gezocht: fokker alpaca's in choco goud wit

• Witches at work

Hoi Judith

Nou Alpaca's vind ik super leuk juist!

De leukste Tessel en langhaar is ook voor mij de Alpaca!

Ik ben met de Tessel soorten gestopt omdat ik juist de Alpaca veel op de Lunk vind lijken zij het dat de Lunk minder krullen en veel meer stugheid in de vacht heeft.

Pluusters Claudia heeft ze volgens mij nog wel.

En verder Patje van caviastal Tessel ook. En ehhhhhhhhhh de jongens van Combinatie Nando Nick en Simon ha ha~!~

Stal Tessel en Nando voeren ook vooral de onverdunde kleurtjes, vind je de verdunningen juist leuk die zit meer in de hoek van oa Pluusters, Toetenstein ect.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Judith

En wij hebben elkaar nog niet eens ooit in het ECHT ontmoet he?

Dit houdt je maar te goed he?

Ach ik ga niet verder in op Rita, ik ga me niet verdedigen weet van haar bv helemaal niks alleen dat ze er heel gewoon uitziet niks meer niks minder.

Of ze een hoge of lage functie heeft bv of ze uberhaupt buitenshuis werkzaam is.

Ze is erg sumier over zichzelf en dat mag ook.

Maar tegen zo'n in mijn beleving erg gesloten persoon ga ik niet tegenop boksen.

gr. D#S

• Judith

Ik vind de tekening belangrijker dan de kleur, hoe lelijker hoe beter! :D Hoe vreemder de tekening hoe beter. Kleur zegt me eigenlijk niks, ik fok bewust niet dus ik hoef er ook niet op te letten hihi!!

Over een paar jaar wil ik bewust een alpaca-caafje gaan kopen ergens (normaal ben ik voor de opvangertjes). Ik heb namelijk vanochtend mijn lieve alpaca-zeugje in moeten laten slapen. Zij was zó lelijk dat ze mooi was. Ik mis haar enorm, en mis ook de enorme bos kroes in het hok. Maar mijn andere caafjes gaan even voor… dus over een aantal jaar zodra de situatie het toe laat ga ik eens op zoek naar de lelijkste alpaca OOIT! en die is dan gewoon voor mij :p

• Cavia farm Witches at work

Hoi Judith

In datgeval moet je echt voor de verdunnings kleuren gaan ha ha~!~

Vooral choco/creme met rooie ogen.

Kleuren houden me ook niet zo mega bezig maar heb wat basis principes voor wat ik wel of niet wil hebben hier.

Uitzondering heb ik hier altijd zoals The Witch hunter gefokt en geholpen castraat van Ham van Brekers farm een gekruinde gladhaar in de kleur lilac/goud/wit met rooie ogen uiteraard.

En verder heb ik Dandelion hier nog die retour is omdat fokster niet meer fokken wilde en ook van dr paar caafs af die ze nu had.

Die heeft ook van die kleurtjes ({Peruufje) dat je denkt van oeps dat iemand daarop echt flippen kan???

gr. D#S

• Maria

Ine slim???..ehhhhhh laat me niet lachen zeg!

Als jij dat vind is jou IQ echt niet om naar huis te schrijven!

• Maria

Die heeft ook van die kleurtjes ({Peruufje) dat je denkt van oeps dat iemand daarop echt flippen kan???

Heks..Ik vind dat jij erg negatief doet ,en praat over de cavia's van andere fokkers!

Smaken verschillen nu eenmaal,wie zegt dat de mensen jou kruisingen van bijv borstel x lunkarya mooi vinden(die je ook nog eens PROBEERD te verkopen als verdunde curly's!)

• Judith

haha…. nou nou Maria… Ik zal hier maar geen commentaar op geven ;)

• Judith

Waarom trek je je het in godsnaam aan. Ieder mag zijn mening geven en om nu beledigd te doen omdat iemand jouw mening niet deelt vind ik stom. Laat Ine toch met rust ook al kan je haar niet uitstaan, wellicht omdat je haar gewoon niet begrijpt. Misschien zijn we te dom om begrepen te worden wie weet gheghe.. We zullen het voor nu maar even in het midden laten, vind je dat geen goed plan?

Ine, lilac goud wit gefreubel met rode ogen klinkt perfect! haha!

Ik heb laatst toevallig een zeugje opgevangen, die was gevonden in een wei. Moet je horen hoe lelijk die is!!: ze is dus wit…. spits…. ze heeft een vage vlek op de zeikant van haar neus, dusdanig dat het lijkt alsof het vuil is, maar het is in weze een heel licht lilac in de vorm van een veeg…. haar rechter achterpootje is in deze zelfde kleur, alleen het voetje! …. ze heeft rechtopstaande oren die ook half bevlekt zijn met deze vreemde kleur .. EN!… RODE ogen :D LELIJK!!!! Maar wel echt een tof beestje! We hebben haar Rijst genoemd, charmant niet? hihi…

• basjeeeee

Hahaha :D je moest eens weten, haha :)

• Maria

Ik weet donders goed wat jullie bedoelen vandaar ook mijn opmerking over Judiths IQ!

Ik weet heus wel dat ze hier vaak genoeg zit te pochen dat ze een heel hoog IQ heeft,maar ik geloof er geen barst van!