gezocht: fokker alpaca's in choco goud wit

• Cavia farm Witches at work

Hoi Maria

Als je me wel zou kennen/snappen dan zou je juist weten dat ik fokkers in hun waarde laat meestal.

Ik ga vriendschappelijk om met;

Satijnfokkers-Skinny fokkers-Lunken fokkers ect ect rommel fokkers-showfokkers.

En weet je waarom???

Omdat er achter zo'n fokker een MENS zit~!~

Die mens boeit mij 10 X zoveel dan zijn/haar fok principes.

Daarover krijg ik ook regelmatig positive mailtjes. En die snappen me dus wel schijnbaar.

Dus als mensen zoals jij en Rita dan vijandig op mij reageren schiet je mijn doel voorbij en ik kan er niks mee helaas. Ik ga me ook echt niet aanpassen aan julie sorry!

Het mijn manier is gewoon er een beetje mee te dollen/ spot mee te drijven.

Mag je ook best met mijn caafs doen boeit me echt niet.

Ik bedoel het niet lullig das het verschil!!!

Dat je mijn Lunks X Borstels rommel vind, vind ik pas getuigen van een laag IQ

Je weet klaarblijkelijk niet dat juist zo de klasse Lunk is ontstaan.

En dat ik dan zog weer terug ga in kwaliteit neem ik bewust voor lief.

Waarom???

Geheimpje???

Ik zal het eens onthullen (op mijn site ook al maar ja) De meeste Lunken en Curly's blinken niet uit in overgewicht zeg maar rustig dat de qua bouw en stevigheid geboorte gewicht vaak behoorlijk te wensen over laten.

Nu zal de zog Lunken top fok wel weer over me heen vallen, maar ik wordt niet vrolijk van geboorte gewichten van 65-70 gr. ed ik ga meer voor de ongeveer rond de 100 gr.

De meeste fokkers komen hier niet zo mee naar buiten maar weet dat er al best een hoop fokkers om juist die reden het ras al hun stal uitemieterd hebben plat gezegd.

En weer Tessels ed aan het fokken zijn.

Ik weet dus donders goed waar ik mee bezig ben en wil een beetje lunk geven met veel power vooral, en dan dus maar minder raszuiver dat komt uiteindelijk vanzelf wel en dan heb ik dat mooi zelf opgebouwd zonder op mn knieen te moeten bij allerlei fokkers die alles vooral onder hun vriendjes lopen te verpatsen.

Dus meerdere reden dienen hier het doel, maar bij mij staat het welzijn van het dier voorop en dat kunnen helaas lang niet alle fokkers zeggen die arrogantie heb ik inmiddels lekker wel.

gr. D#S

Hoi Maria

A hallo je bent wakker zie ik.

Weet je wat je ook nog hebt…………………….EQ

Als je sociaal erg sterk bent in het benaderen/omgaan met je medemens.

Als en EN een hoog IQ hebt en een hoog EQ wat krijg je dan????

Die 2 pochen niet je merkt het in de omgang met hun, helaas raar maar waar.

Sommige dingen liggen er erg dik bovenop, heel raar dat sommige dan toch zo kunnen twijfelen.

Scrol ff naar beneden voor de oplossing……………………….

Oplossing raadseltje=UBERMENSCH whahahahahahahah~~~~~~~~~~~~

gr. D#S

• Rita

Hesk zegt:Dus als mensen zoals jij en Rita dan vijandig op mij reageren schiet je mijn doel voorbij en ik kan er niks mee helaas

????? ik reageer vijandig? waar dan? Bedoel je dat stukje waarin ik zeg dat je op pb niet snugger over komt? dat gaat puur en alleen om de manier waarop je hier altijd je mening verkondigt/opdringt. Ik heb er bij gezet dat ik je in levende lijve een leuker persoon vind. als ik vijandig op je reageer beleef je heel andere dingen.

Ik vroeg alleen om alpaca fokkers en jij komt met die vreemde opmerkingen waar niemand wat mee kan. Dus je begon zelf met afzeiken en mijn reactie daarop is niet het afkraken van jou als persoon maar de manier waarop je jezelf uit drukt hier.

• Rita

Ine,

als je wilt mail me dan persoonlijk. Kunnen we het er verder over hebben en hoeft niet iedereen hier zich er mee te bemoeien. Ik heb de indruk dat je boos bent omdat je tot op heden geen Lunk bij me hebt kunnen kopen? Nou ja maakt niet uit, mail me maar. En even een wetenswaardigheid over mijn geheime pive leven, ik werk dus je zult mischien wel even moeten wachten op antwoord.

• Judith

Hahahahahaha!

Gekke hex!

Ik vind het knap dat je je de moeite neemt hier op in te gaan, en dan zal ik je moeten bedanken met het stiekeme complimentje dat je ons geeft hihi… Maar dit geld dus ook voor jou. Het probleem is gewoon dat als je nèt de dingen iets anders brengt dan de meeste mensen, mensen je gewoon niet snappen. Daar heb ik ook wel eens last van, maar life in het echt kun je mensen recht aankijken en er een lach op los laten haha.. en dan is men al een stuk sneller geneigd je ondanks je andere manier van doen tóch aardig te vinden ook al ben je niet helemaal doorsnee. Én, dit valt mijzelf vaak op, mensen zijn vaak al bevooroordeelt over elkaar en voelen zich snel aangevallen omdat dit nu eenmaal gebeurd bij mensen onderling. Echter tis maar net hoe je ermee omgaat! In mijn huishouden wil ik dat ALLES gezegd wordt ook al is dit niet altijd positief. Als mijn vriend zijn baard niet bij houdt bijv. dan kan ik gewoon tegen hem zeggen dat ie er niet uit ziet. En stel ik heb weer eens spagettisaus over mijn hele hoofd hangen, dan vind ik het geen probleem om uitgemaakt te worden voor varken. En dit zou ook gewoon met cavia's moeten kunnen! Zolang je maar respect voor elkaar kan opbrengen. En jij laat mensen in hun waarde, je valt niemand persoonlijk aan (ook al ervaren sommige mensen dat niet zo, die hebben het dan weer eens verkeerd begrepen). Tis toch van de zotte dat je niet meer kan zeggen dat je een bepaald ras/kleur lelijk vind gheghe…

