolijk van geboorte gewichten van 65-70 gr. ed ik ga meer voor de ongeveer rond de 100 gr.
De meeste fokkers komen hier niet zo mee naar buiten maar weet dat er al best een hoop fokkers om juist die reden het ras al hun stal uitemieterd hebben plat gezegd.
En weer Tessels ed aan het fokken zijn.
Ik weet dus donders goed waar ik mee bezig ben en wil een beetje lunk geven met veel power vooral, en dan dus maar minder raszuiver dat komt uiteindelijk vanzelf wel en dan heb ik dat mooi zelf opgebouwd zonder op mn knieen te moeten bij allerlei fokkers die alles vooral onder hun vriendjes lopen te verpatsen.
Dus meerdere reden dienen hier het doel, maar bij mij staat het welzijn van het dier voorop en dat kunnen helaas lang niet alle fokkers zeggen die arrogantie heb ik inmiddels lekker wel.
gr. D#S