Kijk en dan heb je van die mensen als Maria… ghegheghe…. Die kunnen niet omgaan met mensen die de dingen met een ander licht beschijnen, maar wanneer Maria denkt een scherpe opmerking over (in dit geval) mij te hebben gemaakt heeft ze niet in de gaten dat ik het eigenlijk heel grappig vind wat ze schrijft. Ik moest echt grinniken toen ik las en dacht “wat zegt dit dan wel niet over jou dame” maar ja om dat maar meteen erbovenop te gooien als reactie is ook weer zoiets, dan ontketen je een compleet nutteloze discussie die nergens over gaat… ja over mijn IQ wellicht… :D Laat ik het dan even zo pochen: ik ben te SLIMM om met mensen als Maria in discussie te gaan. hihihihi… Jeetje wat een arrogantie… maar ja dat krijg je nu eenmaal als je een übermensch bent. :+

• Maria

ahaaaaaaaa…zit daar het probleem

heksje is dus jaloers en boos omdat ze zelf geen al te beste lunklijn in dr stalletje heeft

En het dus niet kan hebben dat ze bij jou Rita bot vangt om eindelijk eens aan een goede lunkarya te komen!

Hoi Maria

Weer zo'n ongenuanceerde opmerking en voorbeeld van een mischien van hoger IQ voorzien (dan de heks) van Rita maar duidelijk veel lager is in EQ.

Gewoon die opmerking al wat een flauwelkul en wat een enorme arrogantie straalt die Ling Ling uit zeg bah!!!

Inderdaad recentelijk stond er een lunk zeug te koop die niet meer beschikbaar was volgens Rita.

Heb ik totaal niet wakker van gelegen doe ik namelijk nooit van een cavia raar he?

Weet je waarom? Ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd gek he?

Het loopt zoals het loopt gaat mijn beurd voorbij heeft het zo moeten zijn.

Dus ik val nu van verbazing zowat van munne stoel echt waar~!~

EEN keer vraag ik dr iets om bij haar te kopen NOOIT eerder en doet ze hier net of ik haar onderhand wekelijks met mails loop te stalken over een lunkje.

Ja nu ben ik echt boos ja, op jullie beiden zo simpele zielen, sorry maar zo zie ik het helaas.

DE reden dat ik juist ik zo huiverig altijd was om met fokkers

als Ling Ling in conclaaf te gaan blijkt dus te kloppen mijn gevoel over dr klopt gewoon dus.

Ik had haar het voordeel van de twijfel gegeven echter nu kan iedereen zien hoe tactisch ze is.

Prive mailen???

Nee hoor heb je niks te melden heb genoeg Lunky bloedlijnen om door te kunnen.

Goddank is de lunk maar een klein onderdeel van mijn fok en leven.

Je zou van zulke lui afhankelijk moeten zijn.

Ik maak een geintje dat misses Rita niet kan waarderen, en kijk wat er op volgd.

Veel succes Maria en Rita in jullie verder leven je kunt het gebruiken merk ik.

D#S

• Judith

Lieve Hex,

Maak je alsjeblieft niet kwaad, ben eerder blij dat je geen zaken hebt gedaan op deze manier voor je het weet had je nóg meer rare verwijten hangen.

Ik hou me niet voor niks afzeidig van het fokkerwereldje. Jij bent dapper en laat zien wie je bent ook al pas je er niet helemaal tussen. Als mensen je zwart willen maken, wat heel normaal is binnen cavialand, dan doen ze het toch wel. Als jij gewoon lekker jezelf blijft laat je ze allemaal nog eens een poepje ruiken, en dan meteen een hele stinkende! Dat weet ik zeker!

• Rita

geeuw, so boring

o ja EQ, nou jij zal volle zalen trekken met je “genuanceerde ”opmerkingen.

Er was iemand in een topic die schreef dat dingen op de prik gauw uit z'n verband werden gehaald, omdat je de intonatie van de stem mist. Zeer goede opmerking.Mischien zou je daar dan de volgende keer eens bij na kunnen denken voordat je jouw mening over een ander uitbraakt.

En nu ga ik lekker verder met mijn topstal en mij lekker in mijn arrogantie wentelen.

• Rita

Och nu ik toch bezig ben zal ik je ook vertellen hoe laag mijn EQ dan wel niet is. In mijn werk wordt je psychisch en fysiek in elkaar getrimd, letterlijk. En toch kan ik mij nog steeds inleven in de persoon die dat doet zonder dat ik hem/haar daar voor veroordeel. En als ik dan eens echt contact heb met die persoon en een glimlach krijg of als ze een hand uit steken, dan ben ik tot in mijn ziel geraakt. Dus ach nee mijn EQ is nul komma nul